IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Les imatges interminables

Missatges incoherents i incomprensibles que ningú no sap on més ficar-los.
Respon
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Les imatges interminables

Entrada Autor: Ereza »

Ja que estem una mica "desanimats" a l'hora de publicar missatges, faré un cop més de plagiador professional i copiaré idees d'un altre fòrum de cert prestigi "cuyo nombre no voy a rebelar".

Per tant, us proposo: que cadascú demani una imatge que vulgui, i el primer que l'aconsegueixi la posa al fòrum (o un enllaç si és gaire gran) i en demana una altra. Així el següent li busca aquella i en demana una altra, etc.

Es tracta de passar-s'ho bé i posar-ho una mica difícil als altres... En fi, ja veurem què passa :P

Va, ara em toca demanar xDD

Demano: Una imatge d'en Shinichi i la Ran (entre altres personatges), però que sigui d'un capítol d'Inuyasha (en un "cameo" d'aquells que en diuen en anglès). Ja us he donat totes les paraules clau perquè ho trobeu pel Google :prrt:

Bona sort! ^_^
Imatge
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ehem...veig que ningú s'anima/no troba la imatge xD Llàstima
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

Imatge

capítol 128.. caram, sí que n'hi ha..  :shock:

No havia vist aquest post, demanaré imatge, però no em faré massa il·lusions :P A veure...

Demano: una imatge feta per un/a fan d'un assassí "recent" de Naoki Urasawa amb un nom/adjectiu al costat. Només heu d'endevinar de quina sèrie es tracta i la resta gairebé ve sola... :roll:

PD: al google imatges han traduït large per llarg...
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Pistes, pistes... xD

Jo només conec Monster que me l'estan passant (vaig pel volum 4 xD), i 20th Century... (de llocs on puguin sortir assassins, només he llegit un tros del primer volum però xD)
Jabro ha escrit:PD: al google imatges han traduït large per llarg...
I "Prova a remoure les cometes de la teua cerca". Però tothom que vulgui és lliure de canviar la interfície en català :P Només t'has de registrar a https://services.google.com/tc/Welcome.html i editar el que vulguis. Ja he editat això, però els canvis han de ser "manually reviewed", o sigui que tardarà un temps xD
Imatge
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 82 visitants