IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El manga no és només violencia y sexe

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Mayúmi Sato
Entrades: 1
Membre des de: 28/03/2005 a les 13:41

El manga no és només violencia y sexe

Entrada Autor: Mayúmi Sato »

El meu treball de recerca consisteix en demostrar k l manga n es nomes sexe i violència. Jo havia pensat en compararlo amb altres tipus de còmics, amb els dibuixos animats (k no fossin anime) i fins i tot amb el cine. Si algú té alguna altra idea k me la digui si us plau!! Merci! XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Buenu, em sembla ke posant exemples d'altres sèries que no tenen  res de sexe o violència, ho podries fer molt fàcilment. Amés, amés, de cómics (ja siguin americans o europeus), n'hi ha tant de violència com de sexe, com de amor pur, com de riure, etc...
Buenu, el ke vull dir ke en ves de comparar amb altres cómics, centrar-te a les causes de perkè s'el defineix com sexe-violència i centrar-te també, en demostrar ke no només existeixen aquests gèneres.
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Bueno, lo de violencia.. si ho mirem detalladament tots tenen.. xD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Tens raó, la Heidi i el Pedro es pasàven tot els dies tirant pedres als turistes ke venien de la ciutat XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
david1514

teniu rao

Entrada Autor: david1514 »

kines tonteries ke diuen lo manga i l'anime te igual o menys biolensia ke epiderman ,batman...
Avatar de l’usuari
Sayuchi
Entrades: 29
Membre des de: 14/02/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sayuchi »

i per a crims el Conan *0*
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants