IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Fotos: Habitacions dels usuaris

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

Per tal d'entendre com viuen els altres usuaris del fòrum, he pensat en crear aquest post per penjar les nostres fotos de la nostra habitacions o altres parts de la casa si tenen una decoració friki com la vostra habitació.

Començo jo posant un parell de fotografies presses fa uns mesos. No hi ha gaire diferencia amb ara, només que aquí està bastant endreçada (menys el terra que no el veieu) i actualment no estan els mangues ni al seu lloc xD

Imatge

Imatge

Quan endreci l'habitació, pujaré més fotos :^^':

EDIT: Fico més fotografies ^^

Imatge
1. La xapa que hi ha a l'escriptori està allí perquè hi ha un puzle de dos pandes sense acabar, i com em costa tant d'acabar-lo, l'he ficat aquesta protecció mentre em prenc un descans per reprendre'l ::3:
2. Estic utilitzant de teclat el portàtil i de pantalla la del PC de sobretaula perquè tinc trencada la pantalla de portàtil, i el PC no va :^^':


Imatge
znake l’ha editat per darrera vegada el dia: 04/04/2010 a les 20:45, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Esbotzegat »

Guai, em sembla un post original. Ja faré fotos de la meva habitació... Quan la tingui enllestida! El que sí que puc posar és una foto del rebedor, que l'hem omplert de pòsters frikis xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

Ara em fareu endreçar... :roll:

Serp, actualitza les fotos de la teva i aprofita per endreçar! ¬¬

PD: Endreçar no és obrir el calaix i fotre-hi tota la merda a dins :¬_¬:
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

Ereza ha escrit:PD: Endreçar no és obrir el calaix i fotre-hi tota la merda a dins :¬_¬:
Ja ho sé, principalment perquè no puc ficar-hi res més als calaixos. Ni a l'armari casi :-P

Editat:
He afegit dos fotos més.
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entrades: 26
Membre des de: 17/06/2006 a les 16:15
Ubicació: Aquí i allà...

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Misora Naomi »

Que bufona l'habitació serpeta ^__^ No es veu pas tan desendreçada... Almenys a les fotos! XD

Jo ensenyo l'habitació de Cerdanyola, perquè la de Palafrugell ja la vaig penjar a Catsub i ara la tinc molt desendreçada igualment XD La de Cerdanyola és molt rància, però mira... així la veieu XD És la més petita del pis i pago igual que tothom ^^U No és just u__u

Imatge

El meu company se'm queixa per tenir les calces a un calaix transparent... blèh XD Allà ja s'hi estan bé, tu XD

Imatge

Serpeta, et sona la revisteta de sobre el llit? :prrt:
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

Sii!! Dengeki Daisy!!! :love:
A veure quan podem coincidir~

Què és la bola rosa que tens al llit?
I per què han de dir els altres com has de tenir l'habitació? No és teva? ¬¬
Avatar de l’usuari
Misora Naomi
Entrades: 26
Membre des de: 17/06/2006 a les 16:15
Ubicació: Aquí i allà...

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Misora Naomi »

Síii XDD Però em diuen exhibicionista XDDDDDDDDDDDDDD

Doncs no sé, és un peluixet que em va regalar un amic de no sé quina sèrie XDDDD Començava per T, em penso XD Però és rosa... i molt suau *O*
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

Jo anava a postejar fotos de la meva però la serp m'ha robat la meva SD... :casum:

Quan me la torni les pujo :¬_¬:
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

M'havies dit només que et tornés la càmera, i això vaig fer xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:M'havies dit només que et tornés la càmera, i això vaig fer xD
:martell2:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shinu Toki
Entrades: 131
Membre des de: 21/06/2005 a les 17:34
Ubicació: Lleida

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Shinu Toki »

znake ha escrit:M'havies dit només que et tornés la càmera, i això vaig fer xD
Lladregota, també t'has quedat la corretja? Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

La corretja de què? :¬_¬:
Li he donat la càmera + la funda, que no es queixi.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

Bé, ja tinc la SD de nou així que aquí us deixo les fotos:

Comencem per la zona on passo la majoria del temps, davant del PC:

Imatge
Aquí hi ha el portàtil (i darrere hi ha un altre portàtil fent de servidor), perifèrics diversos, i a la part superior, algun llibre i un munt de revistes de jocs retro, així com peluixos diversos de la serp, i la meva Konata. A l'esquerra la Xbox 360 i paperassa diversa.

Imatge
Aquí hi tinc les consoles d'ús més comú: SNES, NES, N64, GC i Wii, i la meravellosa tele de tub, res igual per jugar a jocs clàssics *o*

Imatge
A l'altre costat de la porta, hi ha la vitrina amb el més destacable de SNES: jocs amb caixes grans, jocs cars, accessoris estranys... etc.

Imatge
La part superior de la vitrina, presidida pel Yoshi regalat per la serp (nyu)

Imatge
Damunt de l'armari hi trobem tota mena de consoles velles, per suposat totes amb la seva caixa.

Imatge
Aquí, damunt del llit, hi tinc, per ordre de dalt a baix: accessoris diversos, jocs de N64 i jocs de totes les sèries de Game Boy.

Imatge
En aquesta altra Billy al costat del llit, hi tinc alguns jocs de SNES americans i japonesos, els jocs de NES, els VHS retro i jocs de PSX, 360, NDS, GameCube i Wii.

Imatge
A la part superior hi ha alguns accessoris de GC i Wii que no sabia on posar i quatre GameCubes, cadascuna d'un color diferent, és clar :prrt:

Imatge
En aquest racó, ocupant part de l'escriptori, hi ha tots els jocs dels que tinc intenció de desprendre'm (vaja, que són "repes"), com veieu n'hi ha força ja que em fa mandra posar els anuncis a l'eBay :roll:

Imatge
Finalment, a la dreta de l'escriptori, tinc la Billy amb el material més preuat (econòmicament i sentimentalment) de la meva habitació: la meva col·lecció de més de 270 jocs de SNES.

Imatge
A la part superior hi ha accessoris diversos, no només de SNES.

I això és tot, ja veieu que és una habitació terriblement nintendera (quin fàstic, eh, Rukawa?).

Ara a veure si hi ha més gent que ensenya la seva! :¬_¬:
Imatge
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: znake »

Feia falta posar la meva foto? xD
És increïble que el moble d'1 euro de l'ikea aguanti la tele i tot xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

znake ha escrit:Feia falta posar la meva foto? xD
:prrt:
znake ha escrit:És increïble que el moble d'1 euro de l'ikea aguanti la tele i tot xD
Doncs sí, però si t'hi fixes bé està inclinat. N'hem d'aconseguir un de millor... :-?
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Esbotzegat »

Uoh, Misora, quanta Hello Kitty (nyu)

Panda, què fots amb 4 game cubes?? Ets foll? xDD Jo en tinc una i vaig estar a punt de comprar-me'n una de taronja que vaig veure al Japan Weekend... Només valia 17 euros i venia amb el mando i tot! Si no fos que ja tinc la platejada, me l'hauria comprada. Era supermona.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

Esbotzegat ha escrit: Panda, què fots amb 4 game cubes?? Ets foll? xDD Jo en tinc una i vaig estar a punt de comprar-me'n una de taronja que vaig veure al Japan Weekend... Només valia 17 euros i venia amb el mando i tot! Si no fos que ja tinc la platejada, me l'hauria comprada. Era supermona.
Jo si no ve amb caixa no m'interessa, però a la taronja no li faria el lleig... Si fos PAL, clar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Esbotzegat »

Amb caixa? Però si el que més importa és el que hi ha dins, no? :S
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Ereza »

Esbotzegat ha escrit:Amb caixa? Però si el que més importa és el que hi ha dins, no? :S
Si vols jugar-hi sí, si vols col·leccionar-ho... T'equivoques del tot. Per exemple, per una GC sense caixa no crec que ningú doni més de 20 euros (parlant de colors normals), en canvi, completa (amb caixa i instruccions) segurament rondi els 40.

I com més enrere vagis, més cars són els jocs si estan complets. Després també hi entra en joc la raresa, no val el mateix un joc que tingués moltes vendes (excepte casos comptats de jocs molt ben valorats, p. ex. Final Fantasy) que un que tingués 50 vendes a tot el país. És molt més car el 2n ja que és més rar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Fotos: Habitacions dels usuaris

Entrada Autor: Esbotzegat »

Sí, esclar, suposo que sí. Potser hauria hagut de tenir més vista de col·leccionista i desar-ne les caixes, pel que pogués ser. Però el cert és que no guardo res de res. :(
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants