IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

Concurs web

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Concurs web

Entrada Autor: Ait »

Bé, avui dematí he tingut una idea... Tinc l'intenció d'organitzar un concurs que fomenti la llengua catalana, la interacció entre usuaris i creadors de pàgines i la regularitat de les visites i les actualitzacions.
Si n'Ebichana, creadora d'"Ebichana's World" està d'acord amb la idea, properament tindreu més notícies...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Veig que la idea no ha tingut molt èxit XD. Bé, poso l'esquema bàsic de la idea, a veure que us sembla...

Imatge
Ait l’ha editat per darrera vegada el dia: 04/08/2003 a les 20:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Si teniu preguntes o dubtes i això, aprofitau ara, o callau per sempre.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

i com puntues cada lletra??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

cada lletra t un numero... osigui un nombre d punts
A:1 punt
B:1
C:1
D:3
...
la suma dls punts dl les lletre d la paraula dona la puntuacio total(d la paraula)
m'explico?

PD:m'agrada molt la idea ait... si puc fer alguna cosa per ajudar... m'ho dius
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

i perquè la D té tres punts iles altres no???
on haig d'enviar les paraules que s'acudeixin??
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Correctíssim. Uoh!!! T'agrada!!! T'agrada!!! Esitc a punt de plorar, ho dic seriosament... Quina emoció. Soundwave, dins de poc posaré les regles bàsiques del joc per qui no les conegui. I de moment no sé si queden moltes coses per fer. He d'esperar el consentiment de l'altra webmàster i he de trobar un formulari personalitzable per enviar correus a la meva conta.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ei, podríeu donar la vostra opinió (els que no ho hagiu fet, clar) sobre el tema i això... Per cert, si algú sap on trobar formularis d'aquests per enviar correus electrònics directament des d'una web, que sisplau m'ho digui.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Això dels formularis tampoc no té importància, es pot enviar un e-mail directament i si de cas també es pot fer amb Lycos, mitjançant un popup.

A mi la idea em sembla bé, ara fa falta esperar que la gent participi. I no us passeu amb el que demaneu eh...

Això es farà quinzenal o mensual? Perquè setmanal M'HI NEGO.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

A mi no em sembla malament la idea...

Però, i la "Difusió del català, com a llengua internacional", on és? xDDD

Aprofito per corregir l'Ait xD:

-"adició" (a la imatge) -> "addició"
-"la meva conta" -> "el meu compte" (aquest error el vaig fer a la primera traducció del Messenger xD)

I això dels formularis... Melodysoft oferia aquest servei, però no sé si ho segueix fent ni res.
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Home, si els d'Animanga accepten la web com a seva, si qualque dia entren i participen, ja coneixeran quelcom més sobre el català XD. Ah, i la imatge està plagada d'errades, crec que hi havia una altra. Ara la cerc... Ah, sí, "taullell" hauria de ser "tauler".

Ah, Jordi, hauria de ser setmanal... Però el que demani el públic, eh? XDDD.
Ereza
Forum Hoster
Entrades: 1345
Membre des de: 14/06/2003 a les 11:21
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ereza »

Jo el vull diari! xDD

És conya, eh?
Imatge
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

A mi ja m'està bé, podem fer un diari, i el primer classificat de la setmana que faci la petició. Així millor XD?
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

mmm... no sé, a mi em sembla que millor quinzenal, no tots es poden conectar cada setmana, i què passa si el webmaster per qualsevol cosa no pot entrar a internet, s'ha de donar un marge de temps més ampli ^_^
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Crec que el deixaré com a bi-setmanal. Cada tres dies set lletres, i el diumenge no hi haurà joc. I el millor de cada quinzena, que faci la petició.

Per cert, després de més de 12 hores amb el Paint, l'XnView i el MS Photo Editor; i més de sis amb el Dreamweaver MX, puc fer oficial que:
EL JOC JA ESTÀ ACABAT!!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

WOW!!!!!!!! I QUAN EL POSARÀS?????
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ja està penjat. Estic fent les últimes proves i diria que tot va bé. A ser possible, el joc començarà (això em recorda a la promo que va fer el 3xl amb FY, XD) el dia 11, el pròxim dilluns.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

El paint??? però si és un pograma super cutre!!!!
Suposo que et refereixes al Panit Shop Pro... ...que és algo millor...
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

No, no... El paint de Windows, sempre m'ha fet molta gràcia treballar-hi XDDD.
Avatar de l’usuari
skynet_ent
Entrades: 228
Membre des de: 13/06/2003 a les 20:40

Entrada Autor: skynet_ent »

ah, això és una altra cosa, si et fa gràcia, què hi farem. Prefereixo el Photoshop.
Sé extremadamente sutil, discreto, hasta el punto de no tener forma. Sé completamente misterioso y confidencial, hasta el punto de ser silencioso. De esta manera podrás dirigir el destino de tus adversarios.
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 54 visitants