IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Llibre de visites

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Respon
Avatar de l’usuari
Esbotzegat2
No és un gira-sol
Entrades: 692
Membre des de: 09/07/2003 a les 01:45
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Llibre de visites

Entrada Autor: Esbotzegat2 »

Temps enrere, quan no hi havia fòrum, la gent escrivia al llibre de visites per comunicar-se. Després vaig fer el fòrum i el llibre de visites va anar quedant mort fins que va ser envaït per l'spam.

Ahir em vaig molestar a esborrar les més de vuit-centes pàgines de maleït i fastigós spam que s'hi van colar, o sigui que ja està disponible i gaudible per a tothom ^O^

Us fa ganes d'entrar-hi?

LLIBRE DE VISITES ^O^

(Per sort els de miarroba van posar un cogombre anti-spam d'aquells que diu el panda, i ja no hi entren bots ^^)
Imatge
Mentre duri aquest amor, la Maison Ikkoku mai no desapareixerà.
Ran
Entrades: 1153
Membre des de: 26/07/2004 a les 20:15
Ubicació: Sabadell, BCN, Catalunya

Entrada Autor: Ran »

Doncs no m'hi havia fixat mai. Ja hi aniré escrivint alguna cosa ^^ Gràcies
***Ran-neechan***

<<La mort està tan convençuda de la seva victòria que ens deixa una vida d'avantatge>>

There's only one truth
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants