IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Ajuda amb l'ordinador

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
nemosine
Entrades: 44
Membre des de: 29/07/2006 a les 15:19
Ubicació: valencia

Ajuda amb l'ordinador

Entrada Autor: nemosine »

Hola!!!!!
Us volia demanar ajuda sobre l'ordinador. Resulta que ja he dut l'ordinador sobre 4 voltes a formatejar perque m'havia entrat un troyano, i a aquest pas, em vaig a gastar mes diners en arreglar-lo que si em comprara un de nou :( . Sabeu si hi ha algun programa per no deixar que entren a l'ordinador, esque tenia un munt de coses que he perdut, sobretot treballs de l'institut. Tambe m'han dit que em grabara els programes i les coses importants a la particio D, perque aixi no ho perdria tot, pero no se com es fa.
Si em podeu ajudar us ho agraire molt, soc una mica patosa en aço de la informatica :oops: , aixi que si me ho podeu dir per pasets millor.
Avatar de l’usuari
kurama_1_5
Entrades: 117
Membre des de: 26/09/2006 a les 16:10
Ubicació: El Masnou, Barcelona

Entrada Autor: kurama_1_5 »

Jo et recomano el Kaspersky, es un antivirus molt bo i detecta tot tipus de troyanos, es va actualitzant automaticament i sempre pots analitzar l'ordinador q et trobara si tens res malament.

Tu probal diuen q es el millor del mon, i el segon es el Nod32 q tambe va mooolt b
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Opcions:

1. Passa't a GNU/Linux i no tindràs cap virus.
2. Si vols seguir amb Windows, pots posar-te qualsevol antivirus que et servirà per protegir-te d'animalons i bestioles d'aquestes. Jo et recomanaria l'Avira, que és gratuït.
3. Una tercera opció és molt més simple i fàcil: vés amb compte amb el que obres i punt. Si veus algun fitxer .exe no l'obris si no estàs 100% segura que és de confiança. També et pot ajudar deixar de fer servir l'Internet Explorer i posar-te el Mozilla Firefox.

Tot i això, et recomano que freqüentment copiïs tot el que sigui important en CDs o el que sigui, de manera que ho puguis recuperar si s'espatlla tot xD

Per cert, comprar-te un ordinador nou no et solucionarà el problema si no vas amb compte amb els virus.
Imatge
nemosine
Entrades: 44
Membre des de: 29/07/2006 a les 15:19
Ubicació: valencia

Entrada Autor: nemosine »

Moltes gracies per la vostra ajuda, ma servit de molt :P
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants