IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Es-Facil

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Es-Facil

Entrada Autor: _young_link_ »

He vist una pagina en la qual et donen diners per obrir emails
-A si?, quin timu
-Et paga, eh? de debó
-No m'ho crec U.U'

Això es el que solen dir les persones a les quals li parlo de Es-Facil... a veure, no vull fer publicitat, vull tenir diners, aixi de simple xDDD. us explicare com va

Tu et registres en la pagina web (et dono el link mes a sota xD) i al registrar-te dius que vols publicitat de tot tipus. A partir de aqui tu rebras emails, que si els obres i cliques a la publicitat et donen 0.03 centims.

-vaja, que poc, no?

Bé, en realitat en si, es poc, jo porto 10 dies SOL i porto 0.12 centims xD la gracia de aquesta pagina es fer cadenes. Es a dir, jo us posu el link per registrar-vos a partir de una invitació meva... llavors els emails que obriu també us donaran diners a voslatres i a mi... Quina barra... segur que penseu aixo. Doncs no, la gracia es fer cadenes. La meva no l'ha he creada jo, per tant, tinc que seguir la meva propia cadena, i quan us registreu vosaltres heu de fer que altres amics es registrin a partir de una invitació vostre. Els amics dels vostres amics igual, fina a ver un maxim de 5 persones

Tu --> Amic  Teu (1) --> Amic del 1 (2) --> amic del 2 (3) etc

Sempre que els amics obrin emails, tu rebras diners... feu-ho, no es una timada, una amiga de la meva mare va aconseguir 2000 pesetes... algo es algo...

Perque em donen diners per obrir emails?

Aquesta es la pregunta clau. La publicitat de la televisió costa molts diners... llavors, que han fet? una empresa ha fet que t'enviin emails amb publicitat per exemple de cocacola. Cocacola paga a es-facil per que ells t'han enviat el email amb publicitat, i part del que ells guanyen t'ho donen  a tu... es molt poca part, pero cal fer cadenes

regitreu-vos aqui: http://www.es-facil.com/ganar/alta?Id=63985318

Siusplau, seguiu la cadena. Quan us registreu aneu a "promociona mi cuenta" i us donaran l'enllaç

Recordeu de marcar tots tipus de publicitat. Com més emails mes calers :P

(SI; SOC JO; NO ES PUBLICITAT XDDD PERO ES PODEN ACONSEGUIR 40 EUROS MENSUALS AMB UNA BONA CADENA... NO ES MOOOOOOLT PERO PER NO FER RES, ESTA BÉ xDDD)
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Però això és com el sistema que hi han a les webs per poder-se pagar el servidor i altres coses... Si fan això, vols dir que no aconseguirán que deixin de pagar als que tinguin publicitat a les seves webs i que en comptes de fer un click et tinguis que registrar a aquella pagina o alguan cosa semblant? Perque si fan això només aconseguirán que la gent amb prou feines per pagar-se una web tingui enncara més xungu aconseguir diners mediant internet.

M'he explicat fatal, però em tinc que anar ja a preparar les coses per l'insti, o siguiq ue així es queda =P
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Això es un metode apart per aconseguir diners. De fet, fa molts anys ja que existeix la pagina... si et refereixes a que deixaran de pagar als que posen publicitat a les webs per culpa d'una pagina que t'envia el correu amb publicitat directament... no, no deixaran de fer publicitat... com més publi, més gent...  xDD

En fi, registreu-vos, plz, que encara tinc 0.12 centims cutres xDDDD

Per cert, quan tens 60€ t'envien un taló a casa, no quan tu el demanes xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

A mi també m'ho van dir, però com que no ho aconseguiré mai de la vida... n-nu No veus que per tenir 60 euros, potser t'hi has d'estar tot un any? O més i tot... i a sobre, pencant de mala manera. Més val anar a treballar al macdonalds una tarda per setmana i aconsegueixes més diners... >_<
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

>_> Si la cadena es fa bé podem aconseguir 40€ al més. A es-facil no fa falta res més que obrir la publicitat que t'envien a la teva conta... amb dos click pots aconseguir 0.03 centims... no esta malament...

Jo ho dic, que la gent ho provi, i si no els hi agrada que ho deixin, pero el cas es que per a mi, si em donen només 60€ encara que sigui en tota la vida, ja m'esta bé  xDDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Poc que em connecto, per aconseguir aquest diners m'hi hauria d'estar cinc anys. Millor faig click a ofertes de treball per internet i és més fàcil.
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

No dic que no et donin diners, només que, em sembla que és més còmode dedicar el temps a fer altres coses que no pas a anar fent clics.
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Ets cruel >_>  :cry:
Imatge
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ho sento linket, pro estic amb la Ran i en Huai-ke, no em sembla gaire profitós....tampoc tinc tant de temps com per anar fent això...
A dunk shot by the natural ability! this is the migthiest weapon!
We''ll turn the tables in our side in one breath!
We are strong, this game is ours!

[img]http://img417.imageshack.us/img417/9586/firmarukawa4hl.jpg[/img][img]http://img521.imageshack.us/img521/8655/carnetsound005rukawaelruketds3oj9.gif[/img]
[url=http://ruquet.blogcindario.com/]Blog ^O^[/url]
Avatar de l’usuari
Shruikan
Mascota
Entrades: 615
Membre des de: 01/02/2006 a les 21:02
Ubicació: Artés, la Terra (Quin nom més cutre)
Contacta:

Entrada Autor: Shruikan »

A mi no m'agrada aquest metoda de guanyar diners. Em fa venir una sensació estranya, no se per qué... ¬ ¬U
[img]http://img519.imageshack.us/img519/7565/shuikinx9sr8.gif[/img][img]http://img165.imageshack.us/img165/4500/carnetdelasounddw7.gif[/img]
[img]http://img156.imageshack.us/img156/7961/sintitulo0998pc7.gif[/img]
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

Kaede Rukawa ha escrit:tampoc tinc tant de temps com per anar fent això...
Vale, no ho facis, pero fer 2 clicks no es tan de temps... no t'intento convencer, pero no diguis aixo ^^U
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Dos clicks... No són dos, són molts més. Si per fer dos clics guanyes 60 euros, visca, però com que ho dubto molt... són dos clics i dos clics i dos clics... Total, que al final et carregues el ratolí de tant cliquejar i et surt més cara la broma ò.ó
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Avatar de l’usuari
_young_link_
Hyrule's hope
Entrades: 917
Membre des de: 04/08/2005 a les 23:51
Ubicació: Al ordinador

Entrada Autor: _young_link_ »

xDDDDDD no crec xDDD

En fi, ja tinc 0.60€ i soc feliç xDDDDDD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 44 visitants