IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Francesc Figuerola

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Francesc Figuerola

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Mon2 ha escrit:Per variar, vaig a encetar tema: Francesc Figuerola. Pels que no sapigueu qui és el que feia el pare de la Sakura a Card Captor Sakura, i el Hotohori de Fushigi Yugi. I pels nostàlgics de Bola de drac... us recordeu de la veu que tenia en Krilín al principi??? Doncs també es tractava d'ell (o almenys això m'han dit).
En Francesc té una veu que en un principi potser sembla que no té res d'especial, pro sap fer-li petites adaptacions que encaixen molt bé en les personalitats dels personatges que fa. Perquè tan és creïble fent de bo com fent de dolent, tot i que com que té una veu (en la meva opinió molt agradable i cola potser més com a bo. A en Hotohori crec que el clava. Ho fa realment bé. Té una veu majestuosa, com a emperador que és pro quan s'ha de posar tendre amb la Miaka sembla més insegur, més adolescent. M'encanta com ho fa. ^^ En fi, de moment res més.

A reveure!
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs a mi no és que em sembli mal actor, però no m'agrada que el fotin a tot arreu i per personatges d'animació. Lo ideal seria que fes de gent adulta... com a pare de la Sakura, vale. Però és que el foten a tot arreu, fins i tot fent de nen petit i tot, l'he sentit.

I a part de tot, és que diu tots els títols de sèries i els de capítols... comença a ratllar tant sentir-lo.
mon2
Entrades: 19
Membre des de: 28/06/2003 a les 00:39
Ubicació: En mi mateixa

Entrada Autor: mon2 »

Totalment d'acord. Ja sabem el que passa amb totes les sèries doblades a Soundtrack i la seva política dels actors 3x2, per no dir 3x1...
I al Figuerola crec que això l'està perjudicant. No és que sigui mal actor, que no ho és... pro se'l sent massa pertot arreu, com tu dius, i algunes vegades li donen personatges que no li queden bé. Sí que en principi hauria de fer personatges més adults, però el Hotohori per exemple no trobava pas que quedés tan malament, com vaig dir en el seu moment.
Però per exemple a Love Hina, que feia en Seta (i en altres llocs també ho he detectat) a vegades no hi posa prou empenta en els personatges... quan ha de fer xiscles, o crits de ràbia... trobo que coses d'aquestes no els dobla bé.
En fi, de moment això.
Take my revolution!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants