IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!

El destí d'en Sheikah...

Que acabeu d'arribar? Si us voleu presentar o teniu cap dubte, aquest és el vostre lloc!
Avatar de l’usuari
Jabro
Entrades: 97
Membre des de: 30/06/2003 a les 02:37
Ubicació: Barcelona / Lleida
Contacta:

El destí d'en Sheikah...

Entrada Autor: Jabro »

És a les vostres mans, xD. Fa molts dies que no ve per aquí perquè segons sembla se li ha cremat el mòdem. Per tant, podem organitzar una col·lecta per comprar-n'hi un. O això o una connexió ADSL, però surt millor de preu la primera opció, xD. O esperar que acabi les vacances que potser a casa en té. Records de part seva, xD
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

XD... Ara ho anava a escriure jo XDDD. Val, idò això, el nostre estimat webmàster i administrador està morint-se per moments en el sofriment i dolor de estar pagant Internet i no poder fer-lo servir XD. Per una part, dolent, m'estava preocupant... Per una altra, bo, no he de treballar en videojocs fins que no torni (festa! XD)! En qualsevol cas, lamentem aquesta pèrdua... Fins sempre més...:

RIP - DEP
JORDI "SHEIKAH (abans, BigGoron)" GARRIGA CASTELLS
ABRIL DE 1987 - AGOST DE 2003

VA FER MOLT PEL MANGA I ANIME CATALÀ


PD: Això em recorda al capítol d'ahir de Buffy, cazavampiros... És morta... Ha acabat la sèrie... :'(... Tant bona que està, XD...
Ait l’ha editat per darrera vegada el dia: 30/08/2003 a les 18:57, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ostres, amb raó no se li veia per açí, apa, records de art meva per a en seikanet.

PD: ja li has comprat la làpida i tot Ait, sembles la Patty i la Selma dels simpsons XDDD
per cert!!! kè va pasar ahir a buffy, me la vaig perdre!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah, res d'important va passar, XD. Mira:
- Tara, amb el seu estat de bogeria, va revelar el lloc on era na Glory.
- Buffy i Spike es fan bons amiguets. Allà Buffy diu: "Uno de nosotros morirá." Mira que es llesta la "jodía"... XD.
- Willow repara el robot de Buffy.
- Xander i Anya van al soterrani a cercar una bolla que repeleix a na Glory. Mentrestant, fan coses lletges (XD). Al acabar, Xander li demana la mà a n'Anya, ella li diu que sí, però que li donin l'anell després de sortir vius.

Van a cercar a na Glory, gràcies a na Tara. La tàctica era:
- Willow: primer, venjança; després, tàctica. Recupera el cervell de na Tara i deixa na Glory marejada. Després va a mantenir els boigs i servents amb lepra (XD) quiets per no matar ni na Down ni na Buffy.
- Buffy: distreure na Glory lluitant, perquè no pugui desagnar na Down.
- Xander, Anya, Spike i Giles: ajudar na Willow.
- Tara: quedar-se quieta (XD).

Na Glory destrossa na Buffy, però era el robot, XD. Després surt la bona, que quasi li destrossa el crani i les extremitats, però na Glory marxa i surt en Ben, així que no s'atreveix a matar-lo, per ser humà. Mentrestant na Buffy intentava pujar a deslligar na Down (estava damunt una plataforma vertical d'uns... 20/25 metres) però no pogué perquè na Glory li ho impedia. N'Spike detectà una presència adalt de la torre, així que anà a salvar na Down. Allà es trobà a l'home/llengardaix de la tenda (aquell que li va donar un conjur a na Down per ressuscitar sa mare), aquesi agafà a n'Spike i el llençà plataforma avall (no es va fer gaire cosa).

Al acabar na Buffy amb na Glory, va pujar a la torre (en aquell moment en Giles es dedicà a matar en Ben, deixant-lo sense respiració apretant-li el nas i tapant-li la boca amb una mà (bona tàctica, XD)) i va empènyer al paio plataforma avall, el mateix que li passà a n'Spike però més ràpid (XD). L'home/bitxo no va perdre el temps i va fer uns talls a na Down, i amb unes quatre gotetes es va obrir la porta. Sortiren un parell de monstres, caigueren un parell de raigs, es destrossà una mica Sunnydale i res més.

En aquell moment na Down li va dir a na Buffy que volia saltar a la porta per tancar-la (perquè quan s'acabés el desagnament la porta es tancaria). Buffy es quedà pensant mentres aguantava na Down, i va recordar: "La muerte es tu regalo." I això va fer, com a regal, na Down seguiria viva, i ella morta. Li va dir quatre coses a na Down que no es sentiren (al final ho digueren, després ho escriuré), i saltà. La porta es tancà.

Següent escena: Buffy tirada al terra, morta... I comença la "veu en off" de na Buffy que repeteix les paraules que li ha dit a la plataforma. Bàsicament digué que li digués a en Giles que ja ho havia entès tot, i als altres que se'ls estima molt, i a na Down, que a partir d'ara s'havia d'encarregar de tots ells.

I següent i última escena: imatge del cementiri, amb gespa i flors, i una làpida que recordo força bé, posava:

R.I.P.

BUFFY ANNE SUMMERS

1983 - 2001

She saved a lot
the world


I això fou tot, ah, i no esperis que dilluns ho facin, ja ho vaig mirar a la programació del Canal+ perquè no m'ho creia... O sigui que, "THE END".
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Ah, i ja ho oblidava, ara seriosament:

Sisplau, participeu al Multi-Scrabble... Sobretot tu, Soundwave, tant bé que anaves i ho has dexiat córrer...
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

ke no home!! ke es ke m'oblido!! i tarda molt en carregarse el tauler i em cansooooooooooo!!!!!!!!!!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

seikah, trankil, sempre et recordarem!!!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

El tauler ocupa 32 KB i està en PNG... Més comprimit, impossible. I amb un connexió de 56 KB/s, tarda (com a molt) 12 segons a carregar-se... Així que aqueixa excusa no me val, XD.
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Uoh, molt bé, Soundwave! Ara pots posar-te segona de la general, ja que na Marina no crec que participi sovint, només te calen uns 30 punts crec XD. I Kotaro, mmm..., bé i malament XD, vas ben encaminat però a l'últim joc no has participat XD.
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

no es pot participar sempre XDDD

PD: ke no t'ho havia dit, però gràcies pel resum ^_^. a ma germana li donarà alguna cosa, li agradva molt la sèrie i no el va veure l'ultim capítol...
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

qi deia d comprar un modem nou a en sheikah???
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

si ael li compreu un módem a mi em compreu un pentium III, ea!!
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

i a mi una pantalla nova d'ordinador(la meva a petat literalment!!!).
ala!
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

ei, dons si esteu generosos, un mobil nou no em sobraria.
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Ait
Entrades: 445
Membre des de: 02/08/2003 a les 01:23

Entrada Autor: Ait »

Val, jo vull diners en efectiu, XD.
Avatar de l’usuari
Esbotzegat
No és un gira-sol
Entrades: 1766
Membre des de: 12/06/2003 a les 18:35
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Esbotzegat »

Ja em donàveu per mort... malparits... XD
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

au va home, kines coses has de dir, jojojojo....
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
kotaro-chan
Entrades: 536
Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada

Entrada Autor: kotaro-chan »

ok, ho admitim!!! t'enyoravem una mica...
ATENCION!!
voy mas perdio q Marco en el dia de la madre!
jejeje!!
jajaja!!
HAHAHA!!
Avatar de l’usuari
yuki_14
Entrades: 473
Membre des de: 13/06/2003 a les 21:29
Ubicació: tic x alli, perduda,...
Contacta:

Entrada Autor: yuki_14 »

una miketa eh!!!!!
aveure am les confiançes!!
i trobaré..... omplint els forats del temps.... i cridaré..... sol i tu!!!!! HERMIONE KARINYU TETIMU!!! ^^
Avatar de l’usuari
Soundwave
Dominadora intergalàctica
Entrades: 1563
Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
Ubicació: Planeta Cybertron
Contacta:

Entrada Autor: Soundwave »

no t'envajis seikah!!!
no t'envajis d'açí!!!
adéu seikah, pensarem molt en ti...!!!
(música de marco XDDDDDDD)
ImatgeBleug (/^_^)/ i \(^_^\)WebcómicImatge
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I :cors: l'imperi del Mochu Pochu...
Respon

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants