IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Merry Christmas to yooooou!

Missatges incoherents i incomprensibles que ningú no sap on més ficar-los.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Hermi, però si el tio aquell de la loteria deu ser un vell verd.

En fi, si em toca la loteria, us convido a tots a una bossa de pipes, i a l'Ait un bitllet per venir amb un vaixell de paper.

My computer ja està al tècnic, però sóc tan llest que li dono amb contrassenya i no el pot obrir ^^;
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:My computer ja està al tècnic, però sóc tan llest que li dono amb contrassenya i no el pot obrir ^^;
Potser és que es pensa que és una caixa forta... I es pensa que li has donat una combinació xDD Vaaal, ja callo, que no som a la deixalleria xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Calla ruc, que ja m'has entès xD

(I si no: NO PODIA INICIAR SESSIÓ, content? XD)
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Sheikah ha escrit:Hermi, però si el tio aquell de la loteria deu ser un vell verd.
... wno amb ell faig una excepció que segur que està forrat 8)
I em sembla que ja podeu enviar akest post a la deixalleria^^ xD
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Hermione99 ha escrit: I em sembla que ja podeu enviar akest post a la deixalleria^^ xD
N'estàs segura? Si ho fem, després la resta de posts què? No s'ha de ser igual amb tots? xD Perquè la veritat és que gaire contingut no acostumen a tenir.. ^^u
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

I aquest post no s'havia obert per desitjar un bon nadal? (o alguna cosa per l'estil :roll: ñ_ñU).
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Ereza ha escrit:
Hermione99 ha escrit: I em sembla que ja podeu enviar akest post a la deixalleria^^ xD
N'estàs segura? Si ho fem, després la resta de posts què? No s'ha de ser igual amb tots? xD Perquè la veritat és que gaire contingut no acostumen a tenir.. ^^u
Estàs dient que els forums en si ja son una deixalleria? Perquè si és així no sé perquè feu diferents apartats i tal, tot i que podria ser que dins el desordre hi hagues cert ordre, però ja que estem podriem fer les coses ben fetes, no trobeu? (espereu que intento entendre el que he escrit, masses reflexions juntes...)
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

La meva hermioneta si ke sap el ke s'ha de fer. Ja saps eh hermi?? Un vell banyant-se a la seva banyera de luxe amb la radio al costat posada escoltant música clásica... i de cop i volta el la ràdio es cau a l'aigua... curtcircuit... una vídua(l'hermi) plorant desconsoladament...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

xDDDDD

Ai, ja teniu raó... Això és un desastre xD Però mira:
Hermione99 ha escrit:podria ser que dins el desordre hi hagues cert ordre
Eso xD I dins de l'ordre del desordre hi ha un desordre de l'ordre que desordena l'ordre... Ah, no era així? Bé, és igual, deixem-ho com està ^^uuuu
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

A mi ja m'està bé sense haver de pensar si hi ha ordre o no :roll: xD (tot i que posats a escollir...)
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Hermione99
Entrades: 977
Membre des de: 03/07/2003 a les 15:44
Ubicació: En un lloc de la Terra
Contacta:

Entrada Autor: Hermione99 »

Soundwave ha escrit:La meva hermioneta si ke sap el ke s'ha de fer. Ja saps eh hermi?? Un vell banyant-se a la seva banyera de luxe amb la radio al costat posada escoltant música clásica... i de cop i volta el la ràdio es cau a l'aigua... curtcircuit... una vídua(l'hermi) plorant desconsoladament...
ostres Sound com has endevinat els meus plans? Esperem que el vell no tingui internet x això xDD

Bah, de fet el desordre no està tant malament...
[img]http://img128.imageshack.us/img128/1683/carnetsound012hermi9hl.gif[/img][img]http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/he/rm/hermione99/channels/temps_lliure/images/4241412signatura.gif[/img]
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

Hermione99 ha escrit:
Soundwave ha escrit:La meva hermioneta si ke sap el ke s'ha de fer. Ja saps eh hermi?? Un vell banyant-se a la seva banyera de luxe amb la radio al costat posada escoltant música clásica... i de cop i volta el la ràdio es cau a l'aigua... curtcircuit... una vídua(l'hermi) plorant desconsoladament...
ostres Sound com has endevinat els meus plans? Esperem que el vell no tingui internet x això xDD
Són molts anys de traicions per arribar a la conquesta hermi, auqestes coses les veig a primer cop d'ull XDDD
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Neko-chan
Entrades: 29
Membre des de: 08/03/2004 a les 18:52

Entrada Autor: Neko-chan »

Ejem... wolaa a toots i tootes... aprofito x tornar al tema principal (si s q és el q em penso...pq am el cap q tinc ja no sé ni el q faig ni el q pensu!XDD) pos com deia: BON NADAL A TOOOTS I TOOOTES! q ara ja falta menys!!!!!! :mishu:

wooooo avui ha començat l'hivern i ja s nota el fred...
A mi, el q m'agrada més d'aquesta època d l'anyn, a part d'estar amb la gent q m'estimo, és l'ambient, la sensació q tens quan surts al carrer i et peles d fred, però les llumetes d'alguna manera et reconforten... i no sé, m'omplo d felicitat!!! :O.O?:
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Neko-chan ha escrit:wooooo avui ha començat l'hivern i ja s nota el fred...
I que ho diguis... M'he quedat com un glaçó al travessar el pont de Lleida (Sheikah, recoi, tampoc hi ha emoticones de fred? Però aquí no hi ha res! xD)... Buf, amb dir-vos que ha gelat a la ciutat i tot... xD

I per fi han posat llumetes als carrers del poble *_* Bé, al meu carrer ja fa dies que hi ha 4 bombetes grogues i una de roja (xDDDD), però ara han guarnit els arbres i tot (sí, els plataners xD)... Nu sé, m'agrada... Si no fos perquè fa tant de fred potser passejaria pel poble i tot xD

Well, eso... Bon Nadal, bones festes i bones vacances a tots ^^ Jo a veure si faig alguna cosa "especial" per Nadal xD
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs jo el fred l'he notat cada dia des de ja fa...buff, tot i que avui se m'han glaçat encara més les mans >.<

Apa, ja toca preparar el nadal amb el pare noel i als pocs dies els reis xD Em sembla que ho diré per segon o tercer cop però és igual :P Bon nadal a tothom!! Gaudiu de les festes i no mejeu molts dolços xD

Un petonàs a tots!
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
AkirA
Entrades: 479
Membre des de: 22/12/2003 a les 00:56
Ubicació: El Món Infernal
Contacta:

Entrada Autor: AkirA »

k si fot fred dieu...... mare de dew, feia 3 dies k podia anar sense abric x les rambles, pro avui :shock: buffff >_< una rascaaa!

^^Bon Nadal i bones festes a tots!! i a gaudir de les vacances x ki en tingui ( 8) aki una afortunada jeje!) XD
[i][color=red]aite ga warukatta na[/i][/color]
[img]http://www.wizarduniverse.com/_gfx_/magazines/anime/AN20030826-asl.gif[/img]
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Un bon home ha escrit:En fi, si em toca la loteria, us convido a tots a una bossa de pipes, i a l'Ait un bitllet per venir amb un vaixell de paper.
Veig que malgrat la meva absència us heu recordat de mi xD...

By the way, vist l'alt nombre de sol·licituds passo el fòrum a ca'n Deixalla xD... I..., ah, sí, i bon Nadal! ^^
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Ei, que a mi em van tornar els quarts a la loteria... xDDDD Clar que... 1,20€... xDDD (consti que m'ho va regalar ma padrina, que si no no compro res jo ¬¬)
Imatge
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

"Ereza i la padrina... què s'amaga rere aquesta relació?"

Joder si enf a de fred... actualment al dematí no hi ha qui em tregui del llit... i això que estic sol i sense fer res... i no és per son, sinó que quan surto em pelo de fred, i amb lo bé que s'hi està a dintre sota la immensitat de mantes... ^^ M'encanten aquests moments. Llàstima que amb prou penes puc gaudir-los, sempre truquen al telèfon, normalment gent que s'equivoca xD
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Sheikah ha escrit:"Ereza i la padrina... què s'amaga rere aquesta relació?"
Una relació de nét i àvia, l'àvia explica històries que al nét no li interessen i del que explica el nét, l'àvia no n'entén res xD
Joder si enf a de fred... actualment al dematí no hi ha qui em tregui del llit... i això que estic sol i sense fer res... i no és per son, sinó que quan surto em pelo de fred, i amb lo bé que s'hi està a dintre sota la immensitat de mantes... ^^ M'encanten aquests moments. Llàstima que amb prou penes puc gaudir-los, sempre truquen al telèfon, normalment gent que s'equivoca xD
Tot això s'ha de malinterpretar o no? xD És que clar, el llit, pelar-se, gaudir, etc, etc, etc... xDD (que pervertit que sóc, però clar... coneixent-te, encara tindré raó xD)

[PD: Sí, estic viciat a fer cites... xD]
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 68 visitants