IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Saló del manga

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Saló del manga

Entrada Autor: Soundwave »

Bé, per fi trobo un ratet per parlar com enm va anar el saló.
Jo vaig anar el dissabte amb uns amics, i vaig entrar sense pagar perke anava disfressada.

1a Part: El Karaoke.

Vaig veure el concurs de karaoke ja començat, en el kual es feian uns galls... I per cert, molt karaoke no era, ein? perker posaven la veu del cantant i del karaoketiste (el ke feia el karaoke, compte amb la llengua al pronunciar akesta paraula XDDDD), i aixó, a mi, no em va agradar gaire tu. si jo vaig a cantar, ke només se m'escolti a mi, home!!!
Ah, i quasivé tothom cantava Gals!, una cançó molt maka, per cert, i unes coreografies... G-E-N-I-A-L-S!!!! unes noies ke ho van fer com a l'opening (bé, tothom ho volia fer com a l'opening, però akestes eren les millors), s'en van emportar un dels premis, adivineu kin... a la millor coreografia home!!! amb un grup d'akestes noies, el presentador havia de lleçar un cometari sobre les minifaldilles ke no anava al cas, però bueno...
per últim, van sortir tres nois ke estàven més sortits ke en kotaro XDDD i van cantar Saint Seiya en castellà, es van deixar la gola... un es va tirar per terra, es notava ke li posava sentiment!! i bé, la pregunta ke jo em feia era, de veritat ke calia? XDDDDD, bé, vam riure molt amb akests nanos i les orelles s'em van resentir molt.
només cal dir, ke la noia ke va guanyar, era l'única ke no havia fet ke els altaveus pitèssin!!!! I tenia club de fans i tot akesta noia!!!! kuan van dir el primer premi, van aixecar fins i tot la pancarta ke li havíen fet. es deia Txell-chan. mmm... Txell-chan... ¿tindrà res a veure amb la germana de la Lonnia?? Quina enveja en va donar kuan vaig veure ke s'enportava dues boses plenes... no sé de ké, però el ke comte es ke estàven plenes i va necessitar l'ajuda del seu club de fans per portar-les.
ah!! i es veu ke et donàven un premi fins i tot a la simpatia!!! coi, jo surto a l'escenari conto un xiste, somric, dic Cuañaaaaaaaooo, i ja tinc premi!!!!! però els herois del concurs eren el jurat, haver de sentir tots els galls, la cançó de les Gals! nosekuantes vegades... XDDD
en resum, el karaoke va estar molt divertit!!!

2a Part: Projecció.

Vaig anar amb els meus amics a la projecció ke es feiaa les 16:15. I per si no ho sap ningú encara, en totes les projeccions, s'ha d'acudir una hora abans a les escales per ke et donin el ticket amb el ke podràs entrar. Bueno, doncs a l'hora prevista, vam entrar i vam agafar lloc, les projeccions previstes eren:
Videoclip Jpop
Fragments de la peli de "Fugi qui pugui" en castellà.
Ultra Maniac, en japonès
Dnangel, en japonès però subtitulat
i altres dues ke no vaig veure, a mi m'interessava Dnangel.
Bé van pasar el clip de Jpop, on hi havien dues enfermeres ke es notava ke els hi anava la tortilla, i desprès van pasar el fragment de la peli de fushigui yugui.
diurè abans de res que akesta sèrie no m'agrada, no penso ke sigui dolenta ni res d'aixó, la veritat es ke penso ke té un bon argument, només ke no m'agrada veure-la, encara no sé perkè, però es així. lo de la peli va estar molt interesant, va haver un dels personatges ke semblava una bruixa, la dolenta, em sembla ke es deia Mayo, ke kuan va sortir totes les noies de la sala (no se si hauria algun noi també, però no el vaig escoltar) es van posar a escridasar-la de tal manera ke no vaig entendre ben bé ke deien algunes vegades. entenc ke el protagonista, ke es diu Tamahome, causi alguna sensació entre les noies, ¿¿¿però feia falta ke totes es possessin a cridar d'akella manera???? i amb un pelroig ke llençava flames va pasar el mateix. o sigui, ke la película va estar molt bé, un doblatge molt bó i unes situacions còmikes molt divertides, però silenci si-us-plau, entenc ke algunes persones els hi fès il·lusió veure els seus personatges favorits, però es ke amb akells crits no s'escoltava res!!!! ke aixó es com veure una pel·lícula, :sht:
bueno, desprès van pasar ultra maníac: una mena de còpia de Sailor Moon, amb gat parlant, i un ordinador amb el ke transformar-se en ves d'un prisma. no em va agradar gaire...
i per fi van posar el ke jo esperava, dnangel, ke estava subtitulada en anglès, però ke no es veia cap subtítol, perke els tapaven els de les files del davant, al final el vaig veure en japonès. la veirtat es ke no em va agradar res, m'estic llegint el manga, i l'anime no m'agrada res. la tècnica d'animació ke utiltza, no se... no m'agrada gaire...
i desprès d'aixó, vam sortir i vam anar...


3a Part: El concurs de Disfresses.

Akí sortíen moltes persones disfresades, ke o bé representaven una petita funció o bé no feien res. pel aló vaig veure tot un grup ke estava disfressat dels Caballeros de zodiaco, molt currats!!! no se si van guanyar cap premi, però se'l mereixíen. també vaig veure un Totora i un Güimalef!!!! un Güimalef de la sèrie d'escaflowne!!! era guapíssim!!! (ja sabeu ke em xiflen els robots i tot el ke s'assembli ^_^), hi havia tot un grup vestit de Naruto, molt guapo l'uniforme i amb la seva insignia de metall tot!! vàries Jeanne, els personatges d'Utena, ke els cabells ja s'els podíen haver pentinat millor i el tinte, hem sembla ke no devíen saver ke per posar un color sobre uns cabells foscos, primer s'han de decolorar, aixó va pel ke anava de Saijonji. Un grup ke anava, la Sakra, en Xiao Lang, la Mei Ling i un Kero!!! us ho juro, era un nen al ke havíen disfressat de Kero!!!! la pandilla de Love Hina, la ke va triunfar va ser la Tama, i la representació ke van fer, va consistir en doar-li òsties al ke feia d'en Keitaro. I tot el grup de Sailor Moon, I QUAN DIC TOT, SDIC TTOOOOOOOTTTTT!!!! Un/a ke anava de Mukuro, Kura i Hiei de Yu Yu hakusho, m'hauria fet una foto amb en Hiei, però no m'havia portat la càmera TT_TT... també vaig veure inuyashes i Kikios... i veies moltes creus del noi de Trigun, fetes amb paper higiènic o amb draps blancs
i bueno, no m'enrecordo de molts més, jejejeje.


4a Part. Què vas comprar Soundwave?

M'agrada ke em facis akesta pregunta XDDDD. Em vaig contenir i no vaig comprar-me cap còmic (Weeeeeeeeee!!!!! "Aplause"). Al final em vaig emportar un cleuer del Shippo DE l'Inuyasha. I UN CHIBISOUNDWAVEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! ES MONÍSSSSSSSSSIMMMMMMMM!!!!!! l'he posat a sobre de la pantalla, m'està mirant ara XDDDD. recordo ke el vaig veure de cop i volta en una vitrina de l'stand de "Continuarà". li vaig demanar al noi un i em va dir ke en les capsetes ke anaven, eren sorpresa, ke no era segur ke em tokès el ke jo volia, i jo li vaig dir: NO!!! YO QUIERO ESE!!!! DAME EL DE LA VITRINA!!!!
i m'el va donar!!!! ^_^ WWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!

I akí s'acava la visita al saló del manga, tornem la conexió.
Soundwave, Manga i Anime by Seikah desde Barcelona.

chauuuuuuuuuuuuuuuuu
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

woooooooooooooo!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jo em vai comprar la peli de the end evangelion, un comic d'evangelion...una maqueta d'evangelion...XD!
no vaig poder veure cap projeccio, pero si el karaoke...si, desafinaven una mica.

PD:d q et vas disfresar soun?vas anar tambe el diumenge?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jejejeje, es ke la disfresa me la vaig treure al entrar.
mira com ke hi havia molta cua i no voliem pagar entrada, ens vam vestir tots de negre i ens vam makillar com si fossin cantants de j-pop, i ens van deixar passar de franc XDDD
nop, no hi vaig anar el diumenge
no se perkè, pero... em sembla ke t'agrada evangelion a tu XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Soundwave... peazo post... m'he quedat així @_@

P.D.: el presentador del karaoke era el meu amic Lazarillo de Tormes Muñoz, director d'aquella revista fatxa i que anomena polakos als catalans... com es deia aquella revista... Munami? Minamo? Dinamo? ... Minami! Era Minami!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

jejeje, ja t'havia dit jo ke et faria un super comentari del saló i la sound sempre cumpleix jejejejejeje, al igual ke complirà lo de conkerir l'univers, però en kuant tongui més temps, ke amb els exams ara no puc fer gaire cosa XDDDDDDD
per aixó no t'havia posat abans el missatge, perke savia ke tenia ke contar moltes coses i tardaria molt XDDDD
en kuant vaig tenir una bona estona lluire em vaig posar a treballar, i com ja sabeu ke kuan m'enrotllo es ke no paruuuuuuuuu!!!!!! XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

i tant!!!!!!XD!!!
com jo nomes i vaig estar 7 hores T-T
no puc exolicar gaire cosa...

PD:a mi no e q m'agradi evangelion(almenys tant com pr a q semenvagi l'olla XD!!), e q tin un amic q li encanta i li vaig fer una sorpreseta
XDDDD!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jo tb i vai ana pro anava am el meu germa petit k numes volia marxa i numes i vai poge sta 4 hores, buenu sa de di ke em vai kompra forçes koses ara... kuan el meu germa vulgi ke li faci algu...
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

hauria d'haver alguna mena de guarderia pels nens, perke on possèssin capítols de la Heidi, el Marco i el Pokèmon XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

jejeje tens tota la rao!!! no em va dexa ana a kap projeccio pk kla si li dia ke no apres els pares no mi dexaran na lany k be
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

M'encanta que pronuncieu "Pokémon" a la catalana. "POKÈMON" amb accent de Reus o així... xD Ara només fa falta veure "Pikatxus" i "Bulbasàurs" xDDDD

P.D.: A qui se li ocorreix nar amb el germà petit... U_U
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

mi van obliga pk tavem a bcn i ens i vam keda a dormi tota la family i els meus pares van na a dona un vol i em van di kuideten daket
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

kuanta crueltat!!! mira ke obligar-la a la pobre TT_TT, no tenen cor... un event així, ke només es dona una vegada a l'any...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

ten rao l'any k b i nire sola!! i mi estare tot el dia!!! tink un pla: el dia k tigin de bon umor els i fare firma un pape.... jeje (riure de dolenta de peli) no em podran di re!!!
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Trenco el missatge i envio una part al fòrum de presentacions i tal, xD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants