IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Manga en B/N o en color?

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

pero els comics es un altre tema!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Pos kasi k m'agrada més el manga k l'anime xD Si fessin mangas en color seria més wapo :lol:
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i + car tmb!!!!!!!!!!! no cal, jo am blanc i negre ja mi conformo
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Si, seria més car i ja ho es prou, ok pos axi tink tots els cmcs :D
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Com haureu comprovat he mogut part del tema aquí. ja que estàveu parlant sobre si còmics en B/N o color.

La meva opinió: B/N. Primera perquè el dibuix, tot i que potser no us ho sembli, així es veu més clar i menys arrebassat o algo així que se sol dir. A part de que, evidentment, porta menys feina (no us penseu tampoc eh...) i és més barat.
xisqi
Entrades: 15
Membre des de: 14/06/2003 a les 16:41
Contacta:

Entrada Autor: xisqi »

b jo en general els comics els prefereixo en color. No estic massa d'acord amb al que has dit de que el dibuix es veu mes clar en B/N, jo penso tot el contrari. Crec que en color és molt més fàcil distingir les coses.
La pega del color seria el preu, xo weno el manga aconsegueixen ficar-lo tant car com si tingues color, però sense tenir-ne. :trist:
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

B/N
En color es poden fer altres coses, es veritat, però amb les trames es crea un clima molt bo.
Crec que es va fer una versio d'AKIRA en color, i era una merda.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

a mi en B/N ja m'esta be, el q si q m'agradaria es q fossin d tapa dura
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

a mi casi q mes igual si en color o en B/N. mentre minteressin i em siguin divertits ja mesta b

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs a mi la tapa dura em molesta. És preferible una tapa dura però sense passar-se, com la que posen a Inu-Yasha, evidentment, amb sobrecoberta ^_^.

Els mangas en color són encara molt més cars ¬¬
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

preferixo el B/N, no o dupto pas.
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Amb color es mes wapo¬¬ a mi m'agrada veure el colors dels ulls i dls cabells als personatges, pk axi en blanc i negre pots pensar k en kurama t els cabells negres o jo k se :( el preu es molt alt, l'altre dia em vaig comprar un comic k s diu Wish, i em va costar uns 9€! I es en B/N amb la portada normal i tot igual k ls altres¬¬ Kina manera d'estafar¬¬ L comic sta bé però em sembla k la meva col·leció d'akest manga serà fins l numero 1 xDD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Potser si fiquessin una mica de color però clarets estaria millor, però sense perdre el dibuix.
No se si m'en vaig del tema però a mi el que em faria molta ilusió es que tinguessim manga en català.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jo em ratifico dient que si féssin manga en color, ja no seria manga.
De fet, jo no sóc un comprador de manga habitual, però trobo molt important la identificació de cada tipus de còmic(podriem dir)
El color, ja està bé en l'anime, però en el manga el trobo de més. Tot són opinions, clar està i per això hi ha el forum. :)
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Wo si manga en català molaria molt (com el comic d'en Shin Chan) però tardarien en treure coses k ja starien en castellà desde fa temps.. (no em penso comprar els comics k ja tink... )
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

I poder llegir Fushigi Yuugi en català, per exemple. Encara que només fossin alguns mangues, ja estaria molt bé.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, és clar. Però mira, de moment conformem-nos amb el manga en castellà, que tots l'entenem. L'anime, gràcies a déu, si que el podem gaudir en català ^^

Crec que treure manga en català ja és massa xungo, amb la de problemes que tenen a vegades les editorials per treure'l en castellà...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo no sé per què però m'agrada més en blanc i negre. A part que surt més barat, no sé, el dibuix és més nítid i tal... El que no m'agrada gaire és el de Chobits, que són 6 pàgines en color i la resta en blanc i negre... o una cosa o l'altra :P

I respecte del tema del manga en català... estem en el de sempre, que el castellà l'entén tothom i per tant, no és rentable treure coses en català (excepte les que segur que tindran èxit, com Shin-chan o Bola de Drac). En fi, conformem-nos... que ja prou sort tenim que TVC emet molt d'anime...

I el dels preus... em fa aquest efecte o Norma els treu més cars? Chobits són 8 €, i si dieu que Wish són 9... no sé, els volums de Ranma de Glénat crec recordar que valien 7,2 €, i Inu-yasha no ho sé (tinc el primer però no sé quant em va costar)
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Pos jo tink el comic d Wish i valia 9 € :'( i a sobre m'agrada :| :? ) 9 €€€€€€€€€€urrrooooosssssss ens volen estafar o ke?! :cry:
Hermione99 l’ha editat per darrera vegada el dia: 02/08/2003 a les 00:16, en total s’ha editat 1 vegada.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

B/N

encara que si el colorejat esta realment ben fet (i k no es noti l'ordinador ¬¬) doncs encara...
http://egiptotaku.fistro.com
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants