IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Treball de recerca: i tu de què el fas?(missatges retallats)

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Un noi que va fer el treball de recerca en 7 hores??!! Carai, doncs ara si que m'ho penso prendre amb calma. Ja el començaré a les vacances de Nadal XDDDD. Al nostre institut sembla que el treball de recerca hagi de ser la cosa més important del món..
I això de fer l'exposició oral.. per mi és el pitjor de tot... si tinguès una germana bessona que ho poguès fer per mi.. no hi ha dret :(
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Bah, fer una exposició oral és molt fàcil si li perds la por al ridícul, has de saber de què parles, tenir-t'ho tot preparat, ser un expert en el tema, i la resta ha de sortir sola.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, els professors al cap i a la fi no són tan cabrons com ens pensem els alumnes... Al meu institut, que jo sàpiga, ningú ha suspès el Treball de Recerca havent "treballat" una mica ni per l'exposició oral... O sigui que tranquils.

Ait: Ets un fastigós... haurien de manar fer un TR a ses illes... amb raó hi ha tant de turisme... xDD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Haurien de manar-ne un, ja m'agradaria que m'obligassin a fer feina sobre quelcom que m'agrada xD...

Però...
N'Ereza ha escrit:amb raó hi ha tant de turisme... xDD
... això no ho quiscu... xD
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

No es tracta de si els profes són cabrons o no XD, encara que l'exposició oral surti bé, parlar en públic fa passar una mala estona, almenys a mi >_<

:multicolor:
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

I a mi... però només són 10-15 minuts... :P
Imatge
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

sempre es passa malamen kuan s'ha de parlar en públic, pero no val la pena preocuparse tan...s'ha de tenir preparat, ho exposes, am calma i vocalitzan (k hi han alguns treballs k com no paris be l'orella no tenteres d res XDD) jejeje pro no saps lo be k et kedes despres de fer l'expocisió oral...buff kin pes t'has tret d sobre :D ...i al cap i a la fi, com a dit l'ereza, son 10 o 15 min com a molt ^^

Pd: son pitjors les expocicions d'1h :( t'ho asseguru
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

DEU O QUINZE MINUTS!?!? Vaja... Quin tros de cutrada, tu...

Jo per un treball d'informàtica (una presentació amb el PowerPoint que estava tirada (us podeu creure que hi ha gent que no sigui capaç de fer una presentació amb ppoint!?)) vaig estar-me MITJA HORA PARLANT, tot improvisat!, sobre el Reglament del Futbol xD... Ahm, i el temps normal d'exposició era de cinc minuts... xD.
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

jo l'expocisió més llarga que he arribat a fer era d'1 hora (era el mínim) i era a 1er d'eso o a 6è, ara no ho recordu massa bé...pero alló si que es un patiment :cry: , el tema d l'exposició podia ser el que volguessis pro no deixa d ser una expossició oral, i la nota que treguessis comptava bastan (x no dir molt)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Uoh, nosaltres no n'hem fet cap de tan llarga... El màxim fins ara eren 10 minuts per explicar el Crèdit de Síntesi de 4t d'ESO...
No sé, jo potser m'hi vaig estar 20 minuts amb el TR... no ho vaig cronometrar, que prou feina tenia xD
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Crèdir de what!? Per què foteu coses tan rares als vostres instituts/escoles? xD

Ahm, i jo a primer vaig haver d'explicar una tasca del llibre sobre climes del món i no-sé-què, se suposa que les feiem en grup, però el grup, en comptes d'explicar, em penjava pòsters a la pissarra perquè jo continués parlant sol. A mi ja m'estava bé, total, m'ho sabia xD... Però no era plan fer monòlegs a classe xD.
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

ostres si :shock: aket pròxim curs aure d'explikar el credit d sintesi!! :? joo....>_< a mi lo k sen diu por al ridicul no, pro es passa una mala estona...(i asobre els temes k credit d sintesi ¬¬ sn patetics)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sí, i cada any és el mateix... Si no recordo malament, era així (almenys al meu institut):

1r - L'aigua
2n - La teva comarca
3r - Un objecte quotidià
4t - Una professió

Fins a 3r, una part era individual i l'altra conjunta (grups de 2 o màxim 3), a 4t, individual.
Imatge
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

A nosaltres ja ens preparen a 2n d'eso ens han fet fer una exposició sobre el Gallec grabant-ho en un caset per escoltar-ho després durant 5-10 minuts (ja m direu que sé jo del Gallec), després una del tema que tu volguessis durant 15 minuts i per fer les probes aquelles 5 minuts més parlant sobre un tema que et donaven amb 5 minuts per preparar-t'ho. Va ser pitjor el Gallec que el d'un quart d'hora xD Després els credit de sintesis:
1- Africa
2- El llibre que a ningún institut se li ocut fer-nos llegir (el mecanoscrit del segon origen, com no)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs jo l'exposició més llarga que he fet deu haver durat 10 minuts... però llargs ^^U
I el crèdit de síntesi a mi al principi m'agradava perquè era una setmana diferent de les altres, més descansada, i després feies la feina a última hora i ja estava. Però els temes eren una mica molt avorrits.
Al nostre institut varen ser:
1r - El Cim d'àligues (sobre els ocells i tal, akest crèdit si ke va estar bé i era maco)
2n -La plaça de les glòries (sense comentaris... tampoc hi ha tanta cosa en aquella plaça...)
3r - La mobilitat a la ciutat (normalet)
4rt - Bicicletes pel Sàhara (també normalet)
La veritat és que quasi no m'enrecordo ja del que vam fer XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Els de la meva escola eren diferents. Cada any se seleccionava un tema, es feien quatre variants del tema (una per curs) i apa, a currar. Eren, segons els anys que em van tocar a mi:

1r any: Barcelona antiga - medieval - moderna - contemporània
2n any: Aire - Terra - Aigua - Foc
3n any:Barcelona - Catalunya - Espanya - Europa
4t any:Primavera - Estiu - Tardor - Hivern

Per tant, em va tocar fer la BCN antiga, terra, Espanya (T_T) i Hivern. El millor grup, el de tercer, sens dubte.
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Doncs pel que és veu cada escola fa els crèdits de síntesi d'una manera diferent ^^
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants