IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Carles Lladó, al Saló Manga '06

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

Carles Lladó, al Saló Manga '06

Entrada Autor: Godai »

Bones! diria que és el lloc més adequat.... que interessa, i molt :P

En Carles Lladó, l'actor que posa veu a l' “Inu-Yasha” estarà al Saló el diumenge 29 a les 12:30h.

No coneixem molt a fons el món del doblatge però si podem aprofitarem per fer-li algunes preguntes per un reportatge de la web. O si teniu alguna possible pregunta d'interès general, encanta't de rebre propostes.

Ja era hora que algú penses amb els "seiyuus" catalans ;)
Salut!

EL ACTOR DE DOBLAJE DE INU YASHA VISITARÁ EL STAND DE SELECTA VISIÓN

El actor de doblaje de la versión castellana de Inu Yasha CARLES LLADÓ da vida al personaje “Inu Yasha” en la serie de más éxito emitida en estos momentos por televisión. Si quieres conocerlo puedes pasarte el domingo 29 de Octubre a las 12:30h por el stand de Selecta Visión y asistir a la sesión de firmas que concederá a todos los fans de Inu Yasha.
Otros grandes personajes de Anime también han sido doblados por Carles Lladó, tales como Kenshin Himura en “Kenshin el guerrero samurai, Recuerdos”, Gon en “Hunter x Hunter” o Heihachi Hayashida en “Samurai 7”. ¡Es todo un profesional de la animación japonesa!
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

D'inuyasha?
En Carles Lladó no era aquell que dolaba a en Luffy, o al prota de Kimagure Orange Road?

P.D: Aahhh, q es L'Inuyasha Castellà no me nabia adonat
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Ostiiiiiiiii

Doncs allà hi seré :D, no m'ho vull perdre per res del món! ^^
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

i perqué el castellà? :cry: ui ara que hi penso crec que encara no l'he sentit mai l'Inu Yasha en castellà..... :roll: :lol:
[img]http://img240.imageshack.us/img240/696/angelbaby55478218li.gif[/img]
:angelfals:[color=orange][b]  L'ANGELET D'AKEST FÒRUM?¿?天使!!!! [/b][/color]  :mishu:
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Si li voleu fer preguntes, pregunteu-li si és ell realment el qui canta les cançons de One Piece, si us plau! I, en cas que sí, que què en pensa del fet que el paper dels cantants d'animació darrerament recaigui sempre en actors de doblatge.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
nora
Entrades: 274
Membre des de: 15/08/2006 a les 18:03
Ubicació: Terrassa(Barcelona)

Entrada Autor: nora »

maron ha escrit:ui ara que hi penso crec que encara no l'he sentit mai l'Inu Yasha en castellà.....


Jo si que he sentit l'Inu en castellà(a Localia) però no m'agrada gens
[img]http://fotos.subefotos.com/5adc9d213bd59c8dd742d0ed88d377abo.gif[/img][img]http://img111.imageshack.us/img111/9971/firmanorajd8.gif[/img]

Noreta...*
Avatar de l’usuari
->maron<-
Entrades: 375
Membre des de: 10/01/2006 a les 17:32
Ubicació: Lleida capital :p peró m'encantaria que fós la lluna ^^

Entrada Autor: ->maron<- »

nora ha escrit:
maron ha escrit:ui ara que hi penso crec que encara no l'he sentit mai l'Inu Yasha en castellà.....


Jo si que he sentit l'Inu en castellà(a Localia) però no m'agrada gens
no?
jo tansols l'he sentit en català (evidentment), en anglés (crec) i en japonés :roll: crec que ja està....:lol:
[img]http://img240.imageshack.us/img240/696/angelbaby55478218li.gif[/img]
:angelfals:[color=orange][b]  L'ANGELET D'AKEST FÒRUM?¿?天使!!!! [/b][/color]  :mishu:
Godai
Entrades: 16
Membre des de: 16/11/2005 a les 11:53
Ubicació: Vic, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Godai »

Amiboshi ha escrit:Si li voleu fer preguntes, pregunteu-li si és ell realment el qui canta les cançons de One Piece, si us plau! I, en cas que sí, que què en pensa del fet que el paper dels cantants d'animació darrerament recaigui sempre en actors de doblatge.
Gràcies, me l'apunto. A veure si tenim temps i podem aprofitar un moment ;)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants