IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El msn 6

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

El msn 6

Entrada Autor: Lonnia »

Uuhola,
algú s'ha descarregat o té el msn 6? (ja suposo que molts) es que jo me'l vaig descarregar el passat Divendres, però no sé que passa que no em deixa iniciar la sessió, quan se suposa que tot va correctament :(

A algú li ha passat el mateix?????
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

T'has baixat la versió corresponent al sistema operatiu que tens?
Aquest és el problema més freqüent.
Mira que són cutres els de Microsoft que tenen tants sistemes operatius, i cap que funcioni correctament.

També pot ser una cosa tan senzilla com tenir el CAPS/LOCK activat, sembla una parida però a vegades és això.

Ps..: Si el problema és lo de les versions que et deia abans, et recomano que abans d'instal·lar la versió nova que et baixis, et desinstalis la anterior.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Burgh... el més cutre que han fet és el Windows Messenger per a l'XP... jo em baixo l'MSN Messenger que m'agrada més (a més, és pràcticament el mateix, funció amunt, funció avall).
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Com es akest msn? (encara tinc el windows 98...) *-*
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Provaré de tornar a baixar i instal·lar-me el msn 6 (perke lo de reparar els errors no funciona) i si no tornaré a ficar el msn 5...

que hi farem aveure ke passa.
I si en parlem tot prenent unes pastes?
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

i jo encara tinc el 95, ja em funcionaria a mi? en el meu "chatarrina"??
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Um, si és Windows 95 Segunda Edición suposo que sí... però això era amb el Messenger antic (v. 4.x)... La 5 i la 6 no ho sé si funcionen sobre 95SE... Però amb el 98 segur que sí que funcionen.
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Clar, jo l'he descargat al 98 n_nU
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Al windows 98 segur que funciona si baixeu la versió corresponent, ja que el Windows Me és exactament igual que el windows 98 encara que no ho vulguin reconeixer.
Si us voleu baixar el programa feu-ho desde la pàgina: www.softonic.com, allí tenen totes les versions.
Kotaru, Kotarin, la versió 95 és patetica, (és una redundancia)
No milloraras bastant però jo et recomano almenys la 98, no t'instal·lis la Me.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

L'skynet_eny té raó. No t'instal·lis el Win ME... Sempré és millor el 98, o aquella edició especial del 97. Per què me vaig comprar el ME..., per què... :cry:?
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

JUAS JUAS!!!! ES VA COMPRAR L'ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo ara tinc el windows XP... ...quina pota merda... ...sembla fet per jilipolles...
El dia que m'atreveixi a posar LINUS estaré feliç... ...però com que he de fer servir le CAD i compartir molts arxius amb companys, no m'atreveixo...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

JUAJUAJUAJUA!!!! TE L'XP!!!!! aquest es pitjor!!!! has provat de utilitzar la visita guiada que et fan??? posa-la, ja veurès ja que et diuen...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs jo fa gairebé un any que tinc l'XP instal·lat i n'estic força content. Clar que alguns programes antics d'MS-DOS no funcionen, però per la resta està bé. Ara m'he acostumat al disseny que té (al principi se'm feia raret... xD), i almenys no se'm penja 10 cops per minut com feia el 98 (que per mi és el Windows que més es penja de tots... no he provat l'ME però la resta m'anaven millor que el 98 xD).

I Linux... el vaig tenir instal·lat una temporada, però a l'instal·lar l'XP damunt del 2000 es va carregar el selector d'arranc (el Lilo) i com que tampoc el feia servir el vaig engegar a pastar fang (no sé per què em vaig matar a baixar-me els 3 CDs d'instal·lació... xD)

En general m'agrada més l'XP que el 98 i que el 2000... l'únic que té de dolent és això que es reinicia automàticament quan abans sortia una "pantalla blava".

Per cert, si tinc opció de baixar-me els programes per al Windows 9x o per a l'XP, tot i tenir XP em baixo els del 9x... exemple: el Messenger.

En fi, tampoc esperem meravelles de Mokozoft.
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Mira... Imagina't si el Windows Millenium Edition és bo, que enyor el 98... XD. La pena és que no tinc els discs d'instal·lació... Però no cal que te molestis a provar el ME, és com si volguessis provar de fumar cigarretes de xocolata un cop t'has acostumat las porros, XDDD (I QUE CONSTI QUE NO FUMO, NI EN TINC GANES).
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Home, ves quin exemple m'has posat... no he provat cap de les dues coses, però bé... ja t'entenc xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo tampoc, però la qüestió és que s'entengui XD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ei, però tan malament funciona el ME? Dew mew, i jo ke em cago amb el puto 98... XD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

El ME... és una meravella de la tècnica, per cortesia de Microsoft. XDDD.
Avatar de l’usuari
otaku_fujida
Atrafegat
Entrades: 1050
Membre des de: 11/11/2005 a les 17:12
Ubicació: Artés & Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: otaku_fujida »

juju, aquest missatge te molts anyets,.... juju ara ha surtit una versio super yupi, mes potent que el msn 7.0 jujuju
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Si us plau, si veus ke té molts anyets, i ke segurament als 2 anys la Lonnia ja haurà sol·lucionat el seu problema, noc reus ke es millor no contestar-ho més?
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants