IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Joan Pera, Roger Pera i Ivan Pera

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Joan Pera, Roger Pera i Ivan Pera

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Sheikah ha escrit:Dèiem que el Joan Pera, evidentment, és un actoràs amb molta experiència i que ho fa d'allò més bé. Cosa que sembla haver heretat el seu fill Roger Pera, que a més té uns canvis de veu que acollonen XD.

Com a curiositat que el Joan Pera no és gaire aficionat al manga, que diguem... XD però quan cal fer la feina hi posa ganes, i ho dic perquè, segons tinc entès, va demanar que li deixessin els còmics de Detectiu Conan quan li van encarregar el doblatge...

Però sobre l'Ivan Pera dèiem que és un inexpressiu, tot i que a mi em convenç fen de Chichiri per això, per ser inexpressiu.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Resposta de Mon2
Mon2 ha escrit:l'Ivan de genial no té res!!

És l'actor més inexpressiu que conec. Amb la mà de coses que ha fet (o almenys deu ni do les que he sentit...) sempre fa la mateixa veu i sempre és igual d'inexpressiu. No transmet gens ni mica!
Un exemple:

Chichiri... és sossu, molt sosso. Et diu les frases amb el mateix to de veu tant si ha de demostrar desesperació, misteri o calma total.

El germà de la Ruth de Hollyoaks... no demostra cap sentiment

Itsuki... aquest no l'he seguit gaire... pro lo mateix

Papers a TOTS els capítols de Detectiu Conan... Per favor!!


Missatge per...
Papa Pera: Ja sabem que els fills se'ls ha de donar una empenteta perquè ells puguin volar sols... i tb sabem que tothom escombra sempre cap a casa seva... pro coi... si ho fa malament ho fa malament i punt! Que parin ja de donar-li feina, que no en sap! I si és bo fent de tècnic de so, doncs que es dediqui a ser bon tècnic de so. Millor una cosa bé que dues de malament.
Resumint: Sisplau, que algú li faci "Partir Peras" amb el doblatge...
Segona resposta de Mon2
Mon2 ha escrit:Potser et puc mig donar la raó amb lo del Chichiri, que és inexpressiu i ja li pega... pro tenint en compte el que he comentat de la resta de papers que ha fet... no té cap mèrit, perquè no podem dir:
"Ostres aquest actor! Ho fa tant bé això de no demostrar els sentiments per la veu. Quin currassu! Que difícil que deu ser..." Perquè precisament el problema és que sempre li surt així...

I és vergonyós que mentre uns actors són tan coneguts que s'emporten gran part dels papers, i tan pocs papers per la resta d'actors... havent-hi tan bones veus com hi ha em posin aquest a totes les sèries des de Hollyoaks quan ho fot tan malament.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

Coi...

Pos com em passava a la meva bona època, no? Jejeje No, però no retiro ni una paraula del que vaig dir. Gràcies a vés a saber qui, fa molt temps que el meu estimat Ivan Pera no el sento per enlloc, almenys en quant a anime. I això, ja és molt per les meves orelles mig-sensibles al mal doblatge (almenys a lo que jo entenc per mal doblatge).

Al Joan Pera i al Roger Pera tampoc els he sentit últimament doblant animació... en fi...
Ah! I l'altre dia vaig llegir no sé on, que el Roger Pera és mooooolt autocrític amb els seus doblatges i que sol anar al cine a veure la seva feina per "jutjar-la" des de fora i veure si li ha agradat el resultat final. Això sí que és professionalitat! Una abraçada, Roger!
Take my revolution!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

El Roger Pera és realment un actoràs. Això que dius també ho havia sentit a dir i em sembla que per aquest simple fet ja és digne de consideració.

I és que a més a més, a part de ser un actoràs de doblatge, és un actoràs d'imatge real. El vaig veure a l'obra de teatre Poe i em va deixar... O.O i també a Poble Nou ho fot perfecte. Si llegeixes això, Roger, que mai se sap, sàpigues que m'encanta com actues.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Avui vaig a dir quatre coses sobre l'Ivanet :dimoni:

Noi, que fins ara jo et suportava. No és que m'agradés especialment la teva feina, però avui t'he sentit a Fushigi Yûgi. Pobre Chichiri... que ho ha passat malament, oi? Doncs si hagués sentit com l'interpretaves em penso que s'hagués suïcidat. Com es pot fer una cosa tan mal feta? Saps què vol dir posar sentiments? No, oi? No te n'ha ensenyat el teu papa d'això? Si és que... de totes formes mai és tard per aprendre'n. Clar que el que ja està fet quedarà, i de moment ja hi ha un motiu més per odiar el doblatge de Fushigi Yûgi: la teva ridícula actuació.

A veure si n'aprens una mica, que feies llàstima de tan malament que ho feies.

Vinga, a liar-la. Dew!

P.D.: Ivan, no t'ho prenguis malament si ho llegeixes, però intenta esforçar-te una mica, d'acord? Potser no et pagaran més, però al menys podràs estar orgullós d'haver fet una feina ben feta, cosa que fins ara dubto que hagi estat possible.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants