IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Les veus d'un còmic

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
nurikotb
Entrades: 112
Membre des de: 16/01/2004 a les 21:37
Ubicació: Aquí... xD
Contacta:

Entrada Autor: nurikotb »

Vosaltres tambe us inventeu les veus quan llegiu mangas?? xD Sou iguals que jo! Jo que em pensava que era l'unica.. T_T
Aquest doblatge.. mmm esta força bé.
[url]http://www.geocities.com/juegui_no_uchi[/url]
[url]http://usuarios.lycos.es/inuyashaparadise[/url]
Avatar de l’usuari
Koenma&Rukawa_No_Miko
Entrades: 347
Membre des de: 29/11/2003 a les 17:43
Ubicació: reikai (al kostat den Koenma) >.< *-*
Contacta:

Entrada Autor: Koenma&Rukawa_No_Miko »

sips jo tb u fai axo!! a mi maraden kasi tots els dublatges mentre sigin en katala! eu skultat ttrigun am kastella??? -_- dexa bastant k desitjar
Kepper of Zoro's Hability to Bleed Massively but not Die ^Q^
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

S'ha de dir que la majoria de doblatges en castellà perden molt, trobo que en català queda molt millor, encara que despres d'acostumar-te a una veu en un idioma es dificil que t'agradin les veus en altres idiomes. Però tot s'ha de dir; doblant les series en català la gent s'ho curra molt. Felicitats! :D
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
beauty_shock
Entrades: 24
Membre des de: 02/10/2006 a les 18:42
Contacta:

Entrada Autor: beauty_shock »

yo tmb hi estic dacord ;) i mencanten les veus d KKJeanne!!! sobretot la veu del chiacky .... jujuju
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants