IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Estudis, batxillerats, crèdits variabls i llatí

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Sort k ja stem d vacances 8)
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

si, sort... no habria soportat un dia mes les classes d musica!! jeje
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

d musica no+??
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

les dmes ecara podria dir q m'agradaven (sobretot la d dibuix tecnic)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

pues a mi musica m'encanta pq com u fai dextrascolar, esta xupada ves!!!

nosaltres no fem dibuix..................
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Dibuix tècnic... ...et podria donar classes i tot! :D
Jo a la meva època feia el meu exàmen i els dels companys del costat, i clar, tots treiem 9 o 10
Però quan m'equivocava, tots ho feiem malament :D :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

jajajajajaja!!! ok!! mlt bona idea!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

no es la distribucio d hores d classes:
-1r i 4rt : dibuix
-2n i 3r : musica

no u feu aixi vosaltres??
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

e q jo baig `pillat tots elx variables relacionats amb art i socials q vaig poder!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

els meus variables son una merda!!!!!! els + nbons d'akest any eren formulacio i mitologia, xq vegis.........
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

mitologia!!! ja m'agradaria q fesin variables d'aqest a la nostra escola!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jo jo, a la meva època aixons de Variables es començava a fer, però jo vaig estudiar BUP i COU, a l'antiga, i no es per res però era més complicat que la ESO i el Batxillerat, ja que estava a un institut que es feien les dues coses alhora i ho vam poder comprovar. Ara, ni punt de comparació amb l'universitat :D
Kotaru, ben fet, l'art i la història de l'art és molt important. Jo a Bup no en vaig estudiar, però ara per la uni i per compte propi ho he fet, i és extraordinari. Et recomano que et miris les aquarel·les de TURNER, és GENIAL!!!!!!!!! sobretot (tempesta i velocitat) crec que es diu així, i el pilot de pintures relacionedes amb Venècia, sobretot una que es veu Il Redentore.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

no problemo, eso eta echo!
ostres si l'art grec es espectacular... m'encanta, i els edificis tambe son genials...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

El meu cole si que es un rollo, encara que el títol de crèdit variable sembli entretingut, al final sempre es avorrit.
Menys mal que al Setembre començaré el batxillerat, a veure si es una mica diferent.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Estudis, batxillerats, crèdits variabls i llatí

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo sempre m'apunto als més facils :P al d informàtica, al d dibuix i a un k només feiem experiments! L'any k ve a teatre! xDDD tb em volia apuntar a flauta i a waterpolo! ^^

Nota del Sheikah: mogut del fòrum de Les vostres paranoies, ja que aquest tema sembla més important ^^U
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Urgh... a mi em cabreja que fotin en un batxillerat tecnològic Història... però només a 2n (si en volen posar, que la posin als dos cursos)... i a més, a segon sense educació física ¬¬ Ja veurem l'any que ve com m'anirà història (que jo no estic fet per recordar dates, encara menys noms i no em demaneu fets xD)

Que per cert, amb una mica de "sort" em tocarà començar a les 8 del matí (posant que sóc d'un poble petit, aixecar-se una hora abans com a mínim per arribar a la capital xD)

Si és que el model educatiu d'avui dia... (ostres, això m'ha quedat molt seriós xD)

Sort que almenys m'he tret del damunt música i plàstica que no es fan al batxillerat! (és que no m'agraden gens)

[Ho sento si me'n vaig del tema... però total, és el fòrum de paranoies xD]
Imatge
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

no se q t d dolent fer hixtoria...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs que a mi no m'agrada xD

Però igualment... encara que no m'agradi, trobaria molt més útil que posessin Història a 1r i 2n que no pas Filosofia (això sí que fa fàstic... excepte la part de lògica xD)... perquè, la filosofia... per què serveix? (dubte filosòfic, precisament xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

mmm... ...serveix molt més del que et penses.
Tingues en compte, que la majoria de pensaments que tens, o que algun dia tindras, segurament ja hi ha hagut algú que ho ha filosofat, pensat, meditat i arribat a diverses conclusions. Et pot ajudar molt a arribar a una conclusió etc.
De fet, jo de filosofia recordo poc, sols les lleis més bàsiques i alguna que altra cosa de Plató, i tampoc m'agradava excessivament, però amb el temps li trobes la gràcia i sobretot la utilitat.
I en lo que es referent a la lògica, si es lo que em penso... ...poca utilitat té en realitat, ja que les coses no són blanc o negre, i sobretot l'ordre dels factors altera el producte.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

XXXDDDDDDDDDD!!! QQQQ???n-no m'entero d na!
filosofia??? i eso q es!! yo nunca he exo filofia,¿quando, osea, en q curso se supone q se estuia eso?
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants