IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

L'ending de Doraemon

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No ho crec, perquè aquest opening fa servir imatges de només els primers capítols xD
DD ha escrit:lo millor es en gegant kantant en japo xD
Sí XDDD Si et refereixes a quan canta en la sèrie, és molt bo xD Si et refereixes a l'ending, que hauria de cantar ell però segueix cantant en Nobita, queda cutre cutre (en això van encertar els de la catalana ^^)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

em refereixo a l'ending i era amb ironia, pk mira k keda kom el kul xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs si sentissis la versió valenciana... XD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

penjala a veure kom es ô.o
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, més endavant la penjaré ^^;
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

A mi no em deixa posar el dual del ranma en frances, per això o e dit xDD.
_young_link_ l’ha editat per darrera vegada el dia: 21/01/2006 a les 23:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

El ranma només te'l deixaven posar en dual en els primers episodis (com els dos o tres primers) ^^

I el final que vai llegir (sento aver-ho deixat penjat... No em vai adonar ^^UUU) era més o menys alguna cosa així com que el Doraemon es quedava sense bateria, perquè els recargadors de tot gat còsmic es troben a les orelles, i les del Doraemon van ser rossegades per un ratolí. Si el Nobita vol que el seu amic torni a la vida, haurà de reinicialitzar-lo, però així perdria tots els seus records. Com no vol que això passi, amaga el Doraemon a l'armari i s'esfroça al màxim a l'escola per a poder arribar algun dia a trobar una solució. Passat un temps, havent-se ja casat amb la Shizuka, és un eminent de la nanotècnia i descubreix la manera de tornar a la vida al gat.

Yau! Ho he resumit tant com he pogut per a que el missatge no quedés tan totxo ^^U (encara que ara, de tan curtet ha perdut massa i tot ^^U)

Oh, i no va haver manera de trobar el títol de l'ending, sorry Ú__Ù
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Oooh, que maco en Nobita *o*

Ja els han donat una bona idea als de la Shin-ei per a que acabin la sèrie xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

home, akest final esta currat, pero no cola xD

k jo sapiga la serie enkara kontinua oberta al japó, i les piles durarien molt, no? pk amb tants episodis xD

a mes, l'energia la treu del menjar, pk sino, per a k menja? xD

Pero bueno, tot i aixi es millor k el final de k en nobita esta en coma i tot aixo :P
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

DarkDrago ha escrit:l'energia la treu del menjar, pk sino, per a k menja? xD
En un episodi van explicar que menja per golafreria xD L'energia no recordo d'on la treu, però no és del menjar ^^;
DarkDrago ha escrit:Pero bueno, tot i aixi es millor k el final de k en nobita esta en coma i tot aixo :P
Eh? Conta, conta o.o no el conec xD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs k tot ha estat un somni, al final en nobita es desperta d'un coma profund i se n'adona k tot havia estat cosa de la seva imaginacio... u.u
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Em van explicar que els nens japonesos, després de sentir aquest rumors i pensar que, després de tot, en Doraemon no ha existit mai, es van deprimir. A l'escola no feien res més que plorar i veient la depressió que agafaven, els que portaven la sèrie van desmentir el rumor del nou "final" de Doraemon.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No mola això que hagi estat cosa de la seva imaginació... ^^;

I per cert, algun dia o altre hauran d'adonar-se que en Doraemon no existeix. (O... existeix? o.o)
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

kom k no existeix???????? no m'ho diguis aixo  :cry:  :cry:  :cry:
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Entrada Autor: Aloy »

Sheikah ha escrit:I per cert, algun dia o altre hauran d'adonar-se que en Doraemon no existeix. (O... existeix? o.o)
Ui ui ui..... Això em fa podor a Paranoia Utenioide XDD (Realment, existeix aquest ordinador? Estic teclejant el teclat? O és tot fruit de la meva imaginació.... O un planetari màgic del temany d'un baobab? XDD).

Per cert, que no entenc perquè no li han fet final llavor ^^U Deu ser que és una d'aquelles sèries que mai han d'acabar? O__o (com en Shin-Chan... Que com no es faci gran i tal, no se m'acudeix res ^^UU).

Oh, i a mi em van dir que al final se suicidava després de despertar del coma XDDD (sips, la gent té mala llet ^^U)
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]
             
                       [color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

LA gent te mala llet i molta imaginació (a mi em van dir k var anar a violar nenes al despertar i dp es penjava d'un arbre ô.o x"DDD)

Doncs, si, es una serie d'akelles k no te final pk no en pot tenir, es una gallina dels ous d'or per als k la maneguen i l'allargaran tant kom puguin.
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No, si al final serà el símbol més important del Japó ^^u Ostres, doncs potser, d'aquí uns anys, els còmics que tinc d'en Doraemon valdran una fortuna xD

Em pregunto...com pot ser que en Nobita no creixi mai? >.< És més, recordo un capítol en el que sortia en Nobita 6 anys més tard i en Doraemon ja no era amb ell  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

BONES NOTÍCIES!!!

Ja l'he aconseguit!! ^^

Bueno, resulta que la meva àvia va comprar-se un DVD gravador d'aquests, i com que té un trasto d'aquests d'Imagenio (tele d'aquesta de pagament) i vaig gravar-lo amb l'àudio dual ^^ Bueno, doncs això és tot. El títol no n'estic segur que sigui aquest, però posaria la mà al foc que es diu BOKUTACHU CHIKYÛJIN.

Us deixo els elinks de la cançó (en format wma) i d'un vídeo que he fet amb quatre àudios: tres catalans (central, valencià i balear) i japonès. Baixeu-lo, eh? :D

L'àudio:
<a href="ed2k://|file|Doraemon%20-%20ed%201%20-%20Bokutachi%20chiky%C3%BBjin%20(japon%C3%A8s%20tv%20size).wma|943201|C4C01A4B850318D1AA1B0DE056546759|h=SQOUK36XNJ2ETNLQHCX53ACUDXEXSFZL|/">Doraemon - ed 1 - Bokutachi chikyûjin (japonès tv size).wma</a>

El vídeo
<a href="ed2k://|file|Doraemon%20-%20ed%201%20-%20Bokutachi%20chiky%C3%BBjin%20[catal%C3%A0%20(cen-val-bal),%20japon%C3%A8s]%20by%20Huaike.avi|13615104|B091EF4EA095EAA1FED394BCD6479786|p=07A7A8387DE4F43419C0902936C1F5E5:C8E5CF4E353E6A877D0C957B832963FD|h=AY6BOZQL45DPYKVEZ27QMSNNA7ZQFPRA|/">Doraemon - ed 1 - Bokutachi chikyûjin [català (cen-val-bal), japonès] by Huaike.avi</a>
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Un vídeo amb quatre àudios? Caram, que curiós xD

I saps el títol de la cançó perquè ta àvia té Imagenio? No ho acabo d'entendre xD Procuraré baixar-me el vídeo :P
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants