IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Shrek 2

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
ganom
Entrades: 1
Membre des de: 18/07/2004 a les 17:01

Shrek 2

Entrada Autor: ganom »

Bones!

Ahir vaig anar a veure aquesta peli, en castellà però. El millor de la peli, sens dubte, el personatge del Gat amb botes, i el seu doblatge també. No sé perquè però el doblatge del personatge del Shrek no m'acaba de fer el pes, però el gat estava genial. En anglès el doblava el Banderas. En castellà no ho sé, no ho he mirat, però s'hi assemblava al Banderas. Rius molt i molt, amb aquell accent andalús...

Quan surti a la venta la peli, de veritat que de les primeres coses que faré serà veure-la en anglès per sentir el gat en anglès i accent andalús. Ha de ser la bomba!!!

No us perdeu la peli, que és genial. Molt millor que la primera, diria jo!

Ganom.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

En castellà tb és ell.

Em fa una ràbia que la gent ara vulgui sentir el Banderas... "oh Banderas Banderas" i segur que n'hi ha d'altres que ho fan bastant millor que ell... No puc opinar perquè no l'he sentit, però vaja... i si la veig la veuré en català, que per poques pel·lis que fan en català...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, ja se sap, com que és famós, hi haurà gent que l'anirà a veure en castellà... Per cert, vaig veure a l'anunci que també la doblava en Michael Robinson... xD

Clar, la Generalitat no aposta per bons (o famosos) dobladors, i així ningú anirà a veure la pel·li en català... Clar que, fer-li parlar català a en Banderas... xDD

Jo com a molt l'agafaré llogada quan surti en DVD, primer perquè els cinemes són massa lluny (uns 40 km), i segon perquè potser a Lleida no hi ha ni còpies en català...
Imatge
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

A mi el que em va fer molta gràcia de la peli, es (apart del gat amb botes que es una monada >_<) la galeta akella XDDD que te la veu de l'aleix estadella, pero li fica una veu de "pitu" que kuan em vaig adonar que era la seva veu jejejee no se em va fer gràcia sentirla d'aquella manera XD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, l'Aleix Estadella... *_*

Si surt la Isabel Valls me l'agafo "fijo".
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

no, l'Isabel Valls no dobla a cap personatge de shrek 2 :( es una llàstima perke te una veu....
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Bé, de totes maneres potser em compro la pel·li. Aviam quin doblatge té... es pot consultar a www.eldoblatge.com (no cobro)
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants