IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La Morwen torna a l'accio xD

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Totalment en desacord amb tu, Skynet. El fet de què a tu t'agradi un tipus d'humor no vol dir que sigui el que han de posar... però bé, si de cas que posin de les dues coses. L'humor anglès a mi no em diu res, però cert és que ho prefereixo molt abans que Kenan i Kel
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

Jo no dic que s'ha d'eliminar altres tipus d'humor, s'ha vist que els americans són ben capaços de fer bon humor: Friends, Becker, seinfield, Frasier, etc, però el millor humor i el que més afinitat té amb l'humor català és l'anglès, ja que és un humor molt inteligent i refinat, tal i com es veu a "l'escurçó negre" i a "sí, primer ministre".
Que no se'm mal interpreti ara, una de les meves sèries preferides és THE SOPRANOS, entre altres.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Morwen
Entrades: 266
Membre des de: 12/06/2003 a les 19:37
Ubicació: Entre El Cel y la Terra

Entrada Autor: Morwen »

Visca Becker y l'escurso negreee (lan de repeti snifs)
http://egiptotaku.fistro.com
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants