IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

La telenovel·la paranoica

Missatges incoherents i incomprensibles que ningú no sap on més ficar-los.
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

les dues noies es van kdar mirantse sense dir-se res fins q algu va interrompre el silenci:
keru:caram, k curiós, es transforma en noia am laigua...-va dir pensativa
karu:voleu dir k aixo no es una paranoia com les k li agafen a en hideki, eh? eh! algu mescolta?!
PLUM! (clatallot)
keru:para duna vegada!! taurem de portar al manikomi a tu tambe!!
L'emma Sabriel es va acostar sigilosamen cap a la Copito...
va mirarla fixament uns segons...
copito: ^_^UU
emma: T_T hmm....em preguntu si en el mon espiritual estan informats d lexistencia d'essers aixi al mon humà....podria tractarse de...
kiyu: deixa d dir begenades!!!...(es dirigeix cap a la copito), digues, k vius x aki tu??
copito: xi...-va dir timidament
hideki: i no auras vist passar x aki, a una noia amb una motu, k nava molt rapida i portaba un mapa dun tresor oi?
la copito va asentir am el cap- a marxat cap alla- va asenyalar una jungla mol fosca i frondossa k donaba forsa....respecte acostar-si
karu: (glups)be........a k estem esperan!? SOM-HI!!!
kiyu: ^^ vols venir am nosaltres?-va dirli a la copito donant-li la mà
copito: :oops: xi....
Van continuar el camí, x on els i abia indicat la copito...en hideki li avia entrat la paranoia de ser granota
hideki: CROACK, CROACK (donan saltets..)
l'emma sabriel observaba minuciosament cada un dels movimens d la copito, i abia alguna cosa k no li agradaba dakella criatura deixan d banda el seu aspecte dòcil i pacific...
La Kiyu i la Copito semblava k s'avenien mol be, caminan trankilamen agafadetes...mentrestan la keru i en karu naben obrin el pas x la jungla am les seves armes d'espies sigilosos...tot nava com una seda, fins k...d sobte....d'entre uns matolls va apareixer...........
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

un monstre askaros i repugnan am babes verdes k li sortien x tot el kos k portava un vestit fet deskelets umans i kada kalavera brillava mol
- DESGRACIAAATT!!! as empresonat la seva anima i ara no poden torna al cel!!!- va dir l'Emma Sabriel
- i k em de fe??(croa croa?) - van demana tots
- nu+ em de derruta el monstre i parti les kalaveres am lespasa ancestral
- i don la treiem? - va demana en karu
- don vos k la treiem del kastell- va dir la keru fotenli un klatellot
- i ara pk mas pikat???- va demana
- pk vui! - va kontesta
- escolteu.... -va dir l'Akira k avia aparegut del no res pk una kalavera portava un klaue k detektava objektes k avia tokat en hiei
- don la treurem copito??- va demanar la kiyu
- ·.·?
-CROAAA CROAA....HIIIIIIIIIII!!!- i es va komensar a creure cavall
-ESCOLTEEEEEEEEEU!!!!!- va dir l'Akira
- k vols?? - va dir L'Enma
- io tink lespasa
-ES LAKIRAAAAAAAAAAA ATREPEMLAAAAAAAAAAA!!!!!-va dir en Karu
- ESPERAT KARU!! -li fot un klatellot- potser vol fer tractes
- sisi axo vul fer tractes... mireu.. derroto el monstre m... trenku les kalaveres i vosaltres em deixeu en pau i em doneu el klaue detektor
-dakort -va dir la kiyu, i els altres van fe k si am el kap apar den karu k estava estabornit
l'Akira va derrota el monstre, va trenka les kalaveres i va marxar amb el clauer, el k no sabia es k L'Emma li avia posat un detekto a ella
-correu segim-la- va di a tots
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Van seguir l'Akira i aquesta va arribar fins al port de la ciutat
-Què diantre se li a perdut a aquesta al port?-va preguntar-se en Karu
Desde una certa distància x no ser descoberts van observar que l'Akira parlava amistosament amb un tripulant d'un gran vaixell k hi havia amarrat.L'home era força misteriós, que portava 3 katanes i una bandada al cap.Aquest li va fer una senyal a l'Akira i li va indicar k podia pujar abord del vaixell.
-Pero escolta Kiyu, que aquest tresor està en una illa fora del continent?-va preguntar la Keru.
-Em sembla recordar que si, pero no ens queda + remei k seguir-la; ella té el mapa i ho sabrà millor k naltres.
Es van afanyar a agafar el vaixell abans k marxés del port, pero el home misteriós d les 3 katanes els va impedir k pujessin abord.
-Qui sou vosaltres?-va preguntar amenaçant am les espases
En Hideki aquet cop es creia que era una vaca
-MUUUUUUUUU
L'Akira en sentir xivarri que feia en Hideki fent d vaca, i va treure el cap x la barana del vaixell
-Que pass...-no va poder acabar la frase, quan va veure a tots alla intentan pujar al vaixell es va kdar de pedra
-(glups) ja em begut oli nois...-va dir kiyu
-Pero es pot saber que significa aixó¿!¿! k dimoni feu aqui??!!! el tracte era k jo matava al monstre , em deixaveu en pau i em donaveu el clauer!!!
L'Akira va sortir immediatamen del vaixell i va nar cap on eren tots i l'home d les 3 katanes.
-Se m'ha acabat la paciència amb vosaltres, aqui sacaba el vostre joc d pirates-va dir l'Akira furiosa i desenfundant la seva espasa.........
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Avatar de l’usuari
koemma
Entrades: 196
Membre des de: 20/06/2004 a les 11:53
Ubicació: pos kom sempre al rei kai (am en koenma *o*)
Contacta:

Entrada Autor: koemma »

va comensar a atacar pero veient el panorama de un home de 4 potes fen la vaka una k tot el ratu desapareixia 2 noies donades de la ma fen saltironets k tapok es deixaven tocar 2 lluitados k en kontes de lluita contra ella lluitaven entre ells...
:'( no puk lluita axi
si -va dir el de les 3 espases- i axi k fem?
:roll: jo no okupu espai pk puc vola -va dir l'emma sabriel elles 2 poden anar al pal major i akets 2 ala bodega i aket aviat es kreura dofii nedara al nostre kostat am un akorda-va dir miran amenacedoramen a en hideki k va komensa a fe de dofi de cop- podem puja?? :puchu:
:? el pal majo esta okupat pero akelles 2 ia si faran amiges i els altres... feu el k volgeu
:evil: ELS DEXARAS PUJA??¿¿¿ -va di l'Akira emprenyada
:cry: siiiii
:evil: PERKE?¿? -va veure k li avien tret una espasa (la blanca) i k en keru i la karu la tenien penjat del pal majo- :twisted: -va pensa- encara en traure profit
Kaiba: I’m ony here to chew buble gum and kick ass..... and I’m outta buble gum

1ª REGLA DEL SEME DONAR ES MILLOR QUE REBRE XD
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Un cop van sortir del port de la ciutat l'Akira va consultar el mapa per saber a on havien d'anar, però just en aquell moment va apareixer una balena i va començar a lluitar amb en Hideki.
Emma: No hauriem de fer algúna cosa?
Keru i Karu: Però si s'estan divertint ^^
Mentres la Copitu i la Kiyu estaven passejant pel vaixell.
En Hideki de cop es va convertir en un ocell no identificat i va sortir volant.
Emma: No és extrany que pugui volar? Està bé que es pensi que es un ocell però..
PLAF
En Hideki va caure al vaixell fent-li un gran forat.
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

I mentre tothom pasava la tarda entre crits i amenaces de mort, na Kiyu i la Copito, éren assegudes a un banc, mirant-se als ulls, mentre escoltàven la dolça remor de la mar...
- Quin... Quina posta de sol més maca...
Va murmurar la Copito.
- Si... Però... Però tu ho ets encara més...
Va dir-li la Kiyu amb una sonrisa encisadora. I li va apropar el seus llavis a la Copito, mentre que la Copito tancava els ulls i s'inclinava cap a la Kiyu...
¡¡PLOF!!
La Copito acabava de sentir un soroll molt fort, i alguna cosa despres, li va fer mal al braç, va obrir els ulls i es va adonar de que la Kiyu era al terra, incscient, i que queia granís del cel.
- AHHHHHH!!!!
Va cridar la Copito, agafant el cos de la Kiyu i corrents cap a dins. La resta de la colla ja hi era a dins del vaixell, i en Karu portava tota la cara morada dels cops.
- Ay jovenet... Veig ke no has estat massa ràpid esquivand les pedres...
Va dir en Hideki.
- No ke va... No he estat rápid escapant del vestuari de dones... Esque he entrat sense voler...
- Porc!!!
Va cridad la Keru foten-li una bofetada...
- EM MORU DE GANA!!!!
Va cridar l'Akira treient l'espasa.
- PORTEU-ME DINAR, ARA!!!
I mentres tots s'anàven capa un racó per tal de no sofrir la seva ira, un robotet amb forma de barret vermell, va a aparéixer volant i es va quedar a l'altura de la cara de l'Akira.
-- Bona nit, qué voldrá per dinar la senyoreta?
Li va preguntar el robobarret vermell.
- Molt millor, vull 1 paella, 6 rodanxes de pa&tomàquet, 1 amanida de pollastre, i per veure gaspatxo. A! I a ells no cal que els hi portis res, perque no volen... Oi que tinc raó??
La colla va assentir amb el cap, a causa de la flgor de l'espassa de l'Akira, que els enlluernava...
-- Entesos.
Va contestar el robobarret, i girant-se s'en va anar. Però en aquell moment, l'Akira va veure escrit baix el robot: Made in Sound.
"Ostres..."
Va pensar l'Akira.
"S'en diu igual que aquella persona que em va escriure la direcció de la tenda de cómics... I em va manar la meva motu per correu..."
I es va quedar mirant el buit, mentre la resta de la colla aprofitava per sorit corrents de la sala...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

Els dies van anar passant...
La colla d sonats Hideki, Emma Sabriel, Keru i Karu feien via amb les seves paranoies, la Copito i la Kiyu semblava k viskesin en una bombolla apart on tot es de color d rosa (no un anunci de compresses XDD) i l'Akira controlava la direcció del vaixell x arribar el més aviat possible a l'illa del tresor
--Srta. Akira el capità del vaixell ma manat que la informi que en aproximadamen 24h. arribarem a l'illa desitjada-va dirli el robobarret que avia aparegut davant dels nasus de l'Akira.
-Esta bé, gràcies-va respondre l'Akira comtemplant l'horitzó x la borda del vaixell.

A lo que seria la sala d'estar d dintre del vaixell, es trobaven la colla paraonica;Hideki, Emma Sabriel, Karu i Keri. Tot d'una una bombeta va petar
PLAFF!!
-Uah! >_< kin sustu!-va exclamar la Keru
En canvi l'Emma Sabriel estava am els ulls desorbitats, com empanada i molt pàlida.
-Ei, ket passa res?-va preguntar en Karu
-O_O tinc un mal presentiment nois...la nostra vida corre greu perill...ho noto...
-La nostra vida sempre corre perill am akesta a la vora-va dir en Karu referinse a la Keru
La Keru li fot un bolet.
-Ja tenies k dir la gracieta!

A tot aixó, a la coberta del vaixell, l'Akira contempla com el cel cada cop es torna + i + fosc i com una boira espessa engull el vaixell;i d'akesta, d lluny, es distingeix una silueta dun altre vaixell k va en direcció cap a ells.
Comença un fort marejol, i mica en mica, comença a ploure. (Com es troben a faltar les prediccions del F.Mauri a alta mar! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants