IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Doblatge espanyol

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, segur que els diries "I'm sorry to molest you..." xD
Molest = violar una dona o una cosa així xD

En fi... si tinc temps ja els enviaré alguna cosa.
Imatge
Avatar de l’usuari
nurikotb
Entrades: 112
Membre des de: 16/01/2004 a les 21:37
Ubicació: Aquí... xD
Contacta:

Entrada Autor: nurikotb »

No crec que siguis tan negat per l'anglès, no? xDD
Almeys hi existeixen els diccionaris, perquè sino taríem tots.. -.-
[url]http://www.geocities.com/juegui_no_uchi[/url]
[url]http://usuarios.lycos.es/inuyashaparadise[/url]
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Okkeeeee, ja sé que aquest tema va quedar tancat fa molt de temps, però jo acabo d'arrivar :P

Ye, només preguntar: I voleu dir que el problema del doblatge d'anime castellà (que ja no altres coses com pelis, que pel meu gust crec que ho fan molt bé) no rau en la qualitat de so? Totes les series que he sentit fins ara, se sentien penosament. No sé, com explicar-ho, així que recomano que mireu dos doblatges del mateix actor un en castellà i un altre en català i fixar-se en la diferència acústica.

@DEUs!

P.D. Doblatges espantosos en català també n'hi ha ^^U però és que moltes coses poden destruir un anime: traducció, dobladors, repartiment de veus, so, número de dobladors... Nu sé, massa factors, no?

P.D.2 allò de "hermana Ran" de Conan, no és perquè al Japó els nens diuen "germà" i "germana" "avi" "avia" "tiet" i "tieta" en general i ho traduïren literalment? O_o

P.D.3 jejje, m'acavo d'enrecordar que a mi m'encantaven els noms de les sailors en castellà, i continuu pensant que els hi queden molt bé els noms (Minako té cara de Carlota i Makoto de Patricia ^^U Mamoru i Armando em maten tant en japonés com en castellà. I no sé si és per la teoria de "el primer doblatge és el millor" però em va agradar més el doblatge castellà (tot i les estridències de so ^^U))

P.D.3 escriuré mai un missatge curt realment? Ú____Ù
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo trobo que moltes vegades en el doblatge en català hi posen més sentiment :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

xii i les veus (ni a) k seskauen+ k no en kast
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

No ho sé, la veritat, però voleu dir que la qualitat dels doblatges no va lligada al que paguen als dobladors? Ho dic perquè no trobo gaire normal que un actor ho faci molt bé en un idioma i més malament en un altre. En general, em sembla que es té la impressió que "com que són dibuixos per a nens, no importa que estiguin mal doblats". Només cal veure els Simpson, allò sí que és un doblatge... Però clar, aquí hi deu haver molta pasta xD

PD: No escric més que no en tinc gaires ganes xDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs potser sí que tens raó :roll:

També hi han sèries que s'han doblat molt bé al castellà. Hi ha vegades que no t'agrada en algun altre idioma perquè ja t'has acostumat a l'altre i, el primer que sents és el que més t'agrada (genèricament).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bueno... NieA ho vaig sentir primer en castellà, i si bé haig de dir que el doblatge no està pas gaire malament, en català li dóna mil voltes. Ves, la teoria del primer doblatge no sempre funciona... i sí, moltes vegades és per això de "dibuixos animats = nens petits"...

Aviam, en català aquesta teoria dels nens petits no funciona... perquè els meravellosos estudis Soundtrack doblen igual de malament dibuixos i sèries d'imatge real... al menys, la qualitat d'interpretació és bona... tot i que aquests canvis de veu, repeticions i enxufes... burgh®, em posen negre.

I també és cert que hi ha doblatges de pel·lícules en castellà que són molt dolents, o sigui que la teoria dels nens petits no és del tot certa. Però sí en part.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants