IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Estudis, batxillerats, crèdits variabls i llatí

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Ostres i després l'Skynet diu que no es filòsof!! jeje

A vegades potser una assignatura no ens agrada perquè no ens agrada el professor que la dona. A mi saber les coses d'història antiga m'agraden, però tenia una profe paranoica que s'enrotllava molt i...
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

A mi també em va passar... ...al primer curs tenia un pobre home que estava fart de donar classes, però a segon i a tercer vaig tenir un argentí que tenia gandes de donar classes i vaig apendre molt. Ara, el tio et feia currar més del que us podeu imaginar. Només per dir-vos que per aprovar vaig haver de llegir un munt de llibres i fer una maqueta acollonant d'una església d'Alvar Aalto.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

coy, una maqeta... ^^ qina illu!!!
a mi per sorto els profes no m'afecten en les asignatures, ej: la profre d plastica es una isterica!!! en comptes d parlar, crida a totes hores!!! pero tot i aixi, plastica m'encanta ^^'
musica es un altre tema, no m'agrada ni la profe ni molt - l'asignatura!!!¬¬U
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo tenia una profe d castella pirada, ns va tankar a classe un dia i va tornar al cap d'un kuart d'hora, el pitjor es k era l'hora dl pati!! A mi em tenia molta mania i pensava k em sospendria, i va i em posa un exelent! Em vaig kdar amb la boca oberta!
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Doncs jo sóc un inepte per lo que són les ciències, o sigui mates i totes aquestes coses... les lletres tampoc no és que em vagin massa bé però al menys algo sé fer... xD

El cas és que anava per el batxillerat humanístic... però es veu que era l'únic que el feia i m'han hagut de canviar mates per grec T_T mecagun laputa, amb lo malament que se'm donen... la major nota qu ehe tret aquet any ha estat un 2.25 TT__TT no sé què faré aquest any a batxillerat si tinc mates snif
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

jo vull fer el d lletres xq a mi les ciencies........

x cert, teatre! flauta i a waterpolo???????????!!!!!!!!! on koi feu akets variables!!!!!!!!!!!!!!!????????????
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

hoooohoooohoooo!!1. arriba l'ultra-iag!!!!!.. jo es q sense voler les mates la fisica em surten soles. les lletres no m'agraden i lo q em surt sol d llengua es l'angles. m'agrada la informatica i per aixo he aprobat l'ultim credit d tecno. lo altre em ralla molt. sobretot les oracions subordinades, i l'analisis sintantic i morfologic d'aquestes.

salut!!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, a mi el que se'm dóna malament és fer redaccions i tal, però el tema d'ortografia i gramàtica el domino bastant... L'anglès també se'm dóna bé i les mates i física... les trobo faciletes (també depèn del professor, clar xD). El que m'ha anat pitjor aquest ha estat Filosofia i Mecànica (l'única que he suspès un trimestre)... però la resta força bé.

Per cert, Sheikah... eres sol fent.. grec? Ja m'estranya... al meu insti hi ha 2 classes plenes d'humanístics (urgh... i al tecnològic només som 13) i una gran quantitat fan grec. En fi... coses que passen xD
Imatge
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

quina sort q ara el llasti es opcional sino em moria jo fentlo

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Nosaltres vam fer un credit variable de llatí i al principi em va agradar molt perquè explicaven d'on venia la llengua, etc (com si fos història) però llabors vam començar amb les desinències o no se què, i com que quedava poc temps per acabar el crèdit la profe ho donava tot per fet i ens ficava exercicis sense explicar-nos res... menys mal que el dia de l'exàmen va deixar penjats uns pòsters que vam fer i així vam poder aprovar. Bueno, hi va haver alguns que no, pero si tenien la xuleta penjada...!!!
A mi al final em va posar un excel·lent quina sort però la veritat es que casi no vam aprendre res.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ho fem al gimnas i a una piscina, en tenim k ta mult aprop, però no, ens fan llevar una hora abans x na a la k ta a l'altre punta, ki ls entengui k ls compri
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ostres, a mi amb el llatí em va passar el mateix que a tu... primer d'on venien les llengües, després la fase desinències - declinar en concordança - svm... >.< però mira, al final vaig aprovar amb un bé...
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

:roll: encara sort q no m'ha tocat mai el llati. la historia d les llengues i sobretot la d la musica no m'agrada gens!!!

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi em fa força fàstic la literatura (bé, si vas a mirar la literatura tira cap a història, que és el que menys m'agrada xD), però en general la llengua m'acostuma a agradar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Jo odio la historia i la geografia :) suposo k si faig llatí tp m'agradarà
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ja q i som...
JO ODIO MUSICAAAAAAA!!!!!I SA BRETOT A LA PROFE!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

i dale am la profe, i estas obsesionat eh!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

si... l-l-l-la, la mataria!!!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

toma trauma!!!!!!

a mi el q no m'agrada gens es el castella, es q no m'entra!!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

La música és una de les coses més importants i impressionants de les que podem gaudir les persones. És una de les coses que ens diferencia més dels animals, el dret i el privilegi que tenim de poder disfrutar de la música. EN CAP CAS entra en aquest bloc (música) tot lo referent a OP i tota la merda com Ricky Martin, enrique Iglesias i tota aquesta colla que no tenen ni P--- idea del que és la música.
D'ignorants el món n'està plè...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants