IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Els odiosos spoilers de manga i anime...

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

..............Segurament. XDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Per cert, i retomant el tema (jooo?? retomant un temaaa??? ara si ke està perduda l'humanitat xDDD)
PUTU IMBÉCIL DEL FÒRUM DEL FROZEN LAYER!!!!! A tota la meva vida m'havien fet un spoiler un tío tan curt ¬¬!!!!
Buenu, per no posar l'spoiler, direm ke la serie es deia "Pepita, Chanquete i els seus amors"
Doncs la cosa va aixins, l'imbécil del torn, va i comença un tema dient.
"Joder!!! Cómo me he kedao cuando mi novia me ha explicado que Chankete es en realidad un malo procediente del futuro!!!!"

Hi havia una parrafada més, però res més llegir això, ja m'ha trencat tota la sèrieeeee!!!!!! (i he deixat de llegir). Desrpeès de mirar unes quantes respostes, on tothom es cagava en sa mare (amb tota la raó), va i escriu:

"Hey pido mil disculpas, no pensaba que os lo tomarais asi, ademas lo del spoiler era referido al manga y la mayoria de las veces los mangas no tienen nada que ver con el anime."

I diu això, quan al manga no ha aparegut una merda d'akest tema ¬¬...
Un altre es torna a keixar i torna a respondre:

"lo siento neo, ese dato me lo solto mi novia que tambien me quede sorprendido a la vez que un poco jodido como tu ya k le dije al igual k tu a mi k me jodio la serie completa pero no es asi. eske que Chankete es en realidad un malo procediente del futuro... blablablabla" (part ke he deixat de llegir...

I ENCARA CONTINUA POSANT-LOOOOOOOOOOO!!!!!!! AKEST TIU ES IMBÉCIIIIILLL!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 70 visitants