IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

HA COMENÇAT ELS 12 REGNES!!!!!

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Bloquejat
Sakura
Entrades: 406
Membre des de: 27/06/2006 a les 16:12

HA COMENÇAT ELS 12 REGNES!!!!!

Entrada Autor: Sakura »

EY!! HI MY FRIENDS!!!!! I'M VERY HAPPY BECAUSE TO BEGIN THE 12 KINGDOMS!!!!


¬¬' D'AIXEM L'ANGLES K STEM A CATALUNYA!!!! ¿OI? :lol:

DONCS VOLIA COMENTAR K EL 3XL HA TORNAT A EMETRE ELS 12 REGNES, A MI M'AGRADA MOLT!!! LA PRIMERA VEGADA K EL VAN POSAR PENSAVA K ERA UNA MERDA PERO AL FINAL ACABA BE PERO ES KEDA CURT ¿NO CREIEU? I ES K UNA AMIGA M'HA DIT QUE HI HA 6 OVA's!!! ALGU ELS TE?????? SISPLAU KI ELS TINGUI K EM DIGUI ON ELS HA ACONSEGUIT!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

PER UNA ALTRE BANDA COMENÇA UNA ALTRE VEGADA (FINS K S'ACABI) BLAU!!!! ALGU L'HA VIST??? QUAN EL DONAVEN I EL VAN TREURE PEL BASKT.... PERO... JO ESTIC CONTENTA PER K COMENÇA PERO NEO RANGA S'ACABARA!!!!!!! :( I M'ANCANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ES UNA DE LES MEUES SERIES PREFERIDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TINC GANES DE K UNA ALTRE VEGADA COMENÇI NEO RANGA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALGU LI AGRADA???? XK A MI SI!!!!!!!!!!!!!!!!! (CM JA HEU POGUT COMPROVAR... :P )

INGA DEW MAC@S :!: :!: :!: :!: :!: :!: EY!!! I DEXEUME RESPOSTA!!!!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Vaig començar aveure-la ja començada, però la veritat esque no vaig entendre res del que passava, o sigui que ho vaig deixar còrrer. De què va?? >_<
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Procura no escriure en negreta i no posar tants signes d'exclamació, i no facis servir les majúscules si no és per destacar alguna cosa, gràcies.

Bueno, al cas. No ho he vist... demà intentaré no perdre-m'ho >.<
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

Jo n'he vist episodis, però saltejats. No sé, l'únic amb que em vaig quedar era amb un ratolí que parlava xD Però l'ending és tan maco ^o^!
PD: I aquest post que carai hi fa aqui??? xDDD
Bloquejat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants