IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Entrevistes Saló del Manga

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Japanzone

Entrevistes Saló del Manga

Entrada Autor: Japanzone »

Hola a totes i tots!

Del Saló del Manga encara n’hi ha molt a parlar.
En les properes setmanes i al portal de Japanzone podreu trobar les entrevistes que vam fer a la directora i als editors de les editorials més importants que publiquen manga al nostre país:
Com veuen el fenòmen manga, algunes de les pròximes novetats: Maison Ikkoku, Naruto, Millennium Actress, Dragon ball Kazenban..., el mangwa (coreà), el futur del manga i l’anime en català.

Equip Japanzone
www.jpnzone.net
Portal en català d'animació, manga, cinema asiàtic i cultura japonesa
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Vaja, kina publicitat més descarada.... no sé, ja em passaré per la web xDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Spam, spam, spam, spam  :nospam:  :casum:


Poster mi passo xDD  :cool:
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Em... no esque vegi bé això del spam... però... no va ser el mateix ke va fer el Mark Ullod?  :roll:
http://www.catsub.net/sheikah/viewtopic.php?t=839
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ho és, però ni ha estat el primer ni serà l'últim ^^U Ja passo, si total, tampoc fa nosa.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Doncs que la gent no es queixi taaant xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sound, podries crear un ministre antidisturbis... No sé, podríem fer patrullar els teus animals domèstics pel fòrum i que sotmetessin tots aquells que es comportessin malament. Sempre es podrien fer excepcions, és clar, depenent del preu i dels serveix que oferís l'usuari potser es podria fer la vista grossa.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Huai-ke ha escrit:Sound, podries crear un ministre antidisturbis... No sé, podríem fer patrullar els teus animals domèstics pel fòrum i que sotmetessin tots aquells que es comportessin malament. Sempre es podrien fer excepcions, és clar, depenent del preu i dels serveix que oferís l'usuari potser es podria fer la vista grossa.
Oh, ii!! M'agrada aquesta idea, i aixins podriem sortir més sovint els meus animalooons. Poobreeets, ke fa mesos ke només menjen esclaus, haurànd e menjar tb forerus, no??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Soundwave ha escrit:
Huai-ke ha escrit:Sound, podries crear un ministre antidisturbis... No sé, podríem fer patrullar els teus animals domèstics pel fòrum i que sotmetessin tots aquells que es comportessin malament. Sempre es podrien fer excepcions, és clar, depenent del preu i dels serveix que oferís l'usuari potser es podria fer la vista grossa.
Oh, ii!! M'agrada aquesta idea, i aixins podriem sortir més sovint els meus animalooons. Poobreeets, ke fa mesos ke només menjen esclaus, haurànd e menjar tb forerus, no??

ah! Quin mal rotllo xDDD  :lol:
Imatge
Godai

El dia després...

Entrada Autor: Godai »

Bé demano disculpes per si algú s'ha sentit ofés per la publicitat o el conéixer una web diran uns altres.  

Només volia informar que vam fer unes entrevistes al saló que poden ajudar a fer pinya, donar difusió a favor d'un mercat amb més manga i anime en català.

Per exemple. La directora del 3XL ens va confirmar que al Desembre / Nadal tindrem novetats de sèries anime en català: Blau i 12 Regnes. També n'hi ha prevista una per principis del 2006. Apostes?

Vinga, Salut i ens llegim!
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

...

Entrada Autor: Godai »

Per cert, m'he registrat! No sé com encara no ho havia fet : -P Gomen!
Tot i que no sóc molt regular en fòrums, intentaré passar de tant en tant... que m'encanta retrobar i visitar webs en català : )

La unió fa la força!
Salut!
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Re: El dia després...

Entrada Autor: _young_link_ »

Godai ha escrit:Bé demano disculpes per si algú s'ha sentit ofés per la publicitat o el conéixer una web diran uns altres.

No home, de ho deiem em broma  :P  No fa falta xDDDD (ara que hi penso, a videojocs jo tmb vaig fer :spam:
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Re: El dia després...

Entrada Autor: Soundwave »

Godai ha escrit:Bé demano disculpes per si algú s'ha sentit ofés per la publicitat o el conéixer una web diran uns altres.  

Només volia informar que vam fer unes entrevistes al saló que poden ajudar a fer pinya, donar difusió a favor d'un mercat amb més manga i anime en català.

Per exemple. La directora del 3XL ens va confirmar que al Desembre / Nadal tindrem novetats de sèries anime en català: Blau i 12 Regnes. També n'hi ha prevista una per principis del 2006. Apostes?

Vinga, Salut i ens llegim!
Està beeeee, no enviarem a casa teva els cocodrils africaaaans.
Coi, sempre m'heu d'espatllar la diversió!!! ¬¬...
Però ja arribarà un altre, ja...  :twisted:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Benvingut al fòrum doncs, Godai ^^ Passa sovint per aquí, que és divertit xD

No et preocupis Sound  :consol:  (m'encanta ^///^), com ja ha dit en Huai-ke; no serà pas l'últim.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Godai »

no enviarem a casa teva els cocodrils africaaaans.
vaja, que tenim un Steve Irwin? xDDDDD

En altres llocs s'ho van prendre d'una altre manera, en fi... passem pàgina que es respira bon rollo al fòrum  ^^!
[url=http://www.jpnzone.net]Japanzone[/url]. Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Godai ha escrit:
no enviarem a casa teva els cocodrils africaaaans.
vaja, que tenim un Steve Irwin? xDDDDD

En altres llocs s'ho van prendre d'una altre manera, en fi... passem pàgina que es respira bon rollo al fòrum  ^^!
És una llàstima, però els caçadors de cocodrils no els he contractat, ésque no m'agrada molt tenir de súbdits a suïcides XDDD
En els altres llocs que et van soltar?? Abelles assassinas?? Dracs de Komodo?? Pollastres amb grip aviar??
Digues, digues, que una ha d'apendre noves tècniques  :twisted:

Raaaaan!!! T'estimuuuuu!!!! Fins i tot deixarè que la pròxima vegada escoxeixis tú quin cocodril hauríem de fer servir ^///^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Les entrevistes aquestes les podries publicar al fòrum, almenys les que fossin d'interès públic.

Per cert, molt bona notícia aquesta de 12 regnes :D Tant de bo doblin l'ending *o*
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants