IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

GENERATOR GAWL

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Respon
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

GENERATOR GAWL

Entrada Autor: skynet_ent »

Algú ha vist aquesta sèrie?
No té gaire renom i jo la trobo bastant interessant, sobretot per lo que fa al disseny de personatges, que estan bastant aconseguits. En especial els Generadors...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Em pregunto per què poses això al fòrum de paranoies ¿¿?? No veig per què.

Doncs jo sí que ho he vist, però només fins al capítol 7. El disseny dels personatges és força bo, i a mi m'encanta el caràcter del Kôji ^^. Però trobo que la sèrie no té cap lògica, al menys fins on jo he vist, i encara no sé ben bé de què va. Què són els generadors? Què han vingut a fer els tres nois aquests? Què figura que ha de fer el Gawl??
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Al final té lògica, oi tant que si...
I perdona, una despistada d'ubicació temporal. Res, que en un judici hagues dit que estava en estat de bogeria temporal.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bé, ja ho acabaré de mirar. Però em sembla que em falta un capítol... sé que tinc els dos finals i dos més que tan poden ser el 7 - 8 o 9. Això em passa per gravar coses i no anotar el què gravo >.<
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 99 visitants