http://www.megaupload.com/es/?d=IQMZ55NF
Es de Love Hina amb la canço de Break down. No sigeu estrictes e

kratoss ha escrit:eyjo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu...
![]()
speru k no en dongui mal de cap x posar el meu AMV XD XD XD
kurama_1_5 ha escrit:Evangelion
Engel----------------------------------------------------------> 69,3 Mb ----------> 6 ----------> 7,8
kurama_1_5 ha escrit:Y el AMV en si esta força b, pero segueixo pensant q desaprofites escenes q poden anar al ritme de la musica, tot i aixi hi han escenes força maques q queden b amb la musica, pero opino q en laltre AMV les aprofitabes millor (potser perque era mes curt)
kurama_1_5 ha escrit:De nota li poso.... un 7,1
Vas millorant segueix aixi
beauty_shock ha escrit:kratoss ha escrit:eyjo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu...
![]()
com que segur que tots el volem veure, el teu AMV, farem un esforç i t'ho explicarem![]()
1r .Per començar s'ha de tenir un mínim de coneixement d'anglès perk sino anirem mol malament. si no es així, hauriem d'anar a una academia d'aprenentatge d'angles rapid, perk sino ho tenim dur per publicar l'AMV...xDD
2n- Després d'aprendre anglès (o si al menys tenim un diccionari o traductor a mà) hauries d'estar registrat. Espero que ja ho estiguis, i si no...dons a fer-ho.
3r- Un cop registrat, a la pàgina principal de Youtube, busca a dalt de tot on fiqui "Upload Videos" i clika-hi. Et sortira una pagina on hauras d'omplir unes quantes dades... i kuan les hagis omplert ves a baix de tot on fika "Go upload a file". si ho fas bé tot fins aki, t'auria d sortir una altra pagina k et surti un kuadre blau on fika "file" i tu hauras de clikar "browse" per buscar l'arxiu que vulguis publicar (en aket cas l'AMV de one piece) i fet això hauras d'anar a baix de tot i fikar "upload video". si tornes a dalt, en akella matexa pagina et sortira una barra vermella que t'indicara quan falta per k es pugi el video. t'ho indica amb %. bé, dons, si m'he explicat bé i tu saps seguir les instruccions, t'hauria de sortir... i si no..si noo... em..dons cap problema, mu dius i tel solucionu... (¬¬ kin remei)...
ji
kratoss ha escrit:beauty_shock ha escrit:kratoss ha escrit:eyjo ne crea un de AMV de full metal alchemist magradaria posarlo xk el veieu xro no se com posarlu si algu mu diu...
![]()
com que segur que tots el volem veure, el teu AMV, farem un esforç i t'ho explicarem![]()
1r .Per començar s'ha de tenir un mínim de coneixement d'anglès perk sino anirem mol malament. si no es així, hauriem d'anar a una academia d'aprenentatge d'angles rapid, perk sino ho tenim dur per publicar l'AMV...xDD
2n- Després d'aprendre anglès (o si al menys tenim un diccionari o traductor a mà) hauries d'estar registrat. Espero que ja ho estiguis, i si no...dons a fer-ho.
3r- Un cop registrat, a la pàgina principal de Youtube, busca a dalt de tot on fiqui "Upload Videos" i clika-hi. Et sortira una pagina on hauras d'omplir unes quantes dades... i kuan les hagis omplert ves a baix de tot on fika "Go upload a file". si ho fas bé tot fins aki, t'auria d sortir una altra pagina k et surti un kuadre blau on fika "file" i tu hauras de clikar "browse" per buscar l'arxiu que vulguis publicar (en aket cas l'AMV de one piece) i fet això hauras d'anar a baix de tot i fikar "upload video". si tornes a dalt, en akella matexa pagina et sortira una barra vermella que t'indicara quan falta per k es pugi el video. t'ho indica amb %. bé, dons, si m'he explicat bé i tu saps seguir les instruccions, t'hauria de sortir... i si no..si noo... em..dons cap problema, mu dius i tel solucionu... (¬¬ kin remei)...
ji
e seguit les teves instruccions i ma anat mol be xro en lultima part semqueda aixi:
i no en fa res mes, e consultat avera si ja savia pujat en la pagina web xro res![]()
ja en diras k mes tinc k fer
dewwww
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants