IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Kamikaze Kaitô Jeanne

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Kamikaze Kaitô Jeanne

Entrada Autor: Esbotzegat »

He de dir que el doblatge d'aquesta sèrie em sembla una meravella... primer perquè totes les veus són genials i encaixen a la perfecció, a més està ben ajustat i els secundaris... SÓN DIFERENTS! Cosa que és difícil avui en dia. De moment em sembla que no s'ha repetit cap veu, cosa que és d'agraïr ^^

Els dimoniets aquests, que els fan la Mar Roca i l'Anna Maria Camps, són genials XD i la Maron tb, per descomptat, són les veus que més m'agraden.

Espero que el doblatge continuï tan bo com ara ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

lo dolent de llegir primer el manga i desprès veure el anime, és que les veus que tu thasbimaginat que tindrien, canvien completament. per aixó a mi no m'agrada molt la veu de l'acces i la finn, encara que els hi escau molt bé :(
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

n'estic dacord
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Fins i tot personatges secundaris, molt secundaris que han reaparescut després, HAN CONSERVAT LA MATEIXA VEU!!!! Tot un detall per a la salut de les nostres orelles, que ja estan cansades de sentir sempre els mateixos.
Esbotzegat l’ha editat per darrera vegada el dia: 10/07/2004 a les 13:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants