IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Jordi Vilaseca

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Jordi Vilaseca

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Mon2 ha escrit:Ja que ha sortit el tema volia comentar quatre coses sobre en Jordi Vilaseca, que entre altres papers que fa a la sèrie, posa veu al rei Nicotxan. Trobo que no ho fa gens bé (de rei Nicotxan). Moltes vegades es veu el personatge que està cridant, suant, histèric... i ell hi posa veu de només seriós... I a mi no m'agrada. Però no entenc pq ho fa malament!! Tan bon director que va ser de Sakura, tan bé que feia el Freezer de Bola de drac Z... I el Rei Nicotxan... doncs... ho sento però no m'agrada com el dobla (quan el personatge fa el que he comentat, que... s'ha d'admetre que passa tot sovint).

Algú més se n'ha adonat?

mon2
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Suposo que estas parlant de El dr slump nou, jo trobo patetica la serie, els dibuixos infantils i aburrits, no hi ha res com l'original, perquè la veu del rei Nikochan original era molt bona, la del nou, no puc opinar ja que no la he vista.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

A mi també m'agradava més la sèrie antiga, el dibuix d'ara no m'agrada gens, encara que sigui tan nou, preferia la forma de dibuixar d'abans.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs mira, la veu del Nikochan és una mica semblant a la del Dr. Slump vell, però sens dubte és molt millor el doblador de la sèrie vella (noseke Velilla, crec).

El Jordi Vilaseca a BDZ feia de Freezer i quedava força bé, però és que ara no hi ha per on agafar-lo >_<
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Freezer... ...quins records... ...sobretot quan començava a tranxformar-se i el goku es va convertir en super guerrer. Per mi la sèrie va acabar allí.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

El colmo dels desastres a FY...

Entrada Autor: mon2 »

Hi havia una vegada una directora de dobaltge molt dolenta a l'hora de fer la seva feina (Teresa Manresa), que un dia es va trobar amb un problema. Resulta que havien de doblar un tall on parlava l'Ashitare, un personatge de la sèrie. El doblador de l'Ashitare era el Jordi Vilaseca. L'escena era una baralla, i l'Ashitare havia de fer crits (com sol passar a les baralles). La cosa va anar així:

Teresa Manresa: Vinga Jordi, quan vulguis.
El Vilaseca callat.
Teresa Manresa: Què passa?
Jordi Vilaseca ( :lol: ): És que... no sé cridar.
Teresa Manresa ( :shock: ): Com dius?
Jordi Vilaseca: No en sé.
Teresa Manresa: Vaja home. Però és que l'Ashitare l'has de fer tu. En Josep Maria Mas ja té transtorns de personalitat de la feinada que li he donat...
Jordi Vilaseca (:?) : I com ho fem doncs?
Teresa Manresa ( :idea: ): Ja ho tinc! Ho dobles tu mateix. Canvies una mica la veu, i farem veure que quan l'Ashitare crida és un altre actor que fa de tu, però tots dos sereu alhora l'Ashitare. Oi que és bona idea?? Aish... :oops: si és que sóc tan bona directora de doblatge... Com si ho hagués fet tota la vida...
Jordi Vilaseca :x : Vols dir que no tens un curt circuit, Teresa?
Llavors va aparéixer per allà l'Hernán Fernández, com caigut del cel.
Hernán Fernández ( :roll: ) : Hola! D'això... què us passa per aquí??
La Manre torna a tenir una idea lluminosa...
Teresa Manresa: Hernán... que bé que hagis vingut... :) Mira, precisament teníem un problema... El Jordi no sap cridar i l'Ashitare...
Hernán Fernández ( :shock: ): NO SAP CRIDAR?
Jordi Vilaseca ( :x ): Tampoc cal que se n'enteri tot Soundtrack...
Teresa Manresa : Doncs això. Ara havia pensat que potser tu podries cridar fent d'Ashitare i el Jordi que faci el que són els diàlegs. És una bona solució, oi? Aish... :oops: És que en sé tant de solucionar els problemes del dia a dia del doblatge...
Hernán Fernández ( :? ): Però no és molt bèstia això?? Vull dir... la meva veu és molt juvenil... i la del Jordi és molt greu... Es notarà moltíssim!
Teresa Manresa ( 8) ): No home, no. Tu confia en mi, que sóc la directora. Qui vols que se n'adoni?? A més, si quasi no es notarà...
Hernán Fernández ( :lol: ) Si tu ho dius...

Sabeu com acaba aquesta història? Doncs encara que sembli mentida, el Sheikah té escenes gravades en què l'Ashitare crida i és la veu de l'hernán Fernández. Sembla impossible, però és cert.

I vet aquí un gos, i vet aquí un gat... que la dire de Fushigi Yuugi una altra espifiada ens ha colat.
I vet aquí un gat i vet aquí un gos... pel bé de la humanitat, Teresa Manresa toca el dos!
Take my revolution!!
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

16 Dobles

Entrada Autor: mon2 »

No sé si ahir vau veure la sèrie aquesta de TV3, però va sortir-hi el bon home aquest, el Jordi Vilaseca (per mi, a partir d'ara el seu nom anirà lligat a "no sé cridar").

Era l'home amb qui se n'anava la mare del Pau. O sigui, els pares del Pau se separaven i la mare "s'ajuntava" amb un altre. Aquest altre era el Vilaseca. Ho va fer prou bé, el tros que ho vaig veure... (Tot s'ha de dir però que no va haver de cridar... jejejeje).

Em va sorprendre com n'és d'alt, el paio.

En fi, ja esteu informats. A reveure!
Take my revolution!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sip. Com que tinc en procés una web de Sheikah TV (per camuflar arxius multimèdia ^^UUU) posaré unes captures que vai fer.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants