IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Gaia Online - comunitat virtual

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Respon
Aloy
Entrades: 140
Membre des de: 23/08/2004 a les 21:24
Ubicació: uhm... Davant l'ordinador? Ô_ó

Gaia Online - comunitat virtual

Entrada Autor: Aloy »

Holeeees!

Estava l'altre dia mirant fanarts quan vai clickar sense voler en un link on hi havia escrit "Gaia Online". Quina sorpresa quan em vai trobar amb el dibuix d'un noi molt bufó i el que semblaven ser opcions per a poder modificar el seu aspecte.

Què és Gaia Online doncs? Pel que sembla, una comunitat amb fòrums i diaris (diaris del pal "avui he fet tal i m'he enfadat amb Pascual..." Uhm.... El que en anglés es diu LiveJournals) on, a més, i és el punt fort de tot plegat, pots crear-te la teva imatge virtual. Com? Molt fàcil, en una pantalla veus un Chibi molt bufó al qual pots cambiar de sexe (que fàcil ho tenen els dibuixos per aquestes coses ^^UU) cambiar el pentinat, el color dels pels, dels ulls, de la pell, l'expressió de la boca, dels ulls.....

I aquí no acava la personalització, no senyor. Un cop registrats entrarem en el que és literalment una comunitat virtual, amb mapa, botigues, i fets extraordinaris (a l'estil .hack, però molt més simple, és clar. 2D i tota la pesca) i amb la possibilitat d'anar guanyant or per poder comprar els complements desitjats (que són moltiiiiissims i de molt variats).

Vale, no em paguen per fer publicitat (tan de bo ^^U) però és que m'he quedat tan pillat que he pensat que seria bo explicar-ho aquí (a banda que no escrivia res des de feia molt, ne? ^^U).

Doncs això, la direcció és http://www.gaiaonline.com/index.php i bé, no sé si ho he dit, però està en anglés (es dóna per suposat que aquestes coses, per desgràcia, no solen estar en castellà i molt menys en català (encara que.... Qui sap, qui sap, potser en un futur el 3xl treu alguna cosa similar... Tan de bo!! ^o^)).

Que vagi bé la setmana!! n__n
[color=red].: Has vingut per tornar... [/color]

[color=darkred]     ...O tornes per marxar...? :.[/color]

koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

uii si u vai proba un dia po vai perdre ladressa (sok un desastre) merxii ara i tornare ana (kuan torni a c a ksa o sigi diumenje U.U)
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Jo m'hi he registrat, però ves... Això d'escriure als fòrums perquè sí, per guanyar gold... Què voleu que us digui xD

En fi, de moment hi seguiré entrant, almenys a veure si puc comprar roba decent xDD

Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Aquest de dalt era jo... Es que sóc a la uni i clar... xD
Imatge

Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Jo hi vaig entrar i també vaig crear un personatge, tot i que de moment no he tornat per allà XD
I si en parlem tot prenent unes pastes?

Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo hi he entrat però com que no deixa que em registri ja hi aniré un altre dia xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth

Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hi aniria, però quina mandra registrar-me... aneu escrivint en aquest post, que així quan vingui el veuré il·luminat i potser em vindrà de gust anar-hi aleshores xD

Però això em recorda que un dia vaig crear diverses desviacions de la meva personalitat... el Sheikah-lego, el Sheikah-superneno, el Sheikah-Uteno, etc... XD

Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ereza ha escrit:Aquest de dalt era jo... Es que sóc a la uni i clar... xD

Així m'agrada, que sent a la uni ho aprofitis per vindre al Tenkû... vosaltres, a veure si n'aprenem XD

Ereza
Forum Hoster
Contacta:

Ahà, ahà... xD És que la veritat és que a les 8 del matí, sense que hi hagi ningú connectat, tampoc hi ha tantes pàgines per visitar... Al final m'acabo ratllant i entro aquí xDD
Imatge

Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Vaja, només hi entres quan et ratlles? ¬¬U com s'ha d'interpretar això? xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth

Ereza
Forum Hoster
Contacta:

Ehm, bé... No xD Vull dir que si tingués més webs a visitar, segurament no em passaria per aquí. Bàsicament perquè ningú escriu mai res xD
Imatge

Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Doncs ara escriurem per portar-te la contraria xDD Jo tb tinc mandra, x variar. Vagueria powa! (cada dia em kurro més els missatges xD)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]

Ereza
Forum Hoster
Contacta:

Hermione99 ha escrit:Doncs ara escriurem per portar-te la contraria xDD Jo tb tinc mandra, x variar. Vagueria powa! (cada dia em kurro més els missatges xD)

Ahà, ahà... Ja m'agradaria, a veure si és veritat, que així no m'avorriria als matins xD Això de la vagueria em sembla que s'encomana fàcilment... xD

Hum... tornant al tema original... Jo plego d'això de Gaia xD Passar-me la vida escrivint als fòrums per guanyar uns miserables punts, i després comprar-me roba i tal... Doncs què voleu que us digui, no és lo meu xD Si fos més RPG, poguessis jugar amb altres usuaris, lluites, etc. segurament m'hi enganxaria, però d'aquesta manera em sembla molt egoista i materialista (i avorrit! xD)... En fi, que jo ho deixo.
I per més inri no funciona bé amb el FireFox...
Imatge

Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants