IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Toqueu algun instrument?

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
Avatar de l’usuari
Hermi
Entrades: 3
Membre des de: 12/05/2010 a les 16:07

Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Hermi »

Veig que no hi ha cap fòrum dedicat a la música! Així que deixo aquí la pregunta, els usuaris d'aquests fòrum toqueu algun instrument? Si la resposta és sí, quin? I ja de pas, podem penjar algunes fotos, no?

Jo toco la guitarra, tot i que en sé molt poc i practico una hora a la setmana només m'agrada molt ^^
Tocant tombada
Tocant tombada
t.jpg (156.25 KiB) Visualitzat 82018 cops
guitarra elèctrica
guitarra elèctrica
guit.jpg (130.14 KiB) Visualitzat 82018 cops
Avatar de l’usuari
Uruki4
Entrades: 15
Membre des de: 22/05/2010 a les 04:17

Re: Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Uruki4 »

Jo en sé tocar, però d'oïda, és a dir si em doneu una partitura ja us dic jo que molt bé no sonarà xD
Pero si em dieu una cançó si no és molt comnplicada l'aprenc a tocar força ràpid :)
Doncs així d'oïda sé tocar la gralla, la flauta (diría que aquest instrument gairebé tots el sabem tocar gràcies a les classes de música del cole xD) i el piano o l'harmònium.

I diría que ja està xD
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hosti, Hermi! No sabia pas que toquessis la guitarra. Que guai ^^

Uruki, què és l'harmònium? Mai no n'havia sentit parlar :S

A veure si algun dia fem un concert ò__ó!
Avatar de l’usuari
Uruki4
Entrades: 15
Membre des de: 22/05/2010 a les 04:17

Re: Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Uruki4 »

L'harmònium es com un piano pero a sota hi ha com unes "manxes" com als orgues i sonen gràcies a les manxes o sigui que diguéssim és un estil d'orgue però no té tubs ni res metalics a fora ni res ja miraré de fer-ne una foto!
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Re: Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Jo sóc retrassat a l'hora de tocar instruments xDD recordo que una vegada vaig quedar amb l'Hermi i vaig intentar tocar la guitarra aquesta tan maca de la foto... és clar que potser tampoc m'ho vaig prendre gaire seriosament xDD

El que sé tocar molt bé són els collons xDDDDD
Avatar de l’usuari
Uruki4
Entrades: 15
Membre des de: 22/05/2010 a les 04:17

Re: Toqueu algun instrument?

Entrada Autor: Uruki4 »

Home no ho diguis tant clar xD

Digues que saps tocar molt bé la gaita que si fa no fa és el mateix que tocar els ous però la gent pensara que el que toques és un sac de gemecs XDD
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants