IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Marc Zanni

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Marc Zanni

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Nevat10 ha escrit:És el millor doblador català!!!!les raons

1)Feia molt bé quan cridava quan en Son goku és volia
transformar en un super sayien..

2)Es el que sap fer mes bé la veu d'un borratxo(Hiroshi Nohara)

Weno només tinc dues raons en l'Aleix Estadella esta molt bé però pensa que ell ha fet la veu d'un personatges petetics i en canvi en Marc Zanni sempre ha fet les veus dels protagonistes(Ranma,Hiroshi i Son Goku)l'Aleix Estadella mai ho aconseguiria fer el que ha fet en Marc Zanni us garanteixo :D:D:D:D

Demano el webmaster que no sigui massa dur amb mi :5}:5}

Visca el Marc Zanni ^_^
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jo diria que té la veu massa característica, ja que em va fer molta ràbia quan mirava El Capita Harlock i només pensava amb la cara del goku...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

No cal que torni a repetir que els peazo arguments que va donar el nevat no són massa... adults ni universalment acceptables, però en fi...
El Marc Zanni és un bon actor, innegable. Trobo que ell també sent molt els personatges que dobla, o sigui, que s'hi fica molt a la pell.
Això sí, té una veu que s'identifica molt fàcilment i en part tens raó amb això que quan el sents penses de seguida en el Goku, perquè és un paper que li va durar molt temps i a sobre era en una sèrie que ha fet història a Catalunya. Suposo que fes algun personatge protagonista en una sèrie, un personatge fred o que no hagués de cridar gaire, ajudaria a que tots els deixessim d'encasillar en personatges "forts" i molt actius com en Goku o l'Orphen. Però repeteixo, és un molt bon actor i s'agraeix sentir-lo de tant en tant, per la força que transmet.
Take my revolution!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

La meva opinió d'en Marc Zanni...

Jo també trobo que és molt bon actor. Actua d'allò més bé en el sentit que et creus el que diu. Sap fer notar sentiments. Però em sap greu que l'hagin hagut de defendre de la manera com ho ha fet Nevat10... és cert que crida com cap altre, i en aquest sentit té un punt a favor.

És cert que té veu de protagonista (Goku, Ranma, Orphen, Hanamichi Sakuragi) i de sèries llargues... però això és motiu per dir que és un bon actor? Un bon actor ho és quan, com ell, sap actuar bé i sap transmetre sentiments. A més, i no em preguntis per què, és un home que em cau simpàtic.

Un punt a "mossegar" que diria en Ferran Monegal: no és que cantis gaire bé... i no tothom canta bé, ho sé, però vaja, no cantis l'opening de Slam Dunk de la manera en què ho fas... ^^ (fins arribar a la tornada ho fas prou bé, però a partir d'aquí mareja)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants