IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Um... 'xat' de manga del 3xl...

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Um... 'xat' de manga del 3xl...

Entrada Autor: Ereza »

Algú sap si ahir hi van dir alguna cosa interessant? És que a aquelles hores jo no puc ser-hi mai, i es veu que ara no surten les transcripcions, o surten amb una setmana de retard o així... ¬¬
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

3xl.net = Caca

Entrada Autor: Ait »

Escolta, si vols un bon consell, deixa el xats d'aquell succedani de web... Jo ho vaig fer fa temps i estic ben content. No crec que te serveii de molt, però és tot el que te puc dir.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Uf... el pitjor són els fòrums... hi ha cada invididu per allà... xD
Però els 'xats' jo trobo que sempre aporten alguna informació interessant... ara, els únics que miro són els de manga.
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah... Al de manga precisament no hi he anat mai XD. Sempre anava als altres quatre, que eren més entretinguts. Però quan varen canviar el moderador del xat de videojocs... vaig deixar d'anar-hi els dimecres.

I als fòrums només he participat en aquell on es deia què significava el teu nom, la resta són... :cry:.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

wow!!! què passa en aquests xats??? jo no he anat mai, però tinc curiositat...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo als únics als que vaig són als que hi acudeixen actors de doblatge, els demés em repugnen. A més, són uns put** censuradors, si la pregunta pot ferir la puresa i integritat de la meravellosa Televisió de Catalunya - K3 - 3xl.net no la posen. Per insignificant que sigui. És més, solen posar preguntes on hi ha elogis... repugnant.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Cooorrecte. Millor que no vulgus saber què passa allà dins, és una mafia. XD.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants