IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

#2 Mision Tokyo

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

#2 Mision Tokyo

Entrada Autor: znake »

Les 10 critiques meves sobre el nº2 de la revista Mision Tokyo

1º - Diu que es la revista de Gener... i ja estem a meitat de Febrer. Si surt cada mes... ve a significar que aquet mes sortirà un altre? xDD (ja se que no..)

2º - Perquè Chan Comics ha pagat una fulla per la seva propaganda quan nomes li feia falta 1/4 de full? =.=

3º - En l'apartat de "Tedencias" (Lo que se lleva en Tokio) surten unes imatges d'una qualitat molt dolenta. >.<

4º - Hi ha molt despilfarro d epàgines... això ja ho ha notat tothom... poca lletra i molta imatge... (pero bueno... qui prefereixo imatges avans de lletres...). xD

5º - A la secció de "Criticos Opinan", surt un tal Atzur que pel que es veu nomès s'ha llegit 10 de 60 manges que tenia que valorar... per això no calia que opines... xD

6º - L'horoscop... sense comentaris... nomès t'encaixa amb el que diu si ets un "friki" del manga i del anime... (no es el meu cas...).

7º - en el "Test" no diuen de que va ni que aconseguiràs saber fent-lo.

8º - Sobre Naruto... buff... s'han pasat amb tantes pàgines dedicades exclusivament a aquesta sèrie (i ha sobre es tè que llegir d'una forma extranya), però bueno... si així s'aconsegueix que no ratllin tant amb Naruto...

9º - El regal... joder, com els próxims regals siguin la merda cartes aquestes es compararà la revista ... nuse xDD >.<

i 10º - La camiseta que regalan al subscriure't és horrible xD
Avatar de l’usuari
Sayuchi
Entrades: 29
Membre des de: 14/02/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sayuchi »

No me le comprada,encara que potse me la compro >.< pero ara dubto XDDDDDDDDD
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

No cal que dubtis.. jo nomès he destacat lo pitjor que he vist... però tot i així seguiré comprant-me-la :P (es que feia molt temps que no criticava res...) xDD

PD: Estic aprenen a escriure accents al català!! xDDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

el millor es no komprar-se kap revista i informar-se per internet k es gratis :D :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

-_¬ pse... jo paso de buscar mes coses per el google, i encara més si akquesta merda tarda 2m en carregar una pagina >.>u (No tothom té l'ordinador al seu poder...)
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo...mai havia pensat en aquesta revista i no crec que me la compri, ja em costa prou estalviar xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 102 visitants