IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Nous episodis d'El Detectiu Conan!

Fòrum per parlar de qualsevol cosa relacionada amb el món del manga en general.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

No és la primera vegada que ho fan... Els capítols 52-53 de la numeració catalana (em sembla que eren aquests... pertanyien a un especial japonès) els van emetre després del capítol 79... i sempre ho han fet així. A la guia de capítols del 3xl surten ordenats, però a l'emetre-ho no xD I llavors queda una cosa raríssima: emeten el capítol 79 amb el 4t ending, el dia següent el 52 amb el 1r i el dia següent, el 53 amb el 3r.

Amb aquesta sèrie no saben com cagar-la cada cop més ^^u
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

el k3 fara el conan fins al capitol 359. ho vaig veure al TVCTEXT
Avatar de l’usuari
19_Kagome_89
Entrades: 5
Membre des de: 30/12/2005 a les 16:30
Ubicació: Casa meva, Pineda de Mar. Bcn, Catalunya

Entrada Autor: 19_Kagome_89 »

Fins al capítol 359??? wuoooo!!  :shock: No semblen pas els del 3xl...xD

X cert, k bonic akells capítols... (aish) vaig plorar i tot... :oops:   :P  Xrò em vaig kedar am ganes de k en Shinichi (no Conan xD) li digués alguna cosa més...però a mi al menys ia em tenen acostumada a k sembla k passarà alguna de grossa i kuan està tot més emocionant, torna a ser en Conan, succeeix un altre crim...(lu normal...xD!!).

Una coseta, la sèrie continua oberta o ke?, vull dir, encara no te final no?? Algú en sap alguna coseta?? Gràcies!!!  :wink:
[size=100];)[b][color=indigo]   Pasaràs bons i mals moments,
        però si t'ho prens amb alegria i optimisme,  
        la vida farà de tu una gran persona...[/color][/size][/b]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

i k ha passat amb el 8é opening, el koiwa thrill shock suspense? >___< joder, es salten openings k dona gust... fills de pu.ta >.<

i si, la serie kontinua oberta... ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
19_Kagome_89
Entrades: 5
Membre des de: 30/12/2005 a les 16:30
Ubicació: Casa meva, Pineda de Mar. Bcn, Catalunya

Entrada Autor: 19_Kagome_89 »

Moltes gràcies DarkDrago :!:   :wink:  wenu ja k hi estic posada em presento oficialment, ja k sóc nova  :oops: espero k em llegiu molt sovint ^^. Fins un altre!!!  (K)^3^(K)
[size=100];)[b][color=indigo]   Pasaràs bons i mals moments,
        però si t'ho prens amb alegria i optimisme,  
        la vida farà de tu una gran persona...[/color][/size][/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Doncs benvinguda! per cert, ja m'estranyava k no canviessin l'opening....k cabrons..xDDDD
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
19_Kagome_89
Entrades: 5
Membre des de: 30/12/2005 a les 16:30
Ubicació: Casa meva, Pineda de Mar. Bcn, Catalunya

Entrada Autor: 19_Kagome_89 »

Gràcies!! ^^ Jo tb m'he adonat de lu dels openings... kina ràbia em fot...fan el k els hi dóna la gana akesta gent... :x entre k posen els capítols en l'ordre k els hi surt...del nas xD i posen els openings k els hi sembla bé, sembla k estiguin creant una sèrie nova...xD
[size=100];)[b][color=indigo]   Pasaràs bons i mals moments,
        però si t'ho prens amb alegria i optimisme,  
        la vida farà de tu una gran persona...[/color][/size][/b]
Avatar de l’usuari
sherry
Tobitxita
Entrades: 905
Membre des de: 12/08/2005 a les 15:45
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: sherry »

ostres, a mi m'agradava molt... am lo q m'agrada a mi el para-para... snifff... ja m'estranyava q al final dures tant la cançó... massa sospitosos akests talls... ¬o¬
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

pooooooos... tinc noticies noves x"D

encara falten episodis per al para para... ^^u

ha estat un error meu al comptar, pk els americons i els japos porten els comptes diferents dels epis xD ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

És veritat que al 8è opening ballen Para para. Me'l va ensenyar un dia una amiga *o* Jo en ballo sempre que puc, ajuda a despertar-se xD Però...no sé, encara tinc l'esperança de que el facin quan toqui. Això sí, trobo que els endings se'ls salten amb més facilitat, o aquesta és la meva impressió.

Yeh, Sherry  8)  Quin bon gust
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
19_Kagome_89
Entrades: 5
Membre des de: 30/12/2005 a les 16:30
Ubicació: Casa meva, Pineda de Mar. Bcn, Catalunya

Entrada Autor: 19_Kagome_89 »

Ostres ke xulu llavors el 8è opening...!! Io no l'he vist mai xrò si ballen para-para segur k és boníssim!!  :saltant: K saps si trigaran gaire a posar-ho DarkDrago? (o ki ho sàpiga  :oops: ) Kin caos k porta akesta gent del 3xl...no se pas cm s'aclaren...xD!! Petonets!!! ^3^
[size=100];)[b][color=indigo]   Pasaràs bons i mals moments,
        però si t'ho prens amb alegria i optimisme,  
        la vida farà de tu una gran persona...[/color][/size][/b]
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs el capítol 205 japo serà el dimarts 24 de gener... encara falta una miketa, pero l'espera val la pena! >o<
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

No crec que es saltin l'opening, pq si ho fessin també se saltarien part de diàleg... I realment, és genial el 8è opening xD La música és esplèndida, el Conan ballant és una monada *o* xD
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Oi k si?? >o<

Ja tinc ganes que el facin xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants