IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Charm!! concert a sabadell

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

De res home  :wink:  Ves, aleshores seré jo la que tingui enveja xD Un concert decent que fan i sembla divertit i jo no hi puc anar ^^u...En fi, no es pot tenir tot  :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Dncs a mi una tia d'allà em va pendre el full a on ho explicava aixo de charm, sera possible, sort q ho has explicat aqui jeje, tot i aixi se les veia mol ilusionades, em vaig kedar parat de tanta energia q portaven
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Tinc curiositat ^^

Què n'opineu que aquest grup no canti cançons pròpies?

i

Heu dit que van parlar de com van començar i tal... Llavors, van explicar res sobre com va ser que la tercera membre va desaparéixer?
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

jo sempre he pensat k tmb haurien de cantar cançons propies
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Si q ho van comentar, van argumentar que la seva companya va tnir problemes personals, i va haver de deixar el grup.

jo crec q sent un grup q canta cançons d'anime, kines cançons propies vols q tinguin?, si elles canten openings i endings, com a molt podrien cantar openings i endings a les series q s'emitessin aquí, i em sembla q ja ho van fer amb kimagure orange road, de jonu, ja q es veu q tos els openings i endings estan cantats x elles...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És cert que van explicar els seus inicis com a cantants, però no han dit mai el per què la Pili va abandonar el grup. L'única cosa que se sap del cert és que, al principi, només tenien un contracte de dos mesos (si no m'equivoco, que tot pot ser xD) per gravar el cd i tot plegat, però com que van tenir més èxit de l'esperat, van renovar el contracte amb la discogràfica per poder estar dins del món de la música durant més temps. Aquí va ser quan la Pili va decidir abandonar el grup per "certes circumstàncies", així que...em sembla que et quedes amb el dubte, com tothom xD

I la primera pregunta...Bé, ja que van guanyar un concurs que consistia en cantar cançons japoneses d'anime, trobo que està bé que tradueixin algunes cançons al català i castellà i les cantin. Suposo que quan la gent sent "Charm", ja té al cap la imatge d'unes noies que canten cançons d'anime, si canviessin el seu estil...no sé, s'hauria de veure xD A mi ja em sembla bé el que fan, però tampoc estaria malament poder escoltar cançons pròpies  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Son kom akells grups k van a festes majors i a bodes i comunions k kanten versions de kançons konegudes... En el fons es el mateix.

I a mi kom k m'agraden les kançons originals, doncs no m'akaben de fer el pes ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ja veus..... de tota manera es millor k res.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Quina mania que els teniu, pobres noies! Com han d cantar cançons pròpies si canten cançons d'anime? Bé, de fet, són elles mateixes les qui adapten les lletres d les cançons. En fi, a mi m'encanta com canten, i qui opini el contrari doncs pitjor per ell.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs pitjor per mi  :roll:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants