IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Actors de doblatge

Per parlar d'actors de doblatge i dels doblatges de les sèries, en català, en japonès o en qualsevol altre idioma.
Respon
Punicher

Actors de doblatge

Entrada Autor: Punicher »

Hola, com va?? Algu em podria dir on puc veure fotos o sesesion de doblatge de series manga?? Esq em fa molta ilusio veure com son les persones q posen la veu a les eries com: Shin Chan, Slam dunk (m'encanta la veu de la haruko,es tan dolça...), i d'altres series manga... tb tinc curiositat per sabe com es en marc zanni (per a mi sempre sera en Son Goku, i cada vegada q l'escolto en alguna serie em costa no asocia aquesta veu amb bola de drac). A veure si m'ajudeu una mica i gracies
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ei, primer de tot.. Benvingut!! ^^

Sobre el que dius... Fa temps a www.infotaku.com van publicar alguns vídeos sobre el doblatge de Slam Dunk, segurament si mires a "Reportajes" o alguna cosa així ho trobaràs.

La resta... Hi ha fotos d'alguns actors (si mal no recordo) a www.eldoblatge.com

Espero haver-te ajudat, no sóc un expert en el tema, o sigui que no sé res més...

Bona sort ;)
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants