IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Estudis, batxillerats, crèdits variabls i llatí

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Estic d'acord amb tu, skynet. A mi el que no m'agrada és que m'expliquin la història de la música... una mica està bé, però per exemple podrien ensenyar més els instruments i tal...

Per sort ja no em tocarà mai més... xD
Imatge
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

no crec q ensenyin instruments..........
avui en dia es gasten molts diners en extrascolars privades, i cada cop n'i a +, no deixaran pas estar el negoci no??

i no crec pas q se'n vagin a la publica a fer classes
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

si instruments no ensenyen. l'unic q ensenyen es la flauta dolça i molt per sobre. si com a minim ensenyessin una mica d piano. es q jo toc d'oida XDDD

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Com que ha tallat el missatge, no sé amb què estas d'acord, però m'agrada :D

De fet, donar classes de música en una escola pública o privada, no especialitzada és complicat, i jo no crec en ensenyar a tothom a tocar un instrument. A veure... ...no se m'ha de malinterpretar, estic d'acord amb un mínim coneixement de música ja que t'obre moltes portes, però no obligar a estudiar piano (he vist escenes patètiques d'alumnes que l'únic que fan és aporrejar el piano degut al nul interès). Però saber tocar una mica, o millor, saber llegir música és important.
Jo també vaig apendre a tocar la flauta a l'escola (de fet, durant la EGB jo es podia dir que donava classes també, ja que en sabia més que la professora [coses de les escoles de poble]), i era prou monico :D ara no sé què es fa a la ESO i al BATXILLERAT, per això no puc opinar degudament.
Apa, rollo acabat.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

A l'ESO depen si u dones a un institut o aun colegi, yo el 2 primers anys els vaig fe al colegi y feiem lo tipic de la flauta. pero els dos seguents van se a l'institut y musica era la canya, feiem servi taules de "mezclas" , feiem les nostres cansonetes cutres y les nostres partitures, apreniem a distingi instruments y les diferents parts de les cansons clasiques, tambe feiem petites orquestes on ens turnabem per toka diferents instruments y coses d'akestes, el profe...devegades tenia mal humor pero era bon tiu y mu pasaba molt y molt be a aquestes clases, llastima que no estudiaba gaire si no abria tret millo nota (encara k un be que cuasi era notable no estaba gens malament jejee) y els de bachille (yo no u vaig dona pero..) feien exposicions en les que feien servi diapositives i musica, feien un cor cada nadal molt mako i am bona musica gens aborrit, y feien servi encara mes les taules de "mezclas" y coses d'akestes :)
http://egiptotaku.fistro.com
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Ta bé... ...a la meva època la flauta i res més.
A més, la pobre mestre que teniem a l'institut es va tornar boja, suposo que gràcies a nosaltres...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

jo cuan vaig anar al institut vam tocar els xilofons i els carrions i algun cop el teclat i la flauta. a partir d 2 on d ESO tots els any q vaig fer musica (van ser 3 q haurien d ser 2 vaig repetir 4) doncs vam fer la merda d la flauta q la tinc molt rallada. i un cop vam cantar libre!!. xDDDD tothom em va aplaudir (pregunteu an kotaro-chan o potser no hi era pero em penso q si)

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Visitant

Entrada Autor: Visitant »

OSTI TU ES CERT!!!!!!!!!!!!!
LA CANÇO D LIBRE!!!!!!!!!!!XDDDDDDD
jajajajajajaja!!!
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ete era yo ^^U
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

digues q hos va agradar kotaro-chan va!!!.

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Nosaltres vam fer música tota la primària i a 1r i 3r d'ESO. A primària només cantàvem, tot i que a 5è i 6è ja tocàvem la flauta. Però jo passava de tot XD.

A ESO vam fer flauta i òrgan (a un concertat eh) però el profe que tenia era un imbècil, i donava per sentat que tots sabiem tant com ell. El tio era perfecte, recordo que va suspendre a TOTA LA CLASSE un exàmen on ningú tocava bé. Resulta que el senyor perfecte s'havia equivocat. Li ho vam dir, i després de pensar-s'ho molt de rato va dir que "i a mi qué me cuentas".

Un iaio fastigós. Vaig passar totes les classes fent deures d'altres coses.

Per sort a mig trimestre del tercer va venir un altre profe molt agradable i que ens ensenyava la història de la música, però clar, molt per sobre... els inicis, el Jazz, la història dels instruments... a part de que també ens explicava què eren sopranos, tenors, i tota aquesta perafernàlia (està ben dit això?).

Curiós, vaig passar de l'insuficient de tota la vida a un excel·lent XD ma mare es va quedar: O_O
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

dl sufi al exe. no mextranya q es sorprengues ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡XDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!
es nota q et va agradar l'historia d la musica!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

pue jo tmb vai fer flauta a l EGB xo ara a l'insti re d re
sino fos x l'extrascolar tindria un nivell.........
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Del sufi? KYAAA però si no ho havia aprovat mai XD
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

coy? a o dec haber llegit malament,es q tenia pressa i...(se m'acabava en temps en el ciber... ^^U)
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

wow, tinc una pregunta: quin batxillerat fareu, esteu fent ho ja heu fet??? i per què???
jo farè el tecnològic, tot el que tingui alguna cosa a veure amb circuits m'apassiona ^^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

jo anava a per l'humanístic però em vaig haver de canviar al de ciències socials humanístic, perquè era l'únic que anava a fer grec. Ara hauré de fer matessss i segur que catejo. Perquè penso estudiar per altres assignatures. Les mates ahi se keden.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

jo em vaig apuntar a fer el tecnologic en u ncole public espero q em vagi b. XDDD i atots vosaltes q el fareu tb!!! molta sort per el prxim curs q es preveu mes dificil q mai (sobretot x mi q soc un vago d naixement)

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo també sóc al tecnològic, aquest any que ve em tocarà fer segon... a veure què tal... però el que més em preocupa és els professors que em puguin tocar... alguns ja els sé i no em fan massa gràcia (la de mates, per exemple, que està boja xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo faré el de ciències de la salut.

Demà Dilluns comencem tots suposo, doncs que ens vagin bé els estudis!!!!
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 61 visitants