IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Impressions sobre el Saló d'aquest any?

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Impressions sobre el Saló d'aquest any?

Entrada Autor: Ereza »

Hum... Doncs això, ara que ja s'acaba el Saló, què us ha semblat a tots els que hi heu anat...

No sé, jo aquest any no l'he trobat tan interessant com l'any passat. Clar que tampoc li he parat tanta atenció, entre els amics i que m'havia de trobar amb "certa persona" xD (ella ja sap qui és ^^). Però el que sí que vaig observar és que aquest any hi havia força més stands de videojocs (o l'any passat no els vaig veure... xDD). Com és lògic, els pesats "fanzineros" dels que no et pots escapar no hi podien faltar... xD Com tampoc la mítica cançó que es repeteix cada any (aquest, "Yume no naka e"), però bé...

Aquest any tampoc em va semblar que estigués tan ple com l'anterior, però no ho sé... Com que dura 4 dies, potser la gent hi va de manera més "esglaonada" (això ho deien els del trànsit, no? xD).

En fi, no sé, jo no l'he trobat tan bé com l'any passat... Potser és que ja em faig vell per a això...

Uhm... bé, a veure si escriviu les vostres impressions també ^^
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Aquest any m'he fixat menys en el saló i he estat més pels amics xD Però trobo que en aquest saló el tema Naruto no ha faltat cap instant, tothom estava emocionat i a les beralles entre personatges encara més xD

Em sembla que al karaoke també va sonar molt "Dive into Shine", com sempre hi ha algunes cançons que es repeteixen un cop rere l'altre n_nU

El que més m'agrada del saló és que la gent et parla com si fossiu amics de sempre, deu ser perquè tothom està feliç d'anar al saló :lol:

Cada any és diferent però sempre t'ho passes bé (o no? :P ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

A mi m'agradat molt el saló, com cada any. Mai em deixa d sorpendre ^^ x alguna cosa o altre! els autors, les gimkanes, els videojocs, aket any el ramen (>_< nyam!!),el cosplay...
Sobretot gaudeixo molt veient les disfresses d la gent, xq n'hi han d molt originals i currades (i d'altres no tant...XD)
I estic d'acord amb l'Ereza, jo aquet any tmb l'he trobat més buit que l'any passat (millor no?XD) aixi no t'agobies tan :D
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Yeeee! Sé que ja han passat uns dies des del saló, però realment no tinc gaire temps últimament (Aloy més ocupat que la formiga del conte @__@).

Yau! Aquest any se m'ha passat volant el saló! I aixo que ha estat el més llarg i gran de la meva història! Només vai estar el diumenge i el dilluns, però no em vai perdre el Cosplay, que aquest sigué divertidíssim! De les actuacions de la tarda (perquè les del matí, on van ballar els (i ho dic en masculí perquè hi ha uns quants homes dançaires, ye! ^o^) fans de les Morning Musume me'l vai perdre Ú__Ù) van haver-hi dos que em van encantar: La del Mario i Luiggi i la de l'Street Fighter! Deu meu com vai riure! Taaaaaaaaan ben fets ambdues performances! Per qui s'ho va perdre diré que van ser actuacions independents l'una de l'altre, però les dues van sincronitzar actuació i so (música i efectes especials dels jocs com els mítics salts del mario o els "Hayuken" de Ryu i Ken) de manera esplèndida, amb tocs d'humor que van ser la nota estrella de les dues actuacions (Divertíssim quan Mario agafa l'estrella i boníssima la Chun-li que repetia un i altre cop el mateix gest, com ho fan els personatges del decorat de l'Street Fighter XD).

Bueno, i dilluns de compres! ^o^ Però vai arribar tan tard que només vaig poder conseguir un póster de Kamui (uhm... Però molt maco XD~~~). El que si vai trobar a faltar va ser una mica més de Fanzines.... Nu sé, sóc jo o els estands cada cop són més petits? O_o Ah! I divertidíssimes les persecucions! Poseu-vos en el seu lloc, jo almenys seria totalment incapaç de ser tan persistent! (o pesat, depèn com es miri ^^U). Vai veure un de pobre, més bu´fó, que no s'atrevia ni acostar-se a la gent ^^UUUu (noi, si llegeixes això, no t'hi dediquis.... Amb tot el meu cor, eh? XD).

Coses pendents a fer: veure l'exposició de cartells candidats per al salò (direu: "per què?" Doncs perque el d'aquest any era tan i tan i tan i tan dolent que em moria de ganes per veure si és que la gent s'ha quedat sense inventiva o el jurat per al concurs té el gust en el cul) i comprar un fanzine Yaoi (que al final vai acabar comprant un de Yuri a unes amigues ^^UU Amb un toc de shonen ai Naruter, però que no és el mateix que la Itaii-Itaii Ú__Ù).

Bé, i ja no m'enrotllo més que hauria d'estar estudiant :P Oyasumi nasaaaaai! ^o^

P.D. Uhm..... Millor no parlar del Tongàs en el Cosplay i de l'aldarull que es va organitzar (que vai arribar a pensar, burro de mi, que l'escenari acabaria per esfondrar-se!).
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo vaig acabar fart de la propaganda... me'n van donar tanta que després la donava jo com si fos un repartidor i la gent me l'agafava com si res... tants repartidors ambulants no poden ser bons de cap de les maneres.

En general bé, més organitzat que l'any passat, malgrat que només passessin un capítol d'Inuyasha, i a sobre amb dos siguts i el My will en comptes del Fukai Mori.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants