IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Compra de llibres per Sant Jordi

Comenteu tot allò que en cap altre fòrum no hi té cabuda.
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Jo komprare el de minoria absoluta xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

pos a mi mel regala ma germana aixi q no se....XDDDD
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

Kaede Rukawa ha escrit:un llibre i gràcies.....XDDDDD
nu+ 1?????? ets pobre... jo me'n compru 10 o 12

[quote="Ereza""]I que em re-compraré tots els volums que ja tinc xD Els altres, ja veuré què en faig, suposo que revendre'ls si puc xD[/quote]
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

Ostres, pq vols tants llibres? vols dir q tels llegiràs tots??? jo amb 1 ja en tinc prou....
Avatar de l’usuari
Miya-Chan
Entrades: 16
Membre des de: 03/04/2005 a les 18:52
Ubicació: In The Fullmoon

Entrada Autor: Miya-Chan »

dios, 10 llibres, jo esq soc massa especial amb els llibres... ^^' i amb els d l'insti ja en tinc mes q suficient ^^U
Jo tmb stic absolutament arruinada, soc una otaku pobre T-T xD
[img]http://img23.echo.cx/img23/8683/il213ni.jpg[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Miya-Chan ha escrit:Jo tmb stic absolutament arruinada, soc una otaku pobre T-T xD
Hum... Hi ha otakus rics? Em sembla que ser otaku implica directament ser pobre... xDDD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ereza ha escrit:Hum... Hi ha otakus rics? Em sembla que ser otaku implica directament ser pobre... xDDD
Hi estic d'acord xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

em sembla q quasi tots hi estem d'acord... :-P
Avatar de l’usuari
Miya-Chan
Entrades: 16
Membre des de: 03/04/2005 a les 18:52
Ubicació: In The Fullmoon

Entrada Autor: Miya-Chan »

millor xD pq em se d molta gent q no... kina rabia em fan, pero wenu... tmb ni ha molta q sta arruinada... xD
[img]http://img23.echo.cx/img23/8683/il213ni.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ah, Sant Jordi... m'agrada la idea de dia, però quasi tot és en castellà, podrits de merda xD, i lo poc que hi ha en català són cutrades o el Miquel Martí i Pol, que personalment podria haver quedat viu que almenys no n'haurien tret tants llibres. On són aquells llibres bells de Mercè Rodoreda, o aquelles poesies del Sagarra? Ubi sunt?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

escolta, k tb ha sortit el llibre dels del minoria absoluta! xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

nosaltres organitzem la festa d sant Jordi, serà molt patètic pk no venem roses (ningú en comprava xD) i llibres encara menys, o sigui: qui em compra un numero de loteria?? Cocacoles a 1€!! + barat que al Marroc!!(segons la directora), ah, però a mi no m'ha tocat fer res, i com que segurament ens quedarem sense viatje de fi de curs... doncs que no pensem organitzar res més, ja s'ho faran!!  Directora dimisió!! Jo us regalaré una rosa a cadascú  :oops:  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  (F)  estan contades eh xDD una x cap xD es mereixen  8)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Si ningu comprava roses es perque no sabeu vendre.. xDD Almenys aqui, compra mínim 1 persona per clase (nomès hi han hagut 2 casos amb tan poques), i máxim.. unes 30 xD

Us quedareu sense viatge? Juasjuasjuas *-*
Pse.. jo no he ajudat en lo de Sant Jordi.. se suposa que es per no pagar tants diners del viatge, pero si no hi vaig... xD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Jo us compraria una rosa o un llibre, o el que sigui que veneu a hores d'ara (bé, loteria sí que no, en tinc molta, tot i que no recordo què se sortejava en cada número xD), però nosaltres hem d'anar al cine i al teatre per després fer un treball estrany de l'institut xD (Inuyasha, hauràs d'esperar a que tingui més diners i temps lliure  :P ).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Kla, si no vas de viatge pk kol·laborar... xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
znake
Cròtal del bambú
Entrades: 839
Membre des de: 24/12/2004 a les 20:01
Ubicació: Badalona, Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: znake »

Simplement, com han fet bastants: Per no quedar-se a clase xD Però hi ha molta mandra per anar caminant pels passadisos xDD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Doncs nosaltres per ser originals ens quedem a fer exàmens fins i tot el dia de Sant Jordi... Mira si som bones persones... >.<
Imatge
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

kina putada ^^UU
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Jo també tinc un examen el dia de Sant Jordi ^_^ l'única xorrada que fem és una representació teatral a la classe de tutoria, que, amb el tutor que tenim i per les xorrades que fem (un cinefòrum vam fer la setmana passada xD) més valdria fer classe... I després a gaudir del divendres! Sí, home! Geografia, Història, Filosofia, Art i Mates ^_^ I jo que havia triat l'humanístic ^_^

Weno, que nosaltres parlàvem del manga d'Inuyasha en català xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Senyor Sheikah, el dia de Sant Jordi és dissabte... I dubto MOLT que tinguis examen un dissabte... OI? xD Doncs nosaltres sí. Som així de pringats.
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants