IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Moguts de "Ei, també podries..."

Missatges incoherents i incomprensibles que ningú no sap on més ficar-los.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Que no és rodar fent la croqueta pendent avall? L'altre dia ho va fer una amiga meva xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

A si? doncs perdona però tens 1 amigues molt extranyes...XDDD
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs no ho nego pas xD Aquesta amiga és la més estranya que conec (almenys de Sabadell  :roll: ). Ja veus el que li ensenyen a Batxillerat (ella mateixa ho diu ^^u) n.n
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Dncs nosaltres fem el ball de l'eruga, bé feiem ja fa alguns anys q no ho fem... pero era molt divertit i et quedaves molt a gust (ui, com sona aixo) el ball es un tant bestia pero us el recomanu, sobretot si n'heu d'acampada i coses aixi... :wink:
Sí man i yulma nin enquantuva?
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Ho sento, però no em sona gens xD Ara com a màxim faig Taichí, però balls estranys cap ni un, potser que feu classes de mostra perquè ho entenguem xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

En el meu es necessari un sac de dormir i unes 5 persones, un al sac de dormir i els altres al seu voltant, el del sac ha de ballar per l'habitacio o tenda, com ho feiem nosaltres, i mentre balla li hem d'anar pegant fins q aquest para de balla.

Lo graciós esq com q esta al sac no es pot moure molt, i sovint, balla d'una manera "extranya" q encara el fa més dinamic el ball...

Es absurd pero molt divertit,(no pas pel q esta a dins el sac) pero ueno era una manera de desfogar-nos, i tampoc li feiem  tan mal, perquè el pegavem descalços.

Qui és voluntari per posar-se dins el sac? (jo no..)  :lol:
Sí man i yulma nin enquantuva?
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

k animals... ¬¬
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

animals!!! a valtrus us sembla nurmal aixo?!?!
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

ome no ho se si es gaire normal, pero ens ho passavem força bé, tmp es tn bestia.

Ami me'l van ensenyar i em va agradar, durant uns anys, quan navem a fer acampades o colonies, ho feiem quasi be cada dia, l'endema el q havia estat ballant li feia una mica de mal, pero com q ens ho tornavem dncs mai rebria 2 cops, pero tot i aixi el sac protegeix bastant...

L'heu de probar, en realitat no es tn salvatge com sembla, i vulguis q no el del sac corre bastant, i no es facil donar-li, pero si corre de seguida perd l'equilibri jeje
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

jajaaajaj, k bo, el de dins del sac li deuria fer una gràcia.... m'agrada akest ball, ja el farem cuant nem d colònies....XDDD
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Doncs a mi em sembla una salvatjada ^^U
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

a mi tmb em sembla una salvatjada. jo de tu no u pruvaria rukawa, k si et toca nar a dins del sac, segur k u passes molt malamen
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Bé, jo no opino ^^u Ja ho vaig passar malament amb coses que trobo pitjors xD
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

Ho has de provar Rukawa, no és tn bestia com sembla (ni tmp es una salvatgada) només es un joc ome, l'unic q aquest es una mica perillós, pero tmp n'hi ha per tant.

Ara bé fes tot el possible per no estar a dins el sac, no esq facin mal les osties del teus companys, pero, al saltar i "ballar" et pots fer bastant mal, si no vigilés, un es va  torçar el peu, va perdre l'equlibri i va posar mal el peu, pero són casos aillats.

Ho heu de fer descalços x aixo, q si no si q es bestia jeje, jo de tu embaucaria a un perquè s'hi poses, i despres li dius q salti amb el sac posat, i apa a donar-li.

Finalment poseu uns quants sacs més al terra perquè quan caigui q no es faci tn mal i ja esta... (ja veuras q divertit)

Fixa't amb lo graciós q es ballar amb un sac a dins (es per riure..)

Pd: Aquest text no intena incitar cap mena de violencia, no em faig responsable del q pugui passar...
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Jabro »

:shock: Aquest post no anava de no sé què d'imatges? xDD
Avatar de l’usuari
takun
Entrades: 67
Membre des de: 18/05/2005 a les 22:07
Ubicació: frikilandia

Entrada Autor: takun »

jejej segons sembla si, pero ara estem amb els balls, x cert  kin t'agrada més? :wink:
Sí man i yulma nin enquantuva?
Avatar de l’usuari
Lonnia
Entrades: 403
Membre des de: 19/06/2003 a les 23:08
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Lonnia »

Weno, això ja trigava molt a moure' s, així que...
Voleu dir que aquesta no ha estat la desviada de tema més gran del fòrum? XD Ja podeu seguir parlant de balls estranys i coses d'aquestes...
I si en parlem tot prenent unes pastes?
Avatar de l’usuari
Kaede Rukawa
Ruquet encistellat
Entrades: 1374
Membre des de: 29/12/2004 a les 20:44
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Kaede Rukawa »

takun ha escrit:Ho has de provar Rukawa, no és tn bestia com sembla (ni tmp es una salvatgada) només es un joc ome, l'unic q aquest es una mica perillós, pero tmp n'hi ha per tant.

Ara bé fes tot el possible per no estar a dins el sac, no esq facin mal les osties del teus companys, pero, al saltar i "ballar" et pots fer bastant mal, si no vigilés, un es va  torçar el peu, va perdre l'equlibri i va posar mal el peu, pero són casos aillats.

Ho heu de fer descalços x aixo, q si no si q es bestia jeje, jo de tu embaucaria a un perquè s'hi poses, i despres li dius q salti amb el sac posat, i apa a donar-li.

Finalment poseu uns quants sacs més al terra perquè quan caigui q no es faci tn mal i ja esta... (ja veuras q divertit)

Fixa't amb lo graciós q es ballar amb un sac a dins (es per riure..)

Pd: Aquest text no intena incitar cap mena de violencia, no em faig responsable del q pugui passar...

No si ya et dic q sembla molt divertit...XD, per cert, dius q no es per incitar a la violència, però ho sembla....XDDD

De tota manera, intentaré q si posi l'esquizofrènic a dins a veure k tal ( segur k es molt bo XDD)

PD: Si semblo agressiu es pq tic d'exàmens i clar un s'ha de distreure com pot...U_U
DarkDrago
Noise killer
Entrades: 1375
Membre des de: 05/02/2005 a les 20:46
Ubicació: DarkLand

Entrada Autor: DarkDrago »

Sou uns animals tots plegats i__i xD
<embed src="http://img97.imageshack.us/img97/2279/firmadeathnote6sy.swf" width="500" height="120" quality="high">
[b]Manipulador a l'ombra...[/b]
Kagome_cm
Entrades: 510
Membre des de: 27/02/2005 a les 20:29
Ubicació: Vila-seca
Contacta:

Entrada Autor: Kagome_cm »

ncara no me l'has presentat ara k hi pensu ¬¬ vas fer malamen de dir k stava com una cabra...
[img]http://final-anime-foro.webcindario.com/web/downloads/galerias/firmas/images/kagome.jpg[/img]
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 65 visitants