IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Formula 1

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ai, collons XDDD. Tampoc hi havia caigut... (EEEEEEEEEEEEEEEEEEI, perdonau que me desvïi del tema, però Michael Schumacher ha punxat una roda XDDDDD). Tornat al tema, potser algú es pensa que les paranoies són més lleus i s'atreveix a entrar, s'haruia de posar un avís de l'estil "PERILL", amb lletres gran i que es vegin bé XD.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

o e tallat perk yo si em sortire del tema xDDDD

BE si Michael Shumacher a punxat la roda pero...AS VIST EL COMENSAMENT???
RAikonen a DESTROSAT tot el cotxe, Fretzen, Firman,Wilson, R.Shumacher, Barrichelo y el mateix RAikonen an abandonat per "catastrofe automovilistica" (jeje) y tot aixo nomes han sortit O.O

L'alonso y el michael san lliurat de tot allo per molt poc...O.O

P.D VISCA TRULLIII XDDDD
http://egiptotaku.fistro.com
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah val, XDDD. Ja m'havia estranyat que s'hagués tallat, perquè tampoc era molta cosa XDDDDD. No ho he pogut veure, m'he quedat empanat!!! M'he posat a fer "zàpping", no veia res de bo, i he apagat la tele! Sóc ruc XD. Però ho he posat tot just quan ho han passat al 33, i he vist que faltaven molts pilots... I m'ha estranyat moltíssim. I quan he vist la roda punxada d'en M. Schumacher m'he pixat (no literalment XD) de riure, tot just quan ha adelantat a n'Alonso, pam, i adéu XD. Ah, moc aquest tema al fòrum general, que sinó en Jordi s'emprenyarà, val? XD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

PD (que no m'he recordat): VISCA ALONSO!!! XD.
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

no entenc re...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Que han fet una cursa de Fòrmula 1 molt entretinguda, res més.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

VISCA MICHAEL SHUMMACHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per si no ho sabieu, és el millor pilot de formula 1 que hi ha hagut i que hi ha actualment. Alonso, perquè té bona màquina... ...si De la rosa la hagués tingut faria exactament el mateix. Gené no tant, no li arribava ni a la sola de les sabates a De la Rosa... ...ara, tots són uns faches, amb perdó, però ho són. A l'Alonso se li perdona ja que és asturià, però als altres dos no. (i aquí em poso amb idees polítiques, perdoneu-me).
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

QUE ALONSO TÉ UNA BONA MÀQUINA!?!? XDDDDDDDDDDD. Però si no sé com encara es pot conduir allò (Encara que comparat amb els Bar Honda, o els Minardi... XD). Els Renault no són grans cotxes; a diferència dels Ferrari, que tenen grans cotxes però no magnífics pilots.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

No estic d'acord, no hi ha dubte que Shummacher és el millor, sinó mireu una cursa quan està plovent. Shummacher és extraordinari, a més domina una cosa que els altres pilots no dominen, la mecànica, així ell és capaç de poder configurar i ajudar als mecanics a reglar la maquinaria.
El Renault no és una de les millors màquines, i he exagerat una mica, sé perfectament que Alonso és un bon pilot, però m'agradaria veure què fa amb un Minardi, o un Jaguar (pobrets Jaguars)

Barrichello és dolentet, tirant a dolentot, comparat amb Michael o el mateix Alonso.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

el millor d tot el món sens dubte es, va ser i sera AYRTON SENNA. el rei. q el MS (q jo penso q es un guarro pq mireu jerez al 97 o quan anava amb benetton, q encara es dubte d q el benetton tingues una mecanica legal) MS l'unci q te es el millor cotxe i ja sta, pero els williams avancen molt depressa i el motor BMW es mes potent q el dl ferrari. el ferrari te 890 cv mentre q el BMW te poc mes d 900. penso q al proxim GP kimi pot guanyar, i a italia potser surt el nou McLaren MP4/18 q li sobra aerodinamica i potencia (930 cv donen per a molt) el MS no tornara a guanyar un titol en se vida. no se pq vol continuar fins al 2006. crec q es molt dolent pero te un bon cotxe. ames q casi mai ha fet un adelantament espectacular (alguna cosa com li va fer MIKA a SPA-FRANCORCHAMPS 2000) doblant a zonta mika per linterior i el MS per lexterior. imprecionant

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

A la historia, mirant numeros, el millor ha sigut sens dubte Shummacher. Ara, per la questió de qualitat, Senna (no va poder pilotar més) Prost (era prou bo),i el que possiblement era el millor FANGIO. No estic dient qui és bon tio i parides d'aquestes, Shummaches no es un sant, ni ninggú que li va al darrera amb un altra formula, els pilots de la formula1 són famosos per ser esquerps, egocentrics i vanitosos, però Shummacher és el millor sens dubte. Clar que no podem oblidar que té la millor maquina, però també la té en Barrichelo (amb no tants privilegis, clar està) i no hi pot fer res. Shummacher guanyarà el titol aquest any, i li queda temps per rato.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

skynet_ent ha escrit:Shummacher domina una cosa que els altres pilots no dominen, la mecànica, així ell és capaç de poder configurar i ajudar als mecanics a reglar la maquinaria.
El Renault no és una de les millors màquines, i he exagerat una mica, sé perfectament que Alonso és un bon pilot, però m'agradaria veure què fa amb un Minardi, o un Jaguar (pobrets Jaguars)

Barrichello és dolentet, tirant a dolentot, comparat amb Michael o el mateix Alonso.
En això tens tota la raó, però en aquests moments dubto molt que Schumacher sigui el millor pilot que hi hagi a la Fòrmula 1, i el títol d'aquest any li perilla. I com bé ha dit l'aragorn (sense oblidar la seva fantàstica Nintendo GameCube), els McLaren poden recuperar una mica de terreny, i els Renault crec que encara en perdran més com no prenguin mesures dràstiques en referència als monoplaces.

PD: I que consti que jo no sóc un expert en automobilisme, només dono una opinió personal d'afeccionat.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Això és lo bonic, si totom tingués la mateixa opinió... ...quina merda :D
Ara, jo no ho dubto, en shummi és el millor :D
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Avatar de l’usuari
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

A vere, si Shumacher es BO pero la seva makina es l'ostia..es a dir si no aguesin cambiat les normes a la formula 1 no i auria cap makina capas de vencerlo..per aixo ara depen tot dels pilots a mes si es tan bon pilot Com es que no va pode abansa l'Alonso fins cuasi el final ?
A mes l'alonso no te una bona makina a mes als entrenaments se li va fotre i l'altra vegada tb a mes..si fos un pilot dolent no auria guanyat akell cop ni acabaria sempre entre els 8 primers....
A mes em de recorda que la gent creu que es el millo per que en Hakinen es va retirar y desde alesores k no te cap rival pero pel cotxe no per ell, de tota manerra es un pilot cullunut (jeej) pero..donali a Alonso el Ferrari de Barrichello y veuras qui guanya. L'unic avantatje que te ara mateix en Michael es el cotxe y l'experiencia pero res mes per que aquest any estan sortin pilots molt bons am makines molt dolentes

P.D. avere si de la rosa consegueix una bona escuderia y torna que ell tb es bon pilot
http://egiptotaku.fistro.com
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Tot correcte. Si n'Aloncso tingués un Ferrari, tots sabem qui guanyaria. I en Schumacher és un gran pilot, el problema és que està envellint, ja no és el mateix.
Ah, i jo prefereixo les regles actuals de l'F-1, fan més putades; però les curses són més entretingudes.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Els pilots guanyen amb l'edat, i sinó mireu Doohan (tot i que era motos) no hi havia ningú que li fés sombra.
I perdoneu, pero continuo opinant que Shummi és molt millor que Alonso.
I asseguro que De La Rosa també és molt millor que Alonso.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Jo... no. No estic d'acord en cap de les dues afirmacions. Ah, i no sé qui és el Doohan, però si guanyen amb l'edat, que s'esperin a que el Schumacher tingui 80 anys i 15 diotries... A veure si així ho té més fàcil... XDDD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Home, hi ha un moment que la edat no perdona, pero Doohan era el millor pilot de motos fins fa poc, sols et diré que conduia la moto sols amb les mans, ja que tenia els peus destrossats, no podia canviar de marxes ni res amb els peus... ...imagina't, el tio dominava la moto com ningú. Quan es va retirar, a mitja temporada per una pinya que va tenir, Crivillé va poder guanyar el títol, però Doohan en aquell moment li portava molts però que molts punts de ventatja. (ostres, ara no sé com s'escriu ventatja??)
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
aragorn i su cube
Entrades: 86
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:43

Entrada Autor: aragorn i su cube »

de la rosa no es gaire bo, com a minim no destaca per ser molt bo. de veritat crec q es mes bo el gene pero bueno. el de la rosa esta ara mateix d segon probador a mclaren. com a minim serveix per millorar el control d sortida pq la sortida dl kimi al passat GP amb males consequencies per culpa el ralf q li ha costat una penalitzacio en el proxim GP d deu llocs a la graella pos no la fa ningu. el MS es va qdar parat i fins i tot el da matta el va passar. i jo no entenc com es q el MS va anar mes lent q el DC tenint un cotxe clarament superior. vale q els pneumatics bridgestone fossin una merda pero el MS tenia uns compostos mes durs q els d tots els bridgestones d la graella. penso q alonso es bo potser no pot srribar a ser igual d rapid q el MS per el cotxe pero fa el q pot. el kimi tb es molt bo pq molts cops a superat al MS i amb un cotxe inferior en potencia i en altres coses. bueno ara be el GP d'hongria q al kimi se li dona be i no es necesita molta potencia d motor sino mes tecnica per la aerodinamica. dspres MONZA!!!. on segurament surti el nou Mp4/18 q es una maquina!!!. li sobra aerodinamica i potencia XDD

salut!!
nomes puc pensar en com vull estimarte, nomes puc pensar en com pots estimarme, i ferte veure q per fi podries ser feliç
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Has seguit les trajectòries esportives de DE LA ROSA?
En totes les competicions que va competir, va quedar sempre primer.
A la formula 1 logicament amb la merda de maquina que tenia poca cosa podia fer, però algun dia sorprenia.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 99 visitants