IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Ginger, cinturó negre

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Ginger, cinturó negre

Entrada Autor: Lonnia »

Aquest anime ja l'haureu vist algunes vegades, i ara que en un altre tema (Inu-yasha, em sembla) ha sortit això de canviar els actors de doblatge a meitat de la sèrie, em pregunto: A en Hanazono, que al principi el dobla l'Eduard Farelo, més endavant li canvien la veu, em sembla que pel Marc Ullod, no sé. Sabeu perquè van canviar l'actor que li posava la veu?

Jo crec que les dues veus estaven bé, però m'agradava més com ho feia l'Eduard, que feia que el Hanazono no sembles tan "ximple" XD, a més quan ja t'has acostumat a una veu...
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Al Hanazono li van canviar la veu vàries vegades... crec que dues. Per què ho van fer? Canvi de director de doblatge, tinc entès.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants