IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Geni Rey

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Geni Rey

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Mon2 ha escrit:Hola!

Només volia comentar que ara que tornen a fer la Ginger, o sigui, Cinturó negre, m'estic fixant en el doblatge de la prota, que el fa la Geni, i no m'agrada gaire. No sé si és el personatge o és ella que feia un dels primers papers però es nota com molt insegura i que a vegades la veu no reflecteix prou bé el que deu sentir el personatge jutjant les expressions i tot això.
En canvi a Hollyoaks (que no és anime), fa la Mandy i la fa super bé...

Coses que passen...

A reveure!

PD: La Geni tb feia la Lady Oscar, i si consulteu l'apartat de dobaltge, no sé quina marinera de Sailor feia, tb.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

Hola!

La Geni. Doncs la veritat és que un dels papers que més clava són els de nens petits "especials", tipus Dorin (Orphen el bruixot) o Shipo (Inu yasha). Però la veritat és que els últims papers on l'he sentida fa aquest tipus de personatges i al final ja m'està rallant una mica i tot.

I quan fa papers de noies adolescents, sempre són noies sensibles o vulnerables... no sé com explicar-ho... noies una mica bledes assolellades. M'agradaria sentir-la en algun altre tipus de paper. potser Lady oscar era diferent... llàstima que no ho seguia.

Siau!
Take my revolution!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants