IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Assumpta Navascues

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Assumpta Navascues

Entrada Autor: Esbotzegat »

O.O Mira que em sonava la veu, però no l'he reconeguda! I és que és la Jeanne de Kamikaze Kaitô Jeanne. Sembla mentida com canvia la veu de Nobita a Jeanne!

Doncs mira, que m'agrada molt. Ho fa d'allò més bé i és molt expressiva. A més, el paper de Maron li està que ni clavat!!!!

Felicitats de part meva i continua millorant!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Novita

Entrada Autor: skynet_ent »

Doncs he de dir que la veu de Novita és GENIAL! sobretot quan plora.
Heu vist el doblatge de Doraemon en castellà?? no fa ni gràcia...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

En castellà hi ha una part que l'han doblada els actors catalans, o sigui que està prou bé. També n'he sentit una altra part doblada per uns altres actors i perd molt.

En fi, cada dia m'agrada més l'Assumpta ^.^
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

Jo només puc dir que com a Nobita almenys, ho fa de conya. És molt creïble fent aquest personatge, i interpreta molt bé.

Però no puc opinar sobre Jeanne pq no ho he vist cap dia...
Take my revolution!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 31 visitants