IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Manga en B/N o en color?

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Pel que fa als preus... doncs minven una mica, el millor en relació qualitat preu és Glénat. Norma tb està bé, però a 8 €, i a vegades + car. Planeta i Ivrea solen ser més barats ^^Y

El que sí que no té perdó de Déu és Selecta. 8.5 € i les pàgines mal enquadernades, cauen, la sobrecoberta més gran per tal de que 'arrugui, i a sobre amb unes onomatopeies traduïdes i cutríssimes... ¬¬

I això sí, m'agrada que hi hagi una introducció breu a color ^^U

Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

B/N
un bon dibuixant sap fer-te sentir el que pasa en el cómic sense necessitar res de colors (encara que no se si ho sabeu, però hi ha cómics que en el japó són a color i desprès aquí són en blanc i negre...
lo dolent de les tapes dures es que si els obres molt s'acaven caient dkles pàgines i a sobre és moltísim més car.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...

Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ami ja m'estan bé en blanc i negre. Però alguns estarien millor si fossin en color. No sé si algú ha llegit Kamikaze de Satoshi Shiki, però (com a mínim) jo, no m'enterave de res a les escenes de lluita. Veia que se pegaven i això, però res més. No distingia res... XD.
Ah, i com a dit na yuki_14 , sí que estaria bé que fossin de tapa dura. El primer tom de CardCaptor Sakura que posseesc està fet pols per culpa d'això... :cry:.

Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ja n'hi ha molts cómic que els personatges en que, o els personatges que estan lluitant s'assemblen molt, o que els hi posen massa detalls a les escenes i no es veu molt bé el que passa.
llavors es quan un dels personatges que està veient la lluita diu: o deu meu!!! l'ha matat!!! /o deu meu!! l'ha ferit!!!
i tu et quedes: qui??? com??? on??? quan?????
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...

Esbotzegat
No és un gira-sol
Contacta:

Això també és cert... XD

Per cert, sí que Planetá és més barat. 4.5 €... però mig tom que et venen, és a dir, en format Biblioteca manga. Per tant, un tom et surt a 9 €, i a sobre partit en dos, clar, i en plan revista. Millor Norma que Planeta.

kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

si, es cert
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!

Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Clar, millor Norma, on els còmics surten cada sis mesos (Utena), o tallen les sèries (Kamikaze), Norma és l'editorail perfecta, sí.

PS: "Per cert, sí que Planetá és més barat. 4.5 €...". Jordi, no te passis amb els accents... "Planetá"... XD.

Esbotzegat
No és un gira-sol
Contacta:

No ho he fet volent ¬¬

No estic d'acord amb Norma a part de què són uns carelos acabats. I ara encara, però tinc un tomo a casa de fa uns 5 anys, el genial Shadow Lady núm 1, i és patètic... per aquells temps costava 1.500 PTES i era de 200 pàgines, és a dir, 9 €, i amb un paper pitjor que el paper higiènic. A part de tota mena d'errades i que és més gran que el meu ordinador... ¬¬

Jo només et dic que em vaig comprar tots els volums d'Utena de cop, i que la edició era bona, llàstima del preu.

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant