IMPORTANT!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Els dies d'èxit d'aquest fòrum van ser ja fa molts anys i ara resta abandonat, de manera que he decidit bloquejar-ne els nous registres i deixar-lo com a fòrum de només lectura perquè no se'n perdi el contingut.
Si has arribat aquí cercant un fòrum d'anime, manga o cultura japonesa en català, et recomano que facis una visita a Tadaima.cat, el fòrum de referència sobre aquests temes en l'actualitat!
Com es posa un avatar?>__<
Com es posa un avatar?>__<
Sóc nova i m'agradaria saber(com el tomàtic XDD)com es posen els avatars gràcies per endavant ^^
Wolfwood Aishiteru!!
- Soundwave
- Dominadora intergalàctica
- Entrades: 1563
- Membre des de: 17/06/2003 a les 18:20
- Ubicació: Planeta Cybertron
- Contacta:
pots colocar-la de tres maneres diferents.
1- des de- el teu pc.
2- des-de una pàgina web
3- des-de la galeri ke ha fet en seikah.
per posar-ti o canviar-lo, has d'anar a "Mi Perfil" i allà sortiran les teves dades per modificar-les sempre ke vulguis. hauràs de mirar abaix de tot i veuràs un apartat ke es diu: QUADRE DE CONTROL DE L'AVATAR. akí ja veuràs on és la galeria d'avatars d'en seikah, on hi ha la tecla per posar-la des de el teu pc (però ke mai superi els 100X100) i des d'on pots posar la direcció perke es vinculi a una altra web.
al final li dones a "Trametre" i ja està!!
si tens cap dubte més sobre aixó o hi ha alguna cosa ke n he explicat bé, m'ho dius, ein?? ^_^
chauuuuuuuuuuuuu
1- des de- el teu pc.
2- des-de una pàgina web
3- des-de la galeri ke ha fet en seikah.
per posar-ti o canviar-lo, has d'anar a "Mi Perfil" i allà sortiran les teves dades per modificar-les sempre ke vulguis. hauràs de mirar abaix de tot i veuràs un apartat ke es diu: QUADRE DE CONTROL DE L'AVATAR. akí ja veuràs on és la galeria d'avatars d'en seikah, on hi ha la tecla per posar-la des de el teu pc (però ke mai superi els 100X100) i des d'on pots posar la direcció perke es vinculi a una altra web.
al final li dones a "Trametre" i ja està!!
si tens cap dubte més sobre aixó o hi ha alguna cosa ke n he explicat bé, m'ho dius, ein?? ^_^
chauuuuuuuuuuuuu
Bleug (/^_^)/ i \(^_^\)Webcómic
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
Sóc la dominadora del món sencer, i em diuen Cybermoooooocho... I l'imperi del Mochu Pochu...
- Soundwave
- Contacta:
uy no!! a mi no m'agrada moderar, a mi m'agrada destruir XDDDD
- Soundwave
- Contacta:
jejeje, no ha estat reeees!!!! ara només m'has d'enviar per correu els 500 euros ke valia la consulta XDDDDDD
-
- Entrades: 536
- Membre des de: 20/06/2003 a les 12:28
- Ubicació: por ahi, agarrao d una botella d naranjada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants