IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

una historia

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

una historia

Entrada Autor: Kagome_cm »

Avui a mi i a unes amigues ens han explciat una historia de por, k + k por feia riure, i al final stavem totes ploran de tan riure. L'explicaré com si fos la meva amiga

LA BARIBIE ASSESSINA


Aquesta història va passar fa molt poc temps, concretament ahir a la tarda. El meu germà va entrar a la mevahabitació a cotillear, com sempre. Sembla que faci el tour per Barcelona, però per la meva habitació. Llavors es va aturar davant del meu armari, que al damunt hi ha totes les Barbies amb les que tant jugava quan era petita. Així que obra la porta, el primer que veu, és la foto que ens vam fer amb les Annes per Carnaval, amb els meus monyitos. Com què el meu armari està tan endreçat, comença a treure'n les coses per mirar-se-les millor: un mocador usat, i altres coses. Llavors el meu germà va sentir un soroll, mira cap dalt, però no veu res. És la Barbie Bailarina, que li diu a la Barbie Princesa:

- Barbie Princesa, me quiero suicidar!!
- Però chiquilla, bno te suicides, que todas las nenas estan locas por ti, mirate estás tan buena que has echo cuatro peliculas!!
- Ya se que estoy muy buena, ¡Pero mirame! ¡Tengo el pelo lleno de polvo y telarañas! Bueno, yo me voy ya pa' bajo.
- Bueno cariño, si te suicidas ya firmaré yo tus autografos, y haré las películas por ti
- Vale

Llavors el meu germà, que no s'havi adonat de res va continuar remenant per allí. La Barbie Bailarina, comença a avançar pel prestatge fins que cau damunt del cap del meu germà. Llavors jo entro a l'habitació, i veig que te una ferida molt profunda al front i que li surt molta sang, en el seu últim suspir em diu:

- La Barbie Asesina!! Compte Judit!!

I la va palmar. COMPTE PERQUÈ AIXÒ PODRIA PASSAR A CASA TEVA.
ESPECIALMENT ALS QUE NO FEU CAS A LES MÉS PETITES (eh Ereza, k no em fas mai cap favor!!)




El que t d real aketa historia es k la barbie va caure damun del cap del germa de la meva amiga judit ahir a la tarda, i k stava cotillean el seu armari com cada dia.

Així escrita aureu nutat k no fa gaire gracia, xo a l'oral imitan les veus de les barbies im del germanet fa bastanta gracia xD a part d k stavem fen cumentaris.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: una historia

Entrada Autor: Ereza »

Kagome_cm ha escrit:(eh Ereza, k no em fas mai cap favor!!)
Clar, clar... No en faig cap, no... :xiular:

Well, personalment no li he trobat la gràcia a la història, però això ja acostuma a passar... Una parida explicada sense que l'hagis presenciat no fa tanta gràcia... Ho dic per experiència xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Jo el que tincs són Transformers assassins llavors xDDDD i a sobre com ke pesen més ke les barbies, et fan més mal TT_TT...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hum.. A mi com a molt em cauen ràdios pel cap... xDDD Així estic, després de tot xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Mm.... ple de radiacions??... (Atenció!!!! Acudit doleeeeent!!!!)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Wahahaha! xDD (els meus són pitjors... 8))
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

(A veure, poseu-me una boleta de matolls,d'akelles ke surten sempre a les películes de l'oest.. Si, molt bé, ke pasi ara...)
- Això ho haurem de comprobar foraster.... :cool:
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Vols un duel d'acudits dolents? xDD

Però... primer he d'estar inspirat >_<
Imatge
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Millor no, ke això ha de sortir del cor xDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Re: una historia

Entrada Autor: Kagome_cm »

Ereza ha escrit:
Kagome_cm ha escrit:(eh Ereza, k no em fas mai cap favor!!)
Clar, clar... No en faig cap, no... :xiular:

Well, personalment no li he trobat la gràcia a la història, però això ja acostuma a passar... Una parida explicada sense que l'hagis presenciat no fa tanta gràcia... Ho dic per experiència xD
no, no me'n fas mai cap

Ereza ha escrit:Però... primer he d'estar inspirat >_<
sip
Soundwave ha escrit:Millor no, ke això ha de sortir del cor xDDDD
xk ha de surtir del cor??
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Home... si vols et concreto i et dic el ventrícul esquerre... Esque s'us ha de dir tot??!!! XDDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

XDDDDDD no cal
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

io kom de petita nu+ jugava amb peluches no tink aket problema  :prrt:  en tenia moltissims..... ara k i pensu.. el meu germa jugava amb els street sharks!!!
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ainss... els street sharks... kins records... desprès venien uns dolents i uns amics ke eren dinosasures, i ke desprès acabaven tenint sèrie pròpia xDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

k es aixo??
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ereza ha escrit:Hum.. A mi com a molt em cauen ràdios pel cap... xDDD Així estic, després de tot xD
A un amic meu li va caure un altaveu al cap però ràdios mai ho havia sentit xD Vés amb compte que amb lo gafe que ets... :roll:  :P
koenma ha escrit:ara k i pensu.. el meu germa jugava amb els street sharks!!!
Jo també els tenia! ^o^ Eren un grup de taurons que...no sé, no tenien res d'especial, anaven vestits i lluitaven entre ells (el nom ja ho diu tot, no? ^^u), si no ho recordo malament fins i tot hi havia una sèrie dels Street Sharks. Bé, el meu germà i jo teníem exèrcits de molts tipus de ninots, quins temps aquells... xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Si, akesta sèrie recordu ke la feien pel Megatrix, però ja fa m9olts anys d'això XDDDD Eren nois ke els havíen transformat en taurons, i llavors yeníen cames de noi, però cap a dalt eren uns taurons xDDD

Ara ke hi pensu... ¿Com em podia agradar això ¬¬...?
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

com us podien agradar aketes merdes??
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

No ho sé xD En aquella època tampoc hi havia un programació gaire bona, i anime encara menys  :roll:
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

érem petits... i encara no teníem criteri xDDDD Però recordu ke em flipava amb ells xDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants